Citat:
Ser du till sundets bredd så är det territorialvatten, att man sen numera har avtal som förklarar det som internationellt vatten är en annan sak.
Citat:
Det var, om du inte förstod det, en pik om ditt påstående om att folket där nere var bröder till mig. Sen har du nog inte riktigt förstått det där med att vara jude. Bor du inte i Israel tjänstgör du normalt inte i IDF. Vi hade rentav en student från Israel som valde att studera i Sverige just för att slippa tjänstgöra i IDF och hjälpa till med ockupationen av Palestina.
2. Kan du inte läsa? jag är ✝️🇸🇪😊 hade jag vart jude hade jag tjänstgjort i IDF...lärt dina vänner hyfs...
Citat:
Om du säger det...
3. Syrien började bomba...
Citat:
Då var det alltså redan krig och alltså är det sakligt fel att hävda att Hamas startade kriget.
5.😂🥺 Du vet i krig att man får belägra😂😂
"FN:s rapportförfattare drar slutsatsen att Israels sjöblockad på internationellt vatten var laglig.*"
"FN:s rapportförfattare drar slutsatsen att Israels sjöblockad på internationellt vatten var laglig.*"
Citat:
Tänk bara på att oddsen är att den mark du köper (om du hittar någon till stals) stulits av palestinier. Inte för att jag tror du bryr dig, men i princip kan du åtalas i svensk domstol.
7. Ang att inte mark får inte säljas🥺 så säger jag "watch me Habib" 😂 jag erkänner Israels lagar inte vildarnas, du ska få smaka på granatäpplen jag planterar😊 min kristna gästvänlighet... trots allt ingen vilde.