2025-08-15, 16:27
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogersson
Inte till hennes nackdel heller. Hon ska inte till rätten i USA om du tror det.

Det är till hennes nackdel tro mig . Komma som ett luder på rättegången det är ju helt tokigt.
Citera
2025-08-15, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Ok du besöker horgator ofta förstår jag. då förstår jag att du uppskattar den klädseln. Jag undrar vad domarna i rätten anser? Det är knappast till Biancas fördel iallafall .

Domarna i rätten är objektiva och förstår att GM i detta fall är ett psykfall om Bianca så vore naken. Allt annat är tjänstefel.
Citera
2025-08-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanare1
Noterar att denne F*bi*n haft väldigt låg inkomst, särskilt 2024, och bolaget han äger har väldigt låg omsättning.

Ja, han ansökte om försörjningsstöd hos Täby kommun 2024. Se tråden om hans fars mord på hans mor.

(FB) Mordet på Farideh, Märsta BVC (2000-02-29)
Citera
2025-08-15, 16:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Hon klär sig väl precis hur hon vill ? Vi lever i ett demokratiskt land där kvinnor har rätt att välja sin klädsel och det bör vi vara tacksamma för

Jag tycker det var bra av Bianca att inte låta sig kuvas av en grupp män som aldrig har fått kvinnors uppmärksamhet
Personligen känner jag att kvinnor får klä sig som de vill, det gör ju vi män.
Men att komma till rätten i såna kläder ger ett ganska oseriöst intryck. Som att en man skulle komma till rätten i linne och shorts.

Intrycket det ger är att hon ser hela den här soppan som en väg till nya följare.
Citera
2025-08-15, 16:38
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Ja, han ansökte om försörjningsstöd hos Täby kommun 2024. Se tråden om hans fars mord på hans mor.

(FB) Mordet på Farideh, Märsta BVC (2000-02-29)
Tack, bra att du lade till länk med
Citera
2025-08-15, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det är till hennes nackdel tro mig . Komma som ett luder på rättegången det är ju helt tokigt.

Du tycker Bianca är vulgär och därmed inte förtjänar respekt. Du formulerar ju dig själv väldigt vulgärt och aggressivt med att kalla folk hora och luder hit och dit. Det kanske är många som inte respekterar DIG pga ditt språkbruk, har du funderat över det?
Citera
2025-08-15, 16:44
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterPelikan66
Du tycker Bianca är vulgär och därmed inte förtjänar respekt. Du formulerar ju dig själv väldigt vulgärt och aggressivt med att kalla folk hora och luder hit och dit. Det kanske är många som inte respekterar DIG pga ditt språkbruk, har du funderat över det?

Ja vulgär verkligen det är ju när hon klär sig så som hon drar till sig tokiga stalkers . Varför inte komma propert klädd som hon gjorde första dagen? Sen hur hon klär sig utanför rättssalen det angår ju ingen annan .
Citera
2025-08-15, 16:49
Medlem
Maureliuss avatar
Var det inte Bianca som promotade Yonimassage medan hennes morbror torskade för besök på Thaimassage?

Sverige, dubbla måttstockarnas hemland!
Citera
2025-08-15, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94

Hon tog på sig den klänningen just för att stalkern sagt att hon inte får klä sig så!
Hon har varit isolerad en lång tid pga psykopaten, han har hotat alla hennes vänner på sociala medier så hon inte vågade skriva mer, stängde in sig och slutade skriva på sociala medier för att stalkern inte skulle besvära hennes vänner!
Så jävla bra att hon tog på sig den klänningen och klev in i rättssalen just för att visa äcklet att hon inte är rädd för honom längre!!

Samma stalker som 2011 kastade ut sin flickvän på Birgers Jarlsgatan i bara trosor...

Fabbe säger i BI-FUP att det handlar om heder. Jag tror honom på den punkten. Däremot förvånar det mig att han var otrogen mot tjejen 2011, vilket framkommer i den misshandelsdomen. Eller egentligen inte när Fabbe är en stor hycklare (försörjningsstöd kontra Instagram-kontot etc) Han framställer sig bara som en trogen man. Vet vet, han kan ha stalkat fler kvinnor parallellt med Bianca Ingrosso. Kom det fram mer om Tiktok-kontot där flera kvinnor nu kopplat sin stalker till Biancas dito. Hur många tjejer har trätt fram där nu?
Citera
2025-08-15, 16:52
Medlem
FanTaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Hon är kändisar som har ett värde på över 20 miljoner. Hon får väl flytta till L.A

Okej, förklara var beloppsgränsen går för att det inte ska vara acceptabelt att ofreda och hota någon?
Citera
2025-08-15, 16:57
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Samma stalker som 2011 kastade ut sin flickvän på Birgers Jarlsgatan i bara trosor...

Fabbe säger i BI-FUP att det handlar om heder. Jag tror honom på den punkten. Däremot förvånar det mig att han var otrogen mot tjejen 2011, vilket framkommer i den misshandelsdomen. Eller egentligen inte när Fabbe är en stor hycklare (försörjningsstöd kontra Instagram-kontot etc) Han framställer sig bara som en trogen man. Vet vet, han kan ha stalkat fler kvinnor parallellt med Bianca Ingrosso. Kom det fram mer om Tiktok-kontot där flera kvinnor nu kopplat sin stalker till Biancas dito. Hur många tjejer har trätt fram där nu?
Bra grävt! Det här med att han tröskat runt sitt belastningsregister i Förvaltningsrätten för att få det raderat är ju anmärkningsvärt. Hyckleri och dubbla måttstockar verkar vara hans signum.
Citera
2025-08-15, 17:07
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Sant. Jag var lite snabb att skriva det om att han kör bil. Det är uppenbart stockbilder och filmer som han beskurit för att ge sken att han har ett annat liv än det patetiska livet han har.

Ja du är ibland för snabb att skriva vissa saker, det finns väl inga bevis för att han kört bil den sista tiden innan han häktades?

Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Tillgång till bil är jag övertygad om att han har. Hans MO med att vänta utanför i timmar i bil stämmer helt överens med det som hans tidigare offer berättar i podden

Fast på den tiden hade han kanske tillgång till bil, det är väl flera år sedan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in