2025-08-15, 14:35
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Ska man vara klädd så som ett luder under en rättegång?

https://imgur.com/a/JXLYNPf
Citera
2025-08-15, 14:40
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Kommer inte ske när han blir handmatad material på henne i den takten hon postar bilder

Jag har aldrig förstått syftet med hennes hysteriska masspostande med detaljer som hur ofta hon bajsar

Och så klämmer hon sin morsa på brösten också finns på Youtube
Citera
2025-08-15, 14:57
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qozoker
Kan någon sammanfatta skiten? Vad har hänt och varför han har stalkat henne och om dom var ett par vid något tillfälle mm

Han har stalkat henne för att han är en dåre. Tidigare misshandlat och stalkat sina flickvänner både psykiskt och fysiskt.

Han är uppenbarligen en psykopat. Han och Bianca har aldrig träffats innan han sökt upp henne.

Ljuger som fan både i förhör och rättegång. Rent utsagt pinsam och patetisk människa som tyvärr hamnat snett redan tidigt i livet då hans pappa också var psyksjuk och mördade mamman
Citera
2025-08-15, 15:02
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Kommer inte ske när han blir handmatad material på henne i den takten hon postar bilder

Jag har aldrig förstått syftet med hennes hysteriska masspostande med detaljer som hur ofta hon bajsar

Kunde han komma över sina ex som han ändå hade en daglig relation och kontroll över så tror jag nog han kan släppa en människa som han knappt träffat.

Tror det kommer vara lugnt. Han kommer byta namn igen, kanske flytta och sen hitta ett nytt offer som ligger i riskzonen att bli bragd om livet. Han är nog trött på att bli lämnad, nästa gång ser han till att inte bli det.
Citera
2025-08-15, 15:06
Medlem
Maureliuss avatar
Bianca, she is for the streets, slår tillbaka och förklarar att hon känner sig stark när hon klär sig så här! 304

https://www.friatider.se/bianca-slar-tillbaka-ville-bara-klader-som-gav-mig-styrka
Citera
2025-08-15, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Frågesport:

Vem skrek "jävla hora!"

a) Biancas pappa Emilio till Biancas mamma Pernilla
b) Stalkern till Bianca, Pernillas dotter.
c) Båda!

Vem var åtalad för olaga hot?

a) Biancas pappa Emilio
b) Biancas Stalker
c) Båda!

Vem har misshandlat kvinnor?

a) Biancas pappa Emilio
b) Biancas Stalker
c) Båda!

Vem har stämt ingrosso?

a) Emilio har stämt sin egen bror Vito
b) Vito har stämt sin egen bror Emilio
c) Stalkern har stämt Bianca

Vem har dömts för sexköp?

a) Biancas Stalker
b) Biancas farbror, Niklas Wahlgren
c) Benjamin Ingrosso
😂 Undrar om det är därför Emilio lyser med sin frånvaro och inte stöttar sin enda dotter. Men babbo är bäst i hela världen...🤪
Citera
2025-08-15, 15:22
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius
Bianca, she is for the streets, slår tillbaka och förklarar att hon känner sig stark när hon klär sig så här! 304

https://www.friatider.se/bianca-slar-tillbaka-ville-bara-klader-som-gav-mig-styrka

Ja fruktansvärt! Ser ut som en hora som står och ska ragga kunder 🤣
Citera
2025-08-15, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Ja det är roligt att se hur många verkligen kämpar för att nedvärdera Bianca. Tror att mycket av hennes framgång och popularitet ligger just i att hon inte var intresserad av att blogga om sig själv och lägga upp bilder. Hon var helt enkelt inte så självcentrerad och intresserad av att stå i rampljuset som många andra tonårstjejer som bloggade vid samma tidpunkt. Det är det personlighetdraget som gjort henne populär, att hon faktiskt är rätt sympatisk.

Precis! Och hon var väldigt tidig med att tala om sitt dåliga självförtroende, och sina olika problem, vilket gjorde att många unga tjejer kände igen sig i henne.
Kändisar brukar ju inte visa upp sina svagheter så öppet och prestigelöst som Bianca gör. Hon bjuder på det för att hon tycker det är viktigt att visa att ingen är perfekt alla har sina issues. Därför tror jag att många UNGA tjejer tycker hon är så sympatisk och ärlig.

Sen tycker jag själv att det är problematiskt med dessa influencers som är förebilder för många att de lägger ut bilder som så tydligt visar upp ett utseende som få av följarna kan leva upp till. Särskilt när deras utseende bygger på skönhetsoperationer, smalhetshets där revben, thigh gap, ryggrad och nyckelben ska belysas i kameravinklar och sticka ut.

På Instagram kan man anmäla inlägg och speca varför, tex glorifiering av Ätstörning.
Det gör jag alltid på extrema bilder, jag tycker det är viktigt så att det inte normaliseras.

Jag har själv en dotter i övre tonåren, hon är ganska ointresserad av just Bianca.
Men jag har själv anmält Instagrambilder på både Bianca och Lovisa Worge många gånger, när jag tycker de passerar gränsen.

Men utseende betyder allt för unga tjejer idag! Det är skrämmande att se dotterns kompisars poserande sexiga bilder på sociala medier. Hon själv har inga sociala medier alls längre förutom Snap för hon orkar inte med den brutala utseendepressen, elaka kommentarer och skräcken att få för få likes när man lägger upp nåt.
Citera
2025-08-15, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det går inte helt att bevisa att han haft flera konton som kan knytas till honom . Detta har hans advokat påpekat . Åklagaren säger att det "sannolikt" är hans konton. Sannolikt betyder att det inte är helt säkert att det är hans konton.

Har du ens sett filmerna där han talar till Bianca och hotar? Ingen kan missa hur sjuk han är, han behöver VÅRD och har haft en fruktansvärt brutal uppväxt, där bla hans far mördat hans mor. Det här är en så trasig människa, oerhört farlig för både sig själv och andra. Har du ens läst Fup?
Citera
2025-08-15, 15:52
Medlem
Marabouoreos avatar
Någon som vet vart/om/när inspelningarna från rätten kommer att läcka?
Citera
2025-08-15, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maurelius

Hon klär sig väl precis hur hon vill ? Vi lever i ett demokratiskt land där kvinnor har rätt att välja sin klädsel och det bör vi vara tacksamma för

Jag tycker det var bra av Bianca att inte låta sig kuvas av en grupp män som aldrig har fått kvinnors uppmärksamhet
Citera
2025-08-15, 15:55
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Tycker du klädseln hon hade på rättegången inger respekt? Själv tycker jag det ser ludermässigt ut, åk till en valfri horgata i Europa så ser du att kvinnor går klädda där så som Bianca gjorde under rättegången.

Men håll käften nu!
Hon tog på sig den klänningen just för att stalkern sagt att hon inte får klä sig så!
Hon har varit isolerad en lång tid pga psykopaten, han har hotat alla hennes vänner på sociala medier så hon inte vågade skriva mer, stängde in sig och slutade skriva på sociala medier för att stalkern inte skulle besvära hennes vänner!
Så jävla bra att hon tog på sig den klänningen och klev in i rättssalen just för att visa äcklet att hon inte är rädd för honom längre!!

Hon hade ett syfte med den klänningen din pajas, men du är för dum för att förstå!!
Senast redigerad av Gold94 2025-08-15 kl. 16:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in