2025-08-14, 20:18
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/har-ar-bevisningen-i-bianca-ingrossos-stalker-fall

Biancas stalkar trodde han var säker bakom troligen någon form av VPN.
Det kan förklara en del varför han gjorde det.
Citera
2025-08-14, 20:35
Medlem
Har läst fupen nu, och herregud vilken dåre Fabian är.
Citera
2025-08-14, 20:36
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolletOchgrodan
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/har-ar-bevisningen-i-bianca-ingrossos-stalker-fall

Biancas stalkar trodde han var säker bakom troligen någon form av VPN.
Det kan förklara en del varför han gjorde det.

Sannolikt, betonar 38-åringens försvarsadvokat som menar att den tekniska bevisningen är bristfällig.
Citera
2025-08-14, 20:38
Avstängd
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Mycket har hon fått från pappa Emilio som ju är en av europas mest välrenommerade krögare.

lol ta inte i så du spricker nu
Citera
2025-08-14, 21:05
Medlem
StonedAssassins avatar
Hon har knullat med han 100%.... Dagens kvinnor, knullar, tröttnar och anmäler..
Citera
2025-08-14, 21:12
Medlem
FanTaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
Hon har knullat med han 100%.... Dagens kvinnor, knullar, tröttnar och anmäler..

Har du ens läst förundersökningsprotokollet? Rätt befogat att anmäla snubben oavsett om något hade hänt innan, vilket skulle vara högst otroligt.
Tror snarare att dina åsikter om kvinnor speglar dina dåliga raggningsmöjligheter.
Citera
2025-08-14, 21:12
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Är väl mest äldre bittra tanter som ondgör sig över att unga slanka pumor som Bianca klär sig snofsigt på sommaren? Jag har sett henne i alla möjliga outfits även ridkläder då när hon köpte en häst av oss på mjölkgårn.

Haha jag ondgör mig inte över unga slanka pumpor, är faktiskt väldigt mycket för att kvinnor (framför allt) får absolut vara exakt som de vill
Citera
2025-08-14, 21:17
Medlem
FanTaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Värt en rättegång för det?

Hur resonerar du? Han har bland annat hotat, sexuellt ofredat och förföljt henne. Du tänker att man ska låta sådana individer gå lösa och fortsätta göra livet svårt för människor? Räcker med att titta på hur hans pappa agerade så ser du hur illa det kan sluta.
Citera
2025-08-14, 21:21
Medlem
Citat:
Nej det är inte årsomslutningen i bolagen man grundar hennes net worth på. Det sammanräknade värdet på Bianca Ingrossos aktier, fastigheter osv. är någonstans mellan 1-2 miljarder SEK.

Hur som är tjejen mycket driven och kan hantverket med allt som rör business och företagande. Mycket har hon fått från pappa Emilio som ju är en av europas mest välrenommerade krögare.
Du har fel om du läser originalet så ser du att dels kommer uppgifterna från 2022 samma år sålde hon aktier för 70 mille eller runt omkring hon äger nu cirka 10 % av Caia och dom har inte 10 miljarder i tillgångar eller är värderat till dessa siffror
Citera
2025-08-14, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Men fy...min medkänsla för dig i detta.
Jo, jag förstår vad du menar, men det jag reagerar på, är hur lätt "flocken" förlåt, "folket" dömer ut Bianca och hennes val av "Powerdress". De som förminskar Biancas val, är på sätt och vis i liknande liga som hennes stalker.

Syftet är inte att "vinna". (Det går inte att vinna över en psykopat.) Det "man" kan göra, är att visa att "man" äger situationen. Inte enkelt, men en markering.

Och Biancas powerdress i detta, var just en markering.
Som antagligen kommer att slå tillbaka mot henne i förhållande till honom för han skiter i om hon försöker att visa sig som en powergirl. Hon har egentligen redan gett honom övertaget genom att försöka få rätten att förstå hur rädd hon är för honom. Vi får väl se hur det slutar men jag skulle vara orolig om jag var henne
Citera
2025-08-14, 21:31
Medlem
Varför tror folk att man är avundsjuk om man ogillar en person som Bianca? Jag tycker att hon är oerhört ytlig och inte ens ser bra ut, hon har ett stelt och hårt uttryck och är dessutom plastig. Hon ser tio år äldre ut än hon är. Men då är man avundsjuk. Märkligt. Allt med Bianca är yta, är det något annat hon gjort sig känd för? Pengar, ytlighet, och det ser folk som ett ideal.
Citera
2025-08-14, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin

Jag tror inte hon vill ta i honom med tång.
Och det är det enda han måste fatta.
Man söker inte upp en person som ber att få bli lämnad ifred.
Sen tycker jag hon är märklig som har ett sånt behov av att visa upp sig till och med i rätten. Men folk tycker ju att hon hade kunnat gå naken dit för det är ju hennes ensak och hon är ju smal som ett benrangel vilket man hejar på utan att inse att människan är sjuk. Hon har säkert ätstörningar och lägger extrem fokus vid att vara så smal som möjligt och visa det. Fantastisk förebild. Girl power.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in