2025-08-14, 16:43
  #10093
Medlem
Hygrotorks avatar
Kan oavsett inte känna någon empati för henne. Hon har mer pengar än vad jag skulle få ihop på 10 livstider. Bryr mig inte om mångmiljonärer/miljardärer lider.

Skönt när detta dör ner.
Citera
2025-08-14, 16:45
  #10094
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
HHAHAHAHAHA är det här stalkern?

https://www.instagram.com/fabianskoldhamn?igsh=MWtuNHVoc3FhMDRuaw==

Det var fan det bögigaste jag sett en medelålders helt vanlig jävla snubbe som tror han är nån sorts Hollywood influencer man verkligen ser hur han själv tycker han är skitsnygg o cool men det är verkligen definitionen av en helt average Joe 40+ fy fan vilken jävla mupp det måste vara bland det sjukaste jag sett
Stämmer. Håller med..
Citera
2025-08-14, 16:46
  #10095
Medlem
Håller man sockerbitar i händerna så kommer det komma flugor mm
Citera
2025-08-14, 16:46
  #10096
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Stämmer. Håller med..

Snöade helt in på hans profil nu och kolla igenom hela skiten snubben är uppenbarligen helt efterbliven

Det är också tydligt att han köpt följare och likes eftersom 99% av hans likes är från random 3e världen konton utan inlägg/följare

Det här må vara en av Sveriges sjukaste mest misslyckade bögar
Citera
2025-08-14, 16:59
  #10097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fulsomdu
Håller ej med. Smaken är ju olika men, har haft chansen att haffa Pernilla när hon var yngre, tog inte den.
Har sett Bianca irl, hon är fin. Men som sagt kul och spännande att någon väljer Pernilla över Bianca ☺️

Naturliga kurvor mot ej naturliga kurvor🤷🤪
Citera
2025-08-14, 17:20
  #10098
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Snöade helt in på hans profil nu och kolla igenom hela skiten snubben är uppenbarligen helt efterbliven

Det är också tydligt att han köpt följare och likes eftersom 99% av hans likes är från random 3e världen konton utan inlägg/följare

Det här må vara en av Sveriges sjukaste mest misslyckade bögar

Rätt övertygad om att han är bög faktiskt. Han verkar ju hata kvinnor och känna spontant som att han endast får ligga med prosteruerade vilket han gör endast för att han föraktar att han själv är bög.

Lär inte dröja lång tid efter att han släppts som han är här inne och vevar med ett anonymt, nyskapat konto. Kanske har han redan skrivit en massa i den här tråden iofs. Innan han åkte in.
Citera
2025-08-14, 17:31
  #10099
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
HHAHAHAHAHA är det här stalkern?

https://www.instagram.com/fabianskoldhamn?igsh=MWtuNHVoc3FhMDRuaw==

Det var fan det bögigaste jag sett en medelålders helt vanlig jävla snubbe som tror han är nån sorts Hollywood influencer man verkligen ser hur han själv tycker han är skitsnygg o cool men det är verkligen definitionen av en helt average Joe 40+ fy fan vilken jävla mupp det måste vara bland det sjukaste jag sett
Ja, det var tragiskt att se. Han har alltså gjort en egen insta där han hyllar sig själv genom att ta bilder på sig själv och få det att se ut som det är någon annan som gör det.
Citera
2025-08-14, 17:31
  #10100
Medlem
Hygrotorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Vet inte om videon redan tagits upp i tråden men här är stalkern när han kaosar på stan: https://www.youtube.com/watch?v=pzX-owNVVqs&t=144s


Är inte detta något äckligt drägg i Helsingborg? Får hoppas han blir ihjältorterad, långsamt och utdraget.
Citera
2025-08-14, 17:34
  #10101
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Hon är en hora från Red Light District. Bara kolla hennes instagram
Jaha, nu har den Iranska moralpolisen hittat hit och vill diktera hur kvinnor ska klä sig i Sverige.
Citera
2025-08-14, 17:44
  #10102
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spooke
Vet inte om videon redan tagits upp i tråden men här är stalkern när han kaosar på stan:


Har inget med det här fallet att göra öht.
Citera
2025-08-14, 17:49
  #10103
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Fast problemet är att han anser att han "äger" henne. Hon kan aldrig vinna över stalkern oavsett vad hon gör eller vad hon har på sig kommer han att vända det till att hon gör det för honom. Har man inte haft en stalker efter sig är det omöjligt att sätta sig in i hur dom fungerar. Jag var tvungen att byta jobb och flytta på grund av en stalker han gav upp till sist efter si så där fyra fem år

Men fy...min medkänsla för dig i detta.
Jo, jag förstår vad du menar, men det jag reagerar på, är hur lätt "flocken" förlåt, "folket" dömer ut Bianca och hennes val av "Powerdress". De som förminskar Biancas val, är på sätt och vis i liknande liga som hennes stalker.

Syftet är inte att "vinna". (Det går inte att vinna över en psykopat.) Det "man" kan göra, är att visa att "man" äger situationen. Inte enkelt, men en markering.

Och Biancas powerdress i detta, var just en markering.
Citera
2025-08-14, 17:50
  #10104
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Nä jag tror inte hon anpassade men ändå ett märkligt klädval om man är rädd för en person som åtrår ens kropp. Å dom var i samma rum verkar det som.
Hon visar att hon inte låter sig tryckas ner av hans hot. Att det är hon som bestämmer och inte han.
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Nä men med det tänket gör hon ju det indirekt ändå. Å själv känner jag att det skulle kännas jävligt avklätt att sitta där framför nån man tycker är äcklig i en kort klänning. Man tänker o känner olika helt enkelt.
Hon klädde sig fint för alla andra och för media. Dårens åsikt är det minst intressanta.
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Nej, det är tack och lov inte Iran. Men man behöver inte sitta halvt avklädd i en rättssal inför sin stalker. Det ger väldigt konstiga signaler, och han är inte frisk. Det är inte att kuva eller underkasta sig att vara påklädd i en sån situation, utan att vara klok.
Det finns ingen klädkod för rättssalar som säger att det är olämpligt med klänning med bara axlar. Säkerheten sköts av väktare och polis. Inget som besökare ska behöva oroa sig för.

Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Har inte hon likeat ett av hans inlägg? Den misstänktes advokat tog upp detta.
Hon likade ett inlägg av misstag. Hur tänker du att det påverkar något i det här?

Citat:
Hon kunde visa lite mer respekt för situationen och allvaret i det hela genom att klä sig bättre. Domstolen är ingen festlokal där man klär sig minimalt i syfte att få uppmärksamhet.
Respekt för vem? Ska hon ha "respekt" för dåren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in