2025-08-14, 17:53
  #10105
Medlem
RobertoSavianos avatar
Det där är absolut inte han och har ingenting med honom att göra.
Citera
2025-08-14, 18:01
  #10106
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Ja, det var tragiskt att se. Han har alltså gjort en egen insta där han hyllar sig själv genom att ta bilder på sig själv och få det att se ut som det är någon annan som gör det.

Dessutom, om man tar en printscreen på några av hans instagraminlägg och kör det i Google bildsök så ser man att han plockat random bilder från reklam och andra bloggar etc. Kolla posten om padel, bilden med frukost etc… Vilken total jävla looser.
Citera
2025-08-14, 18:06
  #10107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RinkebyParadiso
FÖRUNDERSÖKNINGSPROTOKOLL / FUP

https://gofile.io/d/IHZVlC

Tack, perfekt!
Citera
2025-08-14, 19:40
  #10108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Rätt övertygad om att han är bög faktiskt. Han verkar ju hata kvinnor och känna spontant som att han endast får ligga med prosteruerade vilket han gör endast för att han föraktar att han själv är bög.

Lär inte dröja lång tid efter att han släppts som han är här inne och vevar med ett anonymt, nyskapat konto. Kanske har han redan skrivit en massa i den här tråden iofs. Innan han åkte in.

Där sa du något! Han har alldeles garanterat suttit här och härjat loss med hatiska inlägg innan han blev häktad.
Han kommer nog tillbaka inom kort.
Citera
2025-08-14, 19:56
  #10109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honestus
Tack, perfekt!


Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Ja verkligen. Den här losern verkar vara en våldsam psykopat och uppvisar en rad egenskaper för antisocial personlighetsstörning. Diagnosen är svår att få och frågan är om behandling ens är meningsfullt.

Vi har ju klassiska exempel som Jackie Arklöv i Sverige, som är oerhört duktig på att ge intrycket av förändring och rehabilitering. De är så bedrägliga.

Robert Hare har forskat mycket på psykopati. Profilers och agenter i tex. FBI likaså (John Douglas, Bill Hagmaier, Robert Ressler) förstås. Dominans, kontroll och manipulation är enligt de senare ständigt återkommande (gemensamma) teman.

Finns väldigt mycket bra litteratur i ämnet. Men går det att behandla avsaknad av empati..? Hur behandlas sadism..? Lutar åt att man bör stänga in dem, utifrån vilken enorm skade(in)verkan på samhället de har.

Det går inte att behandla psykopater. Dom är inte mottagliga. Det är därför personer med antisocial personlighetsstörning inte döms till rättspsykiatrisk vård.
Då dom inte går att behandla så döms dom till fängelse tyvärr.
Det hade varit betydligt mycket bättre att låsa in en obotligt kriminell psykopat på obestämd tid på rättspsyk.
Dom ska förvaras bakom lås och bom.
Citera
2025-08-14, 19:57
  #10110
Medlem
Den s k stalkern har i alla fall valt en bra (och känd) advokat. Inte så konstigt att det blev
hon. Vana ger färdighet, t ex som att Johan Eriksson försvarar alla poliser.
Citera
2025-08-14, 19:59
  #10111
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Nja det där är omsättningen i bolagen det är inte det samma som att hon har denna förmögenhet. Hon sålde väl dessutom en stor del av sina andelar i Caia för 70 miljoner och äger 12% i detta bolag nu som omsätter runt 600 miljoner. Hennes bolag där hon har sin influencer verksamhet omsätter inte så mycket att hon kommer i närheten av en miljarder tillsammans. Googles AI svar är oftast skit dom granskar inte bolagens redovisning. Dock är hon väldigt rik men absolut inte miljardär

Nej det är inte årsomslutningen i bolagen man grundar hennes net worth på. Det sammanräknade värdet på Bianca Ingrossos aktier, fastigheter osv. är någonstans mellan 1-2 miljarder SEK.

Hur som är tjejen mycket driven och kan hantverket med allt som rör business och företagande. Mycket har hon fått från pappa Emilio som ju är en av europas mest välrenommerade krögare.
Citera
2025-08-14, 20:04
  #10112
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Nej det är inte årsomslutningen i bolagen man grundar hennes net worth på. Det sammanräknade värdet på Bianca Ingrossos aktier, fastigheter osv. är någonstans mellan 1-2 miljarder SEK.

Hur som är tjejen mycket driven och kan hantverket med allt som rör business och företagande. Mycket har hon fått från pappa Emilio som ju är en av europas mest välrenommerade krögare.

Du snackar så mycket dynga din bonnläpp. Jag är helt säker på att hon inte är miljardär.
Citera
2025-08-14, 20:07
  #10113
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Du snackar så mycket dynga din bonnläpp. Jag är helt säker på att hon inte är miljardär.

Jag redovisar bara de siffror som finns offentligt men du vet säkert mycket bättre.
Citera
2025-08-14, 20:11
  #10114
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Jag redovisar bara de siffror som finns offentligt men du vet säkert mycket bättre.

Friserade siffror
Citera
2025-08-14, 20:13
  #10115
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Men fy...min medkänsla för dig i detta.
Jo, jag förstår vad du menar, men det jag reagerar på, är hur lätt "flocken" förlåt, "folket" dömer ut Bianca och hennes val av "Powerdress". De som förminskar Biancas val, är på sätt och vis i liknande liga som hennes stalker.

Syftet är inte att "vinna". (Det går inte att vinna över en psykopat.) Det "man" kan göra, är att visa att "man" äger situationen. Inte enkelt, men en markering.

Och Biancas powerdress i detta, var just en markering.

Eller så kan man vara en reklampelare i alla lägen. Klart att detta är ett PR move så det skriker om det.

Tänk Carola hade dykt upp så dör på Lasse Berghagens begravning.

Man anpassar sig…jag tror inte hon har tappat sin trovärdighet på grund av sin klädsel men jag tycker ändå att det är anmärkningsvärt när människor bara skiter i.

Lite som när Filip Hammar dök upp som en uteliggare på Kristallen eller vad det var. Visst har det snackats om det med?
Citera
2025-08-14, 20:18
  #10116
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Eller så kan man vara en reklampelare i alla lägen. Klart att detta är ett PR move så det skriker om det.

Tänk Carola hade dykt upp så dör på Lasse Berghagens begravning.

Man anpassar sig…jag tror inte hon har tappat sin trovärdighet på grund av sin klädsel men jag tycker ändå att det är anmärkningsvärt när människor bara skiter i.

Lite som när Filip Hammar dök upp som en uteliggare på Kristallen eller vad det var. Visst har det snackats om det med?

Är väl mest äldre bittra tanter som ondgör sig över att unga slanka pumor som Bianca klär sig snofsigt på sommaren? Jag har sett henne i alla möjliga outfits även ridkläder då när hon köpte en häst av oss på mjölkgårn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in