2025-08-14, 08:56
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hon har ingen miljard har du någon källa på det ? Sen ser hon ut som en benget med faketuttar.

https://www.erome.com/a/zqPutqff

Vad roligt att du har koll på såna där sidor med massa bilder på Bianca. Du verkar ju vara en ambitiös följare. Men många av bilderna var ju före bröstoperationen.
Citera
2025-08-14, 08:56
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Då är vi många som bor under stenar.

Sedan råder jag dig att inte ta in all text du läser bokstavligen. Att man som 45-åring vet att ens barn gillar Pernilla Wahlgrens dotter är inte detsamma som att man direkt vet vem hon är. Inte heller om man som 70-åring vet att Christina Schollin har flera kända barnbarn varav en är kvinna och heter Bianca.

Jag är själv 60+ och vet givetvis vem Bianca är. Pga hennes efternamn fattar jag också vem hennes pappa är och vem mamman är har inte gått att undgå. Men vad vet jag mer om henne?

Jag vet (eller är iaf rätt säker) på att hon varit programledare för en talk show. Men har inte sett en minut av detta program.

Jag vet att hon är ”influencer” men fattar inte fullt ut vad det innebär eller vilka plattformar hon finns på.

Jag tror att hon kanske också sjunger men det kanske jag har missuppfattat.

Jag har också sett henne några gånger i programmet som väl heter ”Wahlgrens värld” som jag kanske sett 5 kvartar av. Där är hon ju f ö den med minst karisma, bortsett från Pernillas man som ju är totalt stentrist.

Så ja jo alla i Sverige kanske har hört namnet och vet hur hon ser ut. Men har folk över 40 bättre koll än jag vad gäller vad hon pysslar med?

Ja visst är Pernillas man rätt intetsägande? Exakt så! Du vet precis tillräckligt för att kunna säga att du faktiskt känner till vem Bianca Ingrosso är (precis som alla andra över 40 som bara sett delar av henne i förbifarten). Mer än detta behöver du inte kunna om Bianca men du känner till henne.
Citera
2025-08-14, 08:58
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Det var en hämnd mot stalkern. Typ titta vad du inte fick. Dag 1 var hon formellt klädd i kavaj när hon själv vittnade. Dag 2 var det hans tur att vittna och hon var bara åhörare. Så hon klädde sig för att psyka honom.

Ja inte till fördel i rätten för henne då hon ber om att bli betraktad som ett luder.
Citera
2025-08-14, 09:01
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ja inte till fördel i rätten för henne då hon ber om att bli betraktad som ett luder.

Är helt säker på att domaren och nämndemännen inte dömer efter hur hon var klädd dag 2. Utan tror de helt går på bevisningen mot stalkern.
Citera
2025-08-14, 09:02
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Hon har ingen miljard har du någon källa på det ? Sen ser hon ut som en benget med faketuttar.

https://www.erome.com/a/zqPutqff

God för 1 miljard och knappt fyllda 30. Ekonomiskt oberoende av egen kraft och entreprenörsskap.

Läs själv om du pallar med sanningen

https://finansnytt.se/bianca-ingrosso-formogenhet/
Bianca Ingrosso har nu uppnått status som miljardär tack vare sin influencerkarriär och sina bolag. Bianca är känd för hennes sminkbolag Beauty Icons AB, som ligger bakom sminkmärket Caia Cosmetics, men Bianca har även andra bolag som omsätter miljoner. I denna artikel går vi igenom Bianca Ingrossos olika inkomster, tillgångar och bolag.
Citera
2025-08-14, 09:03
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Vilken tur att rättens bedömning ifall det blir en fällande dom eller ej inte utgår ifrån hennes klädval utan vad åklagaren lägger fram för bevisning.
Citera
2025-08-14, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Att ringa polisen i en sådan situation är antagligen bara mer triggande för stalkern. Dessutom är hon inte i en akut nödsituation, om han inte håller en kniv mot hennes strupe finns det ingen anledning att ringa polisen på 112. Du överskattar Biancas livvaktsskydd. Hon är ingen politiker som har livvakter som patrullerar henne dygnet runt utan hon har kontakt med ett bolag som kan komma till hennes undsättning om det är något enstaka. De bevakar henne alltså inte.

Varför tog det henne 1,5 år att samla bevis innan hon anmälde? För att hon ville helgardera sig, samla så mycket som möjligt. 100 bilder räcker inte, du ska minst ha 300 bilder annars lägger polisen inte tid på trakasserierna.

Vad tror du hennes entourage får betalt för? Hon har inga kompisar som är jurister eller läkare, dom är influencers! Bianca kan inte göra annat än att samla bevis, hon har gjort helt rätt. Hade hon anmält direkt hade anmälan bara lagts ned och psykot hade blivit ännu mer provocerad. Bianca skaffade sig kött på benen innan hon anmälde, därför gick det till rättegång istället för att läggas ned. Hon har gjort det bästa hon kunde utifrån sina förutsättningar.

Jag beskyller inte Bianca i sig, men jag är förundrad över alla dessa människor hon hänger med och växt upp med inte typ bett henne skaffa livvakt en period . Oavsett stalkandet , Bianca visar upp massvis med pengar och shopping och snordyra köp utan säkerhet. Har inte alls med ”politiker status” att göra. Hon är KÄND och RIK. Då har man säkerhet. Har du sett hur mycket folk som kryllar när hon dyker upp på event eller går någonstans? Det finns ett stort intresse för Bianca.

Jo då. Bianca’s Gudföräldrar är människor med makt. Du får inte glömma vart hon kommer ifrån. Mammans bästa vän är bindefeldt , Bianca’s egna bästa vän också en iranier tydligen eller arab är läkare. Pernilla och Emilio (kriminella) sitter på mycket kontakter. Speciellt Pernilla som har en stor krets och viktiga människor hon växt upp med till kontakter.
En person som
bianca med så mycket pengar och kändisstatus ser till att ha skydd eller säkerhet i en eller annan form.
Hon hade ett säkerhetsbolag hon kunde ringa men det tog dom 45 minuter att komma överhuvudtaget . Haha altså det måste vara någon slags ironi.

Jag förstår vad du menar, men jag tycker också du ska se hela bilden.
Nu är tyvärr Bianca en offentlig person så stalkning kan betraktas som endel av det normala rent juridiskt . Men nu har hon lärt sig en läxa och det är bara att anmäla.
Hon kan visst ringa 112!!!! Sluta hitta på, polisen kommer direkt. Jag har arbetat med så många människor i nöd att jag vet att polisen kommer. Hade hon sagt i panik; en man som stalkat mig längre period har dykt upp här och tar på mig , jag är livrädd. Då kommer dom. Vad fan ska Lovisa göra som inte ens svarade i telefon? Det är synd att se att alla verkar svikit Bianca . Vanessa som ska vara hennes gudagåva extra mamma typ. En guide som hon uttryckt de. Vanessa som alltid skyddar henne? Pernillas exman är för fan polis han också.
Men nu är det som Pernilla sa; Bianca har svårt att be om hjälp och det tar lång tid.
Och nu detta statement som
Bianca lagt upp på köpet…. Det var det sista som behövdes att provocera en psykopat. Det är inte meToo fall vi har o göra med,
Citera
2025-08-14, 09:07
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Är helt säker på att domaren och nämndemännen inte dömer efter hur hon var klädd dag 2. Utan tror de helt går på bevisningen mot stalkern.

Jag menade hur allmänheten ser på henne dom enda som beundrar henne är sådana som du och hennes patetiska följare på sociala medier.
Citera
2025-08-14, 09:10
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
God för 1 miljard och knappt fyllda 30. Ekonomiskt oberoende av egen kraft och entreprenörsskap.

Läs själv om du pallar med sanningen

https://finansnytt.se/bianca-ingrosso-formogenhet/
Bianca Ingrosso har nu uppnått status som miljardär tack vare sin influencerkarriär och sina bolag. Bianca är känd för hennes sminkbolag Beauty Icons AB, som ligger bakom sminkmärket Caia Cosmetics, men Bianca har även andra bolag som omsätter miljoner. I denna artikel går vi igenom Bianca Ingrossos olika inkomster, tillgångar och bolag.

Under 2022 hade Bianca Ingrosso, enligt handlingar från Skatteverket, en total inkomst på 1 576 200 kronor

Ganska långt ifrån en miljard eller hur? Fastigheter och annat är inte vad hon har i rena pengar .
Citera
2025-08-14, 09:11
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Under 2022 hade Bianca Ingrosso, enligt handlingar från Skatteverket, en total inkomst på 1 576 200 kronor

Ganska långt ifrån en miljard eller hur? Fastigheter och annat är inte vad hon har i rena pengar .

Såja, flytta målstolparna du lille avundsjuka kretin
Citera
2025-08-14, 09:12
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Jag menade hur allmänheten ser på henne dom enda som beundrar henne är sådana som du och hennes patetiska följare på sociala medier.

Tror inte allmänheten ser henne som ett luder. Det är bara sådana följare som du. Jag kan säga att det är beundransvärt framgången hon har byggt upp. Men skulle inte säga att jag är en följare direkt som du. Jag har inte ens Instagram eller TikTok eller kanal 5. Hade ingen koll på den där sidan med bilder på Bianca som du länkade till.
Citera
2025-08-14, 09:15
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Såja, flytta målstolparna du lille avundsjuka kretin

Hon har ingen hög inkomst Statsministern har mer 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto