2025-08-13, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murklans
Man är ingen hora för att man ligger runt men nej hon ligger inte runt, hon har pratat i flertal poddar om hur lite hon ligger för att hon aldrig får perfekt kemi. Hon verkar vara rätt osäker på ett märkligt sätt. Hon är även livrädd för att sjunga på scen fast hon wiikh fint etc. Jätte konflikträdd.

Sannolikt för att hon växte upp i ett konfliktfyllt hem där pappan gav sig på mamman.
Citera
2025-08-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyslope
Frågeställning: Hur kan så många psykfall från åklagarsidan och försvarssidan få plats i en svensk rättssal?

Domslutet, förslag:
Den tilltalade döms till rättspsykiatrisk vård och utredning.

Bianca (och i förekommande fall hennes närstående) får begränsningar i medieverksamhet och uppmärksamhet i offentliga sammanhang under en period av fem år, för att skydda allmänheten från dessa psykfall.

Vad gaggar du om?
Citera
2025-08-13, 23:45
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Min teori är att han kommer få mängder av kvinnor efter sig efter detta. Så vi får se hur han reagerar.
Hade jag inte respekterat lagens långa arm hade jag mer än gärna stalkat honom dubbelt så mycket, bara för att ge honom det han förtjänar.

I övrigt ser han inte mycket ut för världen.. som en underutvecklad fjortis.

Ja. Jag tror jag stannar där.
Citera
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Min teori är att han kommer få mängder av kvinnor efter sig efter detta. Så vi får se hur han reagerar.

Det kommer han att få, för han verkar vara språkbegåvad och intelligent och ser bra ut . Är säker på att Bianca varit intresserad också annars hade hon inte läst allting från honom .
Citera
Medlem
Trodde faktiskt inte det skulle vara en blatte för en gångs skull men det var det visst, massinvandring berikar! Så dels mord och fängelse för iraniefarsan, dessutom satt 6 ungar till världen för svenskarna att försörja. Är de andra psykopater också tro, äpplena brukar inte falla långt från trädet.

Batemanvibbar som någon skrev, särskilt när han står i svart rock och läderhandskar.. dessutom allmänt creepy instagram, enbart bilder på han själv rippad eller dressad tittandes in i kameran eller snett ner, ibland med musik, i rörelse och t.o.m. slowmotion motion.. mycket bilder när han kickboxar, samt massa konstiga bilder som ser ut som stock photos på typ en espressomaskin, ett tennisrack, rullad handduk från ett spa, en husfasad, en croissant. Väldigt märkligt, aldrig sett något liknande inte vanliga Svenssons konto direkt, eller influencernischen. Att han inte ler någonstans kanske förstärker känslan.
Citera
2025-08-13, 23:47
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Sannolikt för att hon växte upp i ett konfliktfyllt hem där pappan gav sig på mamman.

Jag förstår Emilio fullt ut då Biancas mamma är en narcicst. Italienare tål inte sådant
Senast redigerad av CalzoneItalia 2025-08-13 kl. 23:50.
Citera
2025-08-13, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggastefittan
Vad gaggar du om?
Uppenbara psykfall som behöver vård på bägge sidor i rättsalen... Tror det skulle vara bäst för alla inblandade om de sökte ett mindre medialt liv och lade ner social-media helt :-)

Bianca verkar ju tyvärr rätt störd själv. Bara för att många nu verkar sakna ett liv och sitter och sniffar kändis-TV så betyder inte det att det är något som bör uppmuntras varken för brukarna eller langarna.
Citera
2025-08-13, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det kommer han att få, för han verkar vara språkbegåvad och intelligent och ser bra ut . Är säker på att Bianca varit intresserad också annars hade hon inte läst allting från honom .

Jag är inte säker på att Bianca varit intresserad.

Men många andra kvinnor kommer att bli/ och är redan det efter detta uppdagades. De sitter och suktar efter den här mannen med det ihärdiga kärleksförklaringarna. Blommor, lägger ner tid, dyker upp, beskyddande mot andra män osv. Kvinnor älskar sånt.
Citera
2025-08-13, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Hade jag inte respekterat lagens långa arm hade jag mer än gärna stalkat honom dubbelt så mycket, bara för att ge honom det han förtjänar.

I övrigt ser han inte mycket ut för världen.. som en underutvecklad fjortis.

Ja. Jag tror jag stannar där.

Ja jag tycker också att han ser lite spinkig ut, men vad vet jag. Vem har ens tid att stalka någon.
Citera
2025-08-13, 23:58
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Jag är inte säker på att Bianca varit intresserad.

Men många andra kvinnor kommer att bli/ och är redan det efter detta uppdagades. De sitter och suktar efter den här mannen med det ihärdiga kärleksförklaringarna. Blommor, lägger ner tid, dyker upp, beskyddande mot andra män osv. Kvinnor älskar sånt.

Hon har ju följt honom i 1,5 år innan polisanmälan
Citera
2025-08-13, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Hon har ju följt honom i 1,5 år innan polisanmälan

Var har du sett det? Jag får en känsla av att du känner F*bian, eller är bekants bekant eller liknande.
Citera
2025-08-14, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Hon vill även visa hur smal hon är. Men rättegången är ingen mannekänguppvisning eller skönhetstävling och även om Fabian är boven här så är ju Bianca precis som han narcissist.

Bianca behöver inte vara narcissist bara för att hon gillar att visa upp sig. Hon är ju från en stor artistsläkt, och det krävs att man är i stort sett exhibitionist för att försörja sig på det, men det är inte samma sak som narcissist!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in