2025-08-13, 22:39
  #9865
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
🤢🤮 nej det gör han verkligen inte. Syns att det är något fel på honom.
Ansiktet är väl inte märkvärdigt. Som vem som helst men han har en hyfsat snygg kropp.
Citera
2025-08-13, 22:41
  #9866
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sveaswe
Jag vet att man måste skriva det när någon håller på skickar meddelanden som en markering . En blockering är ett tyst avvisande som att ignorera. I rätten sa dom detta att trakasserierna räknas som allvarligast EFTER att hon sa ifrån skriftligt att han skulle sluta. Och det var tidigare i år hon gjorde de. Jag är ganska säker på detta då jag har erfarenhet men argumenterar inte emot hur du menar. En blockering är inte samma sak som att säga ifrån skriftligt . Det är som att titta bort.
Men skriver man SLUTA KONTAKTA detta är bla bla och blockerar i samband då är det en självklar tillsägelse och därifrån arbetar polisen från att det ta trakasserierna allvarligare om personen fortsätter. men oavsett VAD!! Skulle Bianca anmäla på engång när hon såg 50 eller 100 tals meddelanden från en person på en gång som hon missat. Där och då skulle de anmälas tänker jag. Men det är svårt att bedöma samtidigt men 1 år är långt att vänta med anmälan då han hållt på dagligen intensivt

”I rätten sa dom”. Ja, FS försvar menar att det bara är händelserna efter att hon med ord sagt ifrån som kan räknas som oönskade men det stämmer inte. Rätten kommer göra bedömningen om FS borde ha förstått att kontakterna är oönskade, inte om huruvida Bianca skrivit ett juridiskt hållbart meddelande till FS eller inte. Genom de många blockeringarna borde FS verkligen förstått att kontakten är oönskad.
Citera
2025-08-13, 23:07
  #9867
Medlem
Hyfsade Patrick Bateman-vibbar av GM.
Otroligt otäck person, bara ett skal.
Citera
2025-08-13, 23:12
  #9868
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Jepp jag har själv haft en stalker efter mig man är väldigt rättslös problemet med dessa individer är att dom saknar all form av empati
Beklagar ..! Ja, det är så otroligt konstigt som fenomen. Uschianemej.

Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Ja jo men hon träffar ju dem jämt. Hon vågade iafl sitta där jämte honom. Det är väl ändå ett gott tecken.
Modigt. Till syvende och sist hade jag gjort detsamma. Om någon hotat mig till livet ( som han ju gjorde indirekt) är det viktigt att stå upp, visa sig stark. Är ingen fan av ingrosso/wahlgrens alls, men det var bra gjort. Hoppas bara att det har effekt. Han måste ju vara bra sjuk som inte förstår innebörden av ” Nej tack ”’eller ” Jag är inte intresserad. ”

Hoppas han blir inburad igen . Stalkad själv. Undrar hur han skulle reagera på det senare. En riktigt jobbig jävel som gör detsamma mot honom.
Citera
2025-08-13, 23:18
  #9869
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Är det sant att Bianca knullar runt som en hora som han skriver i många inlägg på snap?
Citera
2025-08-13, 23:20
  #9870
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Varsågod.

https://gofile.io/d/IHZVlC

Tack snälla
Citera
2025-08-13, 23:20
  #9871
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Hyfsade Patrick Bateman-vibbar av GM.
Otroligt otäck person, bara ett skal.

Svarta ögon också
Citera
2025-08-13, 23:28
  #9872
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Är det sant att Bianca knullar runt som en hora som han skriver i många inlägg på snap?

Man är ingen hora för att man ligger runt men nej hon ligger inte runt, hon har pratat i flertal poddar om hur lite hon ligger för att hon aldrig får perfekt kemi. Hon verkar vara rätt osäker på ett märkligt sätt. Hon är även livrädd för att sjunga på scen fast hon wiikh fint etc. Jätte konflikträdd.
Citera
2025-08-13, 23:29
  #9873
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Är det sant att Bianca knullar runt som en hora som han skriver i många inlägg på snap?
Det är lika sant som att du är en nobelpristagare. Go figure. Fabian är totalt snedvriden & det framgår med all önskvärd tydlighet. Inte minst i Fup … Var utsagor från såna ’individer’ hamnar kan du räkna ut själv.

Edit. Gillar man sex som kvinna, är det förstås något att vara stolt över och njuta av , för övrigt. Ju fler män, desto bättre.
__________________
Senast redigerad av Xedome 2025-08-13 kl. 23:33.
Citera
2025-08-13, 23:35
  #9874
Medlem
Frågeställning: Hur kan så många psykfall från åklagarsidan och försvarssidan få plats i en svensk rättssal?

Domslutet, förslag:
Den tilltalade döms till rättspsykiatrisk vård och utredning.

Bianca (och i förekommande fall hennes närstående) får begränsningar i medieverksamhet och uppmärksamhet i offentliga sammanhang under en period av fem år, för att skydda allmänheten från dessa psykfall.
Citera
2025-08-13, 23:36
  #9875
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Bianca ser rätt bra ut om man bortser från kroppen men det är en stor och viktig sak som hon saknar och det är KARISMA. Hon är som iskall snögubbe personligt av det man ser av henne på Youtube och andra ställen . Hon kommer få svårt att träffa den äkta och genuina kärleken .
Citera
2025-08-13, 23:42
  #9876
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Beklagar ..! Ja, det är så otroligt konstigt som fenomen. Uschianemej.


Modigt. Till syvende och sist hade jag gjort detsamma. Om någon hotat mig till livet ( som han ju gjorde indirekt) är det viktigt att stå upp, visa sig stark. Är ingen fan av ingrosso/wahlgrens alls, men det var bra gjort. Hoppas bara att det har effekt. Han måste ju vara bra sjuk som inte förstår innebörden av ” Nej tack ”’eller ” Jag är inte intresserad. ”

Hoppas han blir inburad igen . Stalkad själv. Undrar hur han skulle reagera på det senare. En riktigt jobbig jävel som gör detsamma mot honom.

Min teori är att han kommer få mängder av kvinnor efter sig efter detta. Så vi får se hur han reagerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in