Flashback bygger pepparkakshus!
2025-08-12, 21:36
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Vem är hennes stalker? Alltså vad heter snubben?

Ramin Soltani aka Fabian Sköldhamn
Citera
2025-08-12, 21:36
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Hur menar du? Lets Dance är ju en fejkad TV-grej? Om nån kommer sjua, nia eller trea är ju helt oväsentligt Det är ett TV-påhitt och är inte en riktig tävling, trodde du det?

Men för guds skull. Det är ju bara titta på när hon dansar. Du är en tönt som försöker få det till att hon är obegåvad. She's not. Kan både sjunga och dansa som ett proffs. Släpp det.
Citera
2025-08-12, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peikkomaailma
Jag tror det här fallet, trots att det är extremt, synliggör en större problematik. Det är kontrollerande män utan gränser online och i verkligheten som många tjejer sett eller i värsta fallet fått uppleva själva. De isoleras och tvingas censurera sina liv bara för att vissa är totalt gränslösa odjur.

Jag är inget fan av Ingrossos eller Wahlströms ofta påtvingande publicitet på allmänheten men ingen förtjänar att bli så gränslöst behandlad som Bianca blir här.
Nej deta är nog ett mycket större problem än vad som kommer fram.
Att sitta och skriva till vilt främmande människor är helt sjuk sak och göra. Skicka bilder på sig själv till främande människor är ändå mer stört.
Citera
2025-08-12, 21:37
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Ramin Soltani aka Fabian Sköldhamn

Tack för svar. Varför har han två namn?
Citera
2025-08-12, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Behöver du ställa den frågan så är du utan tvekan ett lika stort stolpskott..
Bra inlägg av dej, du är nog smart.

Eftersom Bianca verkar vara så korkad så hade jag såklart inte behövt ställa frågan, alla vet ändå
Citera
2025-08-12, 21:39
Medlem
Det är fan otäckt vad folk kan få för sig han trodde typ att dom var ihop och hade aldrig träffats och blev svartsjuk när hon träffade någon? Helt jävla stört deta alltså. Sedan jaga henne i över 1 år skriva 100tals meddelanden åka till massa ställen i stockholm för att hon varit där timmar innan. Helt sjuk människa deta
Citera
2025-08-12, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Nej deta är nog ett mycket större problem än vad som kommer fram.
Att sitta och skriva till vilt främmande människor är helt sjuk sak och göra. Skicka bilder på sig själv till främande människor är ändå mer stört.
Vad jag förstår det som så har Bianca laddat upp sina bilder på sina konton och inte skickat specifikt till MGM. Att han tolkar allt som att det är riktat till honom är väl knappast hennes fel eller? Han verkar ju kunna se signaler i fruktskålar.
Citera
2025-08-12, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Tack för svar. Varför har han två namn?
För att han är iranier och har döpt om sig
Citera
2025-08-12, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starlight1974
Är det inte tufft leva livet och vara så otroligt avundsjuk på andra ?
Jo, det kan det väl vara. Är Bianca otroligt avundsjuk på andra? det borde hon inte var med den räkmacka hon surfar på?

Berätta ner
Citera
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
För att han är iranier och har döpt om sig

Ok tack, då fattar jag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peikkomaailma
Vad jag förstår det som så har Bianca laddat upp sina bilder på sina konton och inte skickat specifikt till MGM. Att han tolkar allt som att det är riktat till honom är väl knappast hennes fel eller? Han verkar ju kunna se signaler i fruktskålar.
Japp det är altså en apelsin klyfta som får han att tro att nu vill hon träffa han. Seriöst altså låter helt sjukt.
Citera
2025-08-12, 21:42
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takeseven
Tycker mest synd om alla sd-anhängare som hade önskat GM var en invandrare. Jag är ledsen för er skull.

Han är ju dock iranier som bytt namn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in