[quote=ekbo251|92683145]
Citat:
Nej, det var ingen åsikt.
Det var en konsekvens av teknologiska framsteg. Kvinnor behövs de facto inte.
Du klarar inte av att hantera fakta och konsekvenser av fakta.
Vilket ju är fullständig idioti.
Och dessutom motsägs direkt av att det kön som de facto! är lättast att göra sig av med och ersättas via genmanipulation m.m....och som kanske också för övrigt moder natur just långsamt håller på att göra sig av med eftersom den manliga Y-kromosomen är på rejäl dekis..är det manliga könet.
Är vansinnigt mycket svårare ersätta X kromosomer, äggceller och livmödrar än vad det är att ersätta sädesceller, Y kromosomer och manliga ejakulationer.
Citat:
Det skulle också gå med de teknologiska framstegen.
(Notera att jag som kan hantera fakta och logiska konsekvenser av det, har inga som helst problem att tom skriva det. Men med din starka irrationella känslostyrning och din förmåga till extrem vantolkning vore det omöjligt).
Dock handlade diskussionen mycket om att kvinnor måste föda barn. Saker skrivs i ett kontext vilket jag klarar av. Och det jag lyfte fram var att kvinnorna inte behöver föda barn, med de angivna små framstegen. (Dvs kvinnor behövs inte). Hela diskussionen om att tvinga kvinnor blir helt obsolet.
Det måste födas barn men alla mest så behöver barn tas om hand i 18 år. Hur hade du tänkt dig att en värld med bara män hade klarat den biten?
Citat:
Detta är helt retarded. Det är ingen roll. Det sitter i generna.
Och kvinnorna säkerställer att de generna finns kvar genom att föredra män som är våldsbenägna.
Det är enkelt observerbart i verkligheten.
Sådana som är rationella som jag framstår som oattraktiva jämfört med "snyggingar" som Juha Valjakkala.
https://images.aftonbladet-cdn.se/v2...w=730&34f30f9e
Könsroller är både socialt konstruerade...påhittade saker OCH biologi, som ex att män är det enda könet som kan ejakulera spermier. Att vara den som gör de hårda fysiskt betungade arbetena har länge dock varit just inkorporerat i den manliga könsrollen, något som idag till stor del försvunnit,vilekt är en av flera skäl till att man pratar om en manlighet i kris.
Kvinnor föredrar inte män som är våldsbenägna.
Citat:
Men annars är det du skrev riktigt. Det behövs inte så mycket kriminella män längre. Det är mer civ ing som behövs. Och det är förlästa oattraktiva mespottor i kvinnors ögon.
Nu handlar inte tråden om vad jag "tycker".
Du ser själv. Hela din värld är kliniskt ren från fakta och logik. Det är bara en sörja av tyckande och åsikter.
Inte alls. Det är något din hjärna hittat på. Det fanns exakt 0 negativa uttryck om kvinnor i det jag skrev.
Det jag skrev hade en saklig kvinna också kunnat skriva.
(Kan du ta in den informationen).
Problemet med det är att det blir osakligt och mest bara retarded.
Vad du berättar är att du fyller tråden med är hämndinlägg för inbillade oförrätter.
återigen...att hävda att män är det kön som är enklast att göra sig av med för mänskligheten är inte osakligt utan fakta.