2025-08-13, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Han har makten nu över eran redan destruktiva relation. Å han vet att du så snällt finns där å väntar på honom. Du har ju skrivit i din TS att du själv gått med på saker som många andra inte skulle göra (eller nåt sånt liknande stod det).

Vill man ta en pause så är det oftast lika med slut för många. Men här låter du han då ha kontrollen att försätta dig i dåligt mående å ovissheten en vecka till.

Hade han velat så hade han jobbat för tilliten men istället försätter han dig i detta måendet å det sista han gjorde var att bokstavligen spotta på dig.

Hade nån gjort så mot mig så hade kärleken bokstavligen dött. Jag hade knappast sett upp till den personen igen å jag hade definitivt inte väntat ut en vecka för att få veta vad vederbörande ville med "oss". Tycker han visar ganska tydligt hur han ser dig å vad han vill med dig 🤷🏼‍♀️

Jag vet det låter sjukt... Nu fick jag sån jävla lust att spionera på honom, se vad fan han sysslar med. Kanske om jag ser vad han gör kommer jag kunna ta ett eget beslut?!
Citera
2025-08-13, 13:43
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gara1
Jag vet det låter sjukt... Nu fick jag sån jävla lust att spionera på honom, se vad fan han sysslar med. Kanske om jag ser vad han gör kommer jag kunna ta ett eget beslut?!
Ååh nu var inte min postning menat att du skulle få för dig att spionera på honom 😢

Jadu jag vet inte. Tänk om han ser dig.
Citera
2025-08-13, 13:50
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:

Det där förhållandet kommer ju inte att fungera fattar du väl? Ska du börja spionera på honom nu också, bara för att du inte "känner dig klar än"!
Hade ni båda gått parterapi och verkligen lagt ner tiden på att förändras tillsammans så kanske det hade funnits em gnutta hopp, men ni står och spottar på varandra när ni bråkar så jag tvivlar på det.
Citera
2025-08-13, 13:53
Medlem
Citat:
Ååh nu var inte min postning menat att du skulle få för dig att spionera på honom 😢

Jadu jag vet inte. Tänk om han ser dig.

Ja kanske, men jag har ju också rätt att röra mig fritt i stan liksom... Fick bara sån panik nu av att inte veta vad han faktiskt gör denna veckan...
Citera
2025-08-13, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackOhej
Det där förhållandet kommer ju inte att fungera fattar du väl? Ska du börja spionera på honom nu också, bara för att du inte "känner dig klar än"!
Hade ni båda gått parterapi och verkligen lagt ner tiden på att förändras tillsammans så kanske det hade funnits em gnutta hopp, men ni står och spottar på varandra när ni bråkar så jag tvivlar på det.

Spionera för att jag vill se vad han gör utan mig...Om han gör det han säger?

Jag har försökt få honom att gå i terapi med mig, det är han som inte vill gå dit då han inte tycker han har något problem... och tro mig, jag har verkligen försökt att förändra mig och mitt beteende...
Citera
2025-08-13, 13:55
Medlem
BoaToas avatar
Du är ett patetisk luder med trasigt förflutet.

Att en 38 årig man beter sig såhär mot dig som är hela 8 år yngre säger en hel del.

Du är trasig och han ser det och frågar sig själv om han kan tillbringa ett helt liv med en sån trasig individ som dig med högt bodycount och andra mentala sjukdomar.

Du har jagat bad boys hela livet och varenda en har traumatiserade dig och nu är du trasig och han ser det och vill inte vara inblandad.
Citera
2025-08-13, 13:59
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Spionera för att jag vill se vad han gör utan mig...Om han gör det han säger?

Jag har försökt få honom att gå i terapi med mig, det är han som inte vill gå dit då han inte tycker han har något problem...

Ert förhållande saknar tillit totalt, du är med en kille som inte anser sig ha några problem och därför vägrar se sin del i det hela. Ni är inte ens ett par, ni är två individer som "hänger" tillsammans.
Jag fattar att känslor kan vara jobbiga men kom igen nu, det finns ingen framtid där för nån av er!

Partetapi har man inte för att en ska ändra på sig, det har man för att "vi'et" ska stärkas.
Citera
2025-08-13, 14:03
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ja kanske, men jag har ju också rätt att röra mig fritt i stan liksom... Fick bara sån panik nu av att inte veta vad han faktiskt gör denna veckan...
Ja klart du får röra dig fritt. Men ser du inte själv nu hur detta destruktiva förhållandet försöker få dig att agera som? Det är inte sunt.

Tyckte jag läste nåt svar från dig i tråden att ni har inte längre sex heller å inte haft på ett bra tag. Är det inte dags att bara lämna istället för att det ska få dig att sjunka ännu lägre i beteende gällande med denna individ?
Citera
2025-08-13, 14:05
Medlem
Citat:
Ert förhållande saknar tillit totalt, du är med en kille som inte anser sig ha några problem och därför vägrar se sin del i det hela. Ni är inte ens ett par, ni är två individer som "hänger" tillsammans.
Jag fattar att känslor kan vara jobbiga men kom igen nu, det finns ingen framtid där för nån av er!

Partetapi har man inte för att en ska ändra på sig, det har man för att "vi'et" ska stärkas.

Det kan jag hålla med om och det har jag med uttryckt. Han skyller på att han har en undvikande anknytning som gör att han inte kan få en djup kontakt med någon, samt att han inte vill vara "vi". Han vill vara självständig men i ett förhållande.
Citera
2025-08-13, 14:06
Medlem
TjackOhejs avatar
Citat:
Det kan jag hålla med om och det har jag med uttryckt. Han skyller på att han har en undvikande anknytning som gör att han inte kan få en djup kontakt med någon, samt att han inte vill vara "vi". Han vill vara självständig men i ett förhållande.

Vill du vara ett "vi"?
Citera
2025-08-13, 14:07
Medlem
Citat:
Ja klart du får röra dig fritt. Men ser du inte själv nu hur detta destruktiva förhållandet försöker få dig att agera som? Det är inte sunt.

Tyckte jag läste nåt svar från dig i tråden att ni har inte längre sex heller å inte haft på ett bra tag. Är det inte dags att bara lämna istället för att det ska få dig att sjunka ännu lägre i beteende gällande med denna individ?

Ja det stämmer, vi har inte varit intima på ett tag... På grund av allt bråk och hur situationen är mellan oss... Jag vet att det inte är sunt, ingenting av detta är sunt.. 😭
Citera
2025-08-13, 14:08
Medlem
Citat:
Vill du vara ett "vi"?

Såklart jag vill. Det är ju allt jag vill...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in