Citat:
Ursprungligen postat av
mrsharpangel2
Jag hoppas att han döms för att han har med stor sannolikhet gjort deta.
Vi vet att när Bianca updaterat att hon varit någonstans så har han åkt dit direkt och idioten har trott att hon åkte dit för att träffa honom 🙈 och sedan har han åkt runt random och försökt stöta på henne på olika platser. Antagligen har han åkt till alla platser som hon updaterat att hon varit vid.
Deta är antagligen en mycket farlig människa. Han är helt dum i huvudet och jag kan fan knappt läsa allt han skrivit det är 100tals medelanden till henne.
Jag hoppas hon själv inte läst allt deta som han skrivit för då hade jag med varit livrädd faktist. Han skriver helt jävla sjukt och bara av att läsa det han skriver så fattar vem som helst att deta är inte en normal människa.
Hur dom kunde komma fram till att han inte är psyksjuk är helt ofattbart. Han borde va inspärrad på dårhus
Jag har bara läst några av snap meddelanden och det står antisocial personlighetsstörning i tidningen men sannolikt är det också något mer såsom narcissistiskt raseri pga borderline.
Dvs det med att han sett mamman mördas av pappan har skapat svårare anknytningsproblem i kombination med uppväxt och trauman.
Jag går alltid in på djupet med onödigt skit. Kort och gott. Snubben är sannolikt
mycket farlig och behöver tvångsmedicineras med stämningsstabiliserande.
Han är däremot antagligen inte psykiskt sjuk. Dvs otillräknelig eller psykotisk.
Jag vet inte hur det funkar med stalkers som tror att de har relationer men det är inte "psykisk sjukdom" utan någon slags störning hos dem.
Iallafall så är hans problem mycket troligt antisocial personlighetsstörning och borderline samt ptsd. Extremt farlig och kommer kunna döda någon till slut om han inte tvingas in inom vården för han kommer knappast sluta på egen hand med vanföreställningarna drivande i någon borderline-verklighet.
Killgissar löst på diagnoser baserat på de snap jag läste. Så det är inte någon 100% sanning utan gissningar.