Citat:
Ursprungligen postat av
Missouri
Varför finns det ens en tråd om skvaller om stolpskottet Bianca Ingrosso?
Hon är en helt ointressant person och har ju inga bra egenskaper, ointelligent, kan varken sjunga, dansa eller nåt annat vad jag sett?
Hon blev känd för att Kanal5 gjorde en fejkad doku om hennes mamma Pernilla
Varför är denna människa i media alls?
Jag tror det här fallet, trots att det är extremt, synliggör en större problematik. Det är kontrollerande män utan gränser online och i verkligheten som många tjejer sett eller i värsta fallet fått uppleva själva. De isoleras och tvingas censurera sina liv bara för att vissa är totalt gränslösa odjur.
Jag är inget fan av Ingrossos eller Wahlströms ofta påtvingande publicitet på allmänheten men ingen förtjänar att bli så gränslöst behandlad som Bianca blir här.