2025-08-12, 21:02
Medlem
Varför finns det ens en tråd om skvaller om stolpskottet Bianca Ingrosso?

Hon är en helt ointressant person och har ju inga bra egenskaper, ointelligent, kan varken sjunga, dansa eller nåt annat vad jag sett?

Hon blev känd för att Kanal5 gjorde en fejkad doku om hennes mamma Pernilla

Varför är denna människa i media alls?
Citera
2025-08-12, 21:07
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Det framgår i artikeln. Ja en helpsykopat som kan bli extremt farlig.
Riskbedömd av Kriminalvården att det är stor risk att han återfaller i partnervåld.

Mycket störd kille.. Tänker på John Lennon & Rebecca Shafer.

Synd om Bianca, men hon är en typisk magnet för stalkers.
Citera
2025-08-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri

Hon är en helt ointressant person och har ju inga bra egenskaper, ointelligent, kan varken sjunga, dansa eller nåt annat vad jag sett?

Och ändå är du här, i tråden om henne Var är din tråd, du spännande människa?
Citera
2025-08-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takeseven
Tycker mest synd om alla sd-anhängare som hade önskat GM var en invandrare. Jag är ledsen för er skull.

Tvärtom får ju dessa vatten på sin kran. Gäller väl allehanda rasbiologer.
Mannen är ju nigger-son.
Citera
2025-08-12, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Och ändå är du här, i tråden om henne Var är din tråd, du spännande människa?
Va?
Citera
2025-08-12, 21:10
Avstängd
Matadhamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Det är inte victimblaming utan det är vad Bianca Ingrosso sakt själv i polisförhör och nu i rätten ljuger hon om det.
Okej nej men det är sjukt om en kvinna nåste känna dödsfruktan oavbrutet för att en man ska fällas.

Jag vet hur män kan uttrycka sig inom rättsväsendet och andra platser, så jag hade inte varit förvånad om det var advokatens påstående då sexuellt raseri från män och kvinnor , riktas mot kvinnliga brottsoffer.

Trots allt så.ser Bianca bättre ut än majoriteten av oss kvinnor och är hatobjekt för kvinnor som ser henne som konkurrens och män som inte kan få henne.

Är det mannens advokat så är det en strategi att använda sig av en kvinna som företrädare. Då kan det sexuella raseriet från kvinnan istället framstå som att Bianca "är så oseriös, hispig och dramatisk".

Hur ser advokaten ut?
Citera
2025-08-12, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Mycket störd kille.. Tänker på John Lennon & Rebecca Shafer.

Synd om Bianca, men hon är en typisk magnet för stalkers.

Tänkte också på dem, och fler som mördats av sina stalkers. Man VET ju aldrig hur långt någon som är besatt och uppenbarligen sjuk kan gå. Kan lika gärna ha med sig en pistol till nästa ”möte”.
Citera
2025-08-12, 21:12
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri

En av Sveriges mest framgångsrika kvinnor. Kan hon inte dansa? Hon kom ju tvåa i Let's Dance.
Sjunga kan hon också.
Citera
2025-08-12, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Tar du tillbaka allt du skrivit nu om att Bianca hittat på allt och det finns inga bevis på att han sökt upp henne någonstans? Och att han inte är ”sjuk” på något sätt?
Jag har inte påstått att hon hittat på allt jag sa att det kan vara så. Och jag hade inte läst förundersökningen det har jag nu. Bevisningen är ändå svag.
Citera
2025-08-12, 21:19
Medlem
RobertoSavianos avatar
Undrar varför han hakat upp sig på att säga att hon ringt honom på Zoom flera gånger? Finns det nån yrkesmässigkoppling mellan dem?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
En av Sveriges mest framgångsrika kvinnor. Kan hon inte dansa? Hon kom ju tvåa i Let's Dance.
Sjunga kan hon också.
Fejk såklart, hon är obegåvad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadhamster
Okej nej men det är sjukt om en kvinna nåste känna dödsfruktan oavbrutet för att en man ska fällas.

Jag vet hur män kan uttrycka sig inom rättsväsendet och andra platser, så jag hade inte varit förvånad om det var advokatens påstående då sexuellt raseri från män och kvinnor , riktas mot kvinnliga brottsoffer.

Trots allt så.ser Bianca bättre ut än majoriteten av oss kvinnor och är hatobjekt för kvinnor som ser henne som konkurrens och män som inte kan få henne.

Är det mannens advokat så är det en strategi att använda sig av en kvinna som företrädare. Då kan det sexuella raseriet från kvinnan istället framstå som att Bianca "är så oseriös, hispig och dramatisk".

Hur ser advokaten ut?
Jag hoppas att han döms för att han har med stor sannolikhet gjort deta.
Vi vet att när Bianca updaterat att hon varit någonstans så har han åkt dit direkt och idioten har trott att hon åkte dit för att träffa honom 🙈 och sedan har han åkt runt random och försökt stöta på henne på olika platser. Antagligen har han åkt till alla platser som hon updaterat att hon varit vid.

Deta är antagligen en mycket farlig människa. Han är helt dum i huvudet och jag kan fan knappt läsa allt han skrivit det är 100tals medelanden till henne.

Jag hoppas hon själv inte läst allt deta som han skrivit för då hade jag med varit livrädd faktist. Han skriver helt jävla sjukt och bara av att läsa det han skriver så fattar vem som helst att deta är inte en normal människa.

Hur dom kunde komma fram till att han inte är psyksjuk är helt ofattbart. Han borde va inspärrad på dårhus
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in