2025-08-12, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Båda föräldrarna, samt han själv är iranier

Jävligt ljus och europeisk till utseende för att vara heliranier.
Men såna finns, även om de är väldigt sällsynta.

Och det kan ha spelat in, utöver mordet på hans mamma som han bevittnade(och pappans psykopatgener).
Alla MENA-individer som skulle kunna misstas för europeer tycks vara narcissister med storhetsvansinne.
Citera
2025-08-12, 20:04
Medlem
Det är ju för fan 100tals medelanden han kan ju inte gjort annat än att skriva till henne. Vilken jävla slut människa
Citera
2025-08-12, 20:05
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Den personen som driver Biancas falska facebook och fick honom att tro på att dom hade ett förhållande borde åtalas.
Hade inte hon börjat skriva med honom när han satt inne så skulle han inte varit så besatt av Bianca.

Han har ju stalkat andra tjejer innan Bianca och under tiden med Bianca också, så tror inte han är så besatt av Bianca.

Med tanke på att han inte ens nämner den storyn i förhör så tyder det på att det aldrig ens hänt.

Han hävdar ju att Bianca och han haft en platonisk relation mellan Januari - Mars 2024 (?) och att hon har varit hemma hos honom och käkat middag 4-5 gånger.
Citera
2025-08-12, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
”Inte så besatt”.

Läs FUP och återkom..
Ja han är helt jävla besatt
Citera
2025-08-12, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Kan du lägga upp fup
Den finns här i tråden
Citera
2025-08-12, 20:12
Medlem
Citat:
Kan du lägga upp fup
Är nog det sjukaste jag någonsin läst faktist

Han har kollat upp flera personer hon träffat osv.
Citera
2025-08-12, 20:14
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fulsomdu
Han var schizofren utan tvekan. Tror vanföreställningar och mental sjukdom är helt klart ärftligt. Kolla bara på familjen Aben.

Självklart att han behövde bevittna slakten av hans mamma spelat roll också.

Tycker synd om Bianca har alltid gillat henne bäst. Trist att hon har råkat ut för Abbas son.
Abbas tillhör lätt topp tio mest obehagliga personer som jag stött på i sthlm.

Har du någon anekdot att dela med dig av om denna Abbas? Eller något mer att berätta om honom?
Verkar absolut vara genetiskt fel överfört från pappa till son plus en massa barndomstrauma på det.
Citera
2025-08-12, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
MT: ”Men dra, ta något ställe nära dig så kommer jag dit istället. Så ses vi. Jag kan liksom
inte dra på det här mer. Vad fan gör du för något? Jag har inte sett dig på hela dagen alltså.
Ja, nu satte jag mig bara här inne på Sturegallerian där jag får vänta och se vart du kan
tänkas vara. Så åker jag dit direkt.
Alternativet är ju att jag sätter mig för Ciao ciao nedanför dig och så kommer du dit istället.
Eller så skickar jag något när jag är utanför och så kommer du ner och säger hej. Det
behöver inte vara svårare än så.”

Vad han säger i ett av klippen han skickat till henne 🙈 han åker alltså runt hela stockholm där han tror att hon kan vara och letar efter henne?

Man blir fan mörkrädd.

Tar du tillbaka allt du skrivit nu om att Bianca hittat på allt och det finns inga bevis på att han sökt upp henne någonstans? Och att han inte är ”sjuk” på något sätt?
Citera
2025-08-12, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Den finns här i tråden

Länka gärna
Citera
2025-08-12, 20:27
Medlem
Har kollat lite på fup men orkade inte läsa allt. Denna individ kommer hon inte bli av med så lätt tror jag. Han verkar helt galen. Nu kanske hon kan få lite förståelse för vad mamma Pernilla gick igenom med Emilios svartsjuka och hans hot och galenskap när Pernilla blev tillsammans med Theos pappa för någon empati för Pernilla har hon inte visat i den frågan utan det har varit bästa babbo för hela slanten.
Citera
2025-08-12, 20:28
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Länka gärna

Skriv "fup" i sökrutan uppe till höger med förstoringsglaset. Tips för alla brottstrådar på Flashback.
Citera
2025-08-12, 20:28
Medlem
Någon som har namnet på stalkern eller kan lägga upp FUP?
Står att det finns i tråden, men jag har backat flera sidor så ser om någon vill vara snäll och skriva det igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in