Citat:
Ursprungligen postat av
mrsharpangel2
Det är inte victimblaming utan det är vad Bianca Ingrosso sakt själv i polisförhör och nu i rätten ljuger hon om det.
Okej nej men det är sjukt om en kvinna nåste känna dödsfruktan oavbrutet för att en man ska fällas.
Jag vet hur män kan uttrycka sig inom rättsväsendet och andra platser, så jag hade inte varit förvånad om det var advokatens påstående då sexuellt raseri från män
och kvinnor , riktas mot kvinnliga brottsoffer.
Trots allt så.ser Bianca bättre ut än majoriteten av oss kvinnor och är hatobjekt för kvinnor som ser henne som konkurrens och män som inte kan få henne.
Är det mannens advokat så är det en strategi att använda sig av en kvinna som företrädare. Då kan det sexuella raseriet från kvinnan istället framstå som att Bianca "är så oseriös, hispig och dramatisk".
Hur ser advokaten ut?