Citat:
Ursprungligen postat av
Turnylle
Personer med histrionisk personlighetsstörning kan uppfattas som livfulla, dramatiska och charmiga, men deras behov av att vara i centrum kan leda till överdrivna känsloyttringar och manipulativt beteende. Detta beteende kan innefatta att medvetet skapa dramatik eller kriser för att säkra uppmärksamhet och kontroll (American Psychiatric Association, Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, 5:e upplagan, 2013).
Ja Khamul lyckades få det att handla om hennes nervositet när Macaley tog sig en tupplur och plötsligt var det hon som behövde tröstas av Proktolog-Malin
Man får se en dunkel preview för kommande avsnitt där Stoffe är sängliggandes

ovanpå en solbränd kvinna som man bara får se armen (lemmen) sticka fram på, jag känner bara till 2 så solbrända kvinnor i ensemblen, antingen är det Proktolog-Malin som fick feeling eller så är det
Jossan Culkin som efter svimningen drabbats av en re-modellering i synaptisk eldgivning i hjärnkontoret varpå hon ser klart det har varit Stoffe hon varit betuttad i hela tiden, men att hon bara förväxlat honom med Gabbe i solgasset.
Citat:
Ursprungligen postat av
lunarludde
Trodde programledaren var i 50 års åldern, blev föga förvånad när jag läste att hon endast är 38.
Hon ser definitivt ut som 38 år och 3 månader, anledningen till att du tippar på 50 jordsnurr är för att hon är tjock, det lägger på en illusion om 12 extra år, alla tjocka ser automatiskt äldre ut, då får man se förbi det och studera ansiktsdragen istället och jag noterade en kollagen-vitalitet för några avsnitt sedan i praktikant-ansiktet