Citat:
Ursprungligen postat av
honn
Tror jag haft fel om Josefine. Hon har sitt hårda skal för att skydda sig själv och är egentligen ömtålig.
Tror inte alls ångest, illamående och svimmning var spelat som nån skrev här. Tyckte synd om henne och det gjorde Kamila också. Gabriel är en fin kille som ser alla tjejerna och vill dem väl. Christopher förstår jag mig inte på. Han har i princip redan valt Julia så varför låter han Louise tro att han väljer henne?
Jag tror inte heller att Josefin är så tuff som vi trodde. Nu är hon osäker som Kamila när hon fått mer känslor. Jag tror inte att hon fejkade svimmning. Hon ville spala tuff och gillade inte Kamila när hon grät och var sårbar. Hon kallade Kamilas tårar för krokodiltårar. Kamila kallar inte hennes svimmnig för fejk. Kärlek är gift när det inte är besvarad, inte konstigt att tjejerna är rädda för att öppna sitt hjärta.
Gabriel verkar hård mot Kamila som säger emot och det blir dålig stämning som Gabriel som vill bara ha det lättsamt gillar inte alls. Det är stel stämning mellan dom och Gabriel är avståndstagande. Inte läge för Kamila att berätta att hon blivit kär i honom. Han kanske bestämde sig att dumpa henne efter middagen när hon inte kunde prestera som han ville, d v s skapa en lättsam stämning och vara glad. Önskar att Kamila sagt fuck you Gabriel och gått därifrån. Hoppas att hon blir så arg och besviken på honom att hon slipper gråta.
Gabriel har rätt när han säger att han inte är den rätta killen för Kamila. Han vill ha en lättsam tjej för att ha roligt med. Ledsna tjejer och tjejer som svimmar gillar han inte, det blir för mycket känslor för honom. Ibland verkar det som att han är dum i huvudet. Han sluddrar och krafsar sig i ansiktet och näsan som en apa.
Christopher är lurig och svår att läsa av. Jag trodde inte att han skulle ge rosen till Louise.