2025-08-11, 20:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RealTimmyTim
Vi som ser på TV4 play brukar få alla avsnitt släppta på måndagen. Men i och med att det är finalvecka och att spoilers ska undvikas så släpps ett avsnitt per dag fram till torsdag.

Det är förjävligt när de tar överpris för abonnemang.
Citera
2025-08-11, 20:03
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde

Skämskudden åkte fram när Josefine ska låtsas svimma när hon inte fick en ros direkt.

Hur kan det vara skämmigt? när det inte var på riktigt dvs, det visar ju bara hon har humor och inte tar sig själv och andra människor på allvar, och det är väl i sin tur attraktivt kan man tycka
Citera
2025-08-11, 20:23
Medlem
Crapmagics avatar
Så Dalen78 ditt svar ovan här....du tycker inte att det avslöjar nånting väsentligt när du berättar vilken finalist som inte vinner, för du har ju trots allt inte berättat vem som vinner, då är man ganska endimensionell i huvudet när bara vinnaren kan vara väsentlig, vi har nu bara 2 andra att välja på istället för 3 som kan vara vinnaren, vi som har koll förstår också att det bara kan vara Miranda eller Louise som är aktuella vinnare, så därmed har du indirekt avslöjat vinnaren med ditt tilltag, så du förtjänar att bli rapporterad för inlägget & få möta dom hiskeliga konsekvenserna som inte kommer att komma med det

Att kommentera ett spoilerinlägg med ett icke spoilerinlägg är både ignorant, nonchalant, provokativt & korkat
Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-11 kl. 20:40.
Citera
2025-08-11, 20:24
Medlem
Tror jag haft fel om Josefine. Hon har sitt hårda skal för att skydda sig själv och är egentligen ömtålig.
Tror inte alls ångest, illamående och svimmning var spelat som nån skrev här. Tyckte synd om henne och det gjorde Kamila också. Gabriel är en fin kille som ser alla tjejerna och vill dem väl. Christopher förstår jag mig inte på. Han har i princip redan valt Julia så varför låter han Louise tro att han väljer henne?
Citera
2025-08-11, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalen78
Märkligt att Christoffer väljer henne för man ser ju hur genuint glad han är när han är med Louise ❤️ Hade hoppats på henne 🌹

Nja jag tycker mer han spelar och är artig. Så är han mot alla tjejer även de han nästa stund väljer bort, som Malin.
Citera
2025-08-11, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Tror jag haft fel om Josefine. Hon har sitt hårda skal för att skydda sig själv och är egentligen ömtålig.
Tror inte alls ångest, illamående och svimmning var spelat som nån skrev här. Tyckte synd om henne och det gjorde Kamila också. Gabriel är en fin kille som ser alla tjejerna och vill dem väl. Christopher förstår jag mig inte på. Han har i princip redan valt Julia så varför låter han Louise tro att han väljer henne?

Jag tror inte heller att Josefin är så tuff som vi trodde. Nu är hon osäker som Kamila när hon fått mer känslor. Jag tror inte att hon fejkade svimmning. Hon ville spala tuff och gillade inte Kamila när hon grät och var sårbar. Hon kallade Kamilas tårar för krokodiltårar. Kamila kallar inte hennes svimmnig för fejk. Kärlek är gift när det inte är besvarad, inte konstigt att tjejerna är rädda för att öppna sitt hjärta.

Gabriel verkar hård mot Kamila som säger emot och det blir dålig stämning som Gabriel som vill bara ha det lättsamt gillar inte alls. Det är stel stämning mellan dom och Gabriel är avståndstagande. Inte läge för Kamila att berätta att hon blivit kär i honom. Han kanske bestämde sig att dumpa henne efter middagen när hon inte kunde prestera som han ville, d v s skapa en lättsam stämning och vara glad. Önskar att Kamila sagt fuck you Gabriel och gått därifrån. Hoppas att hon blir så arg och besviken på honom att hon slipper gråta.

Gabriel har rätt när han säger att han inte är den rätta killen för Kamila. Han vill ha en lättsam tjej för att ha roligt med. Ledsna tjejer och tjejer som svimmar gillar han inte, det blir för mycket känslor för honom. Ibland verkar det som att han är dum i huvudet. Han sluddrar och krafsar sig i ansiktet och näsan som en apa.

Christopher är lurig och svår att läsa av. Jag trodde inte att han skulle ge rosen till Louise.
Citera
2025-08-11, 22:26
Avstängd
Kloroformtrasans avatar
Yup tror man visar vilka två som åker till flygplatsen i slutet av 'Tjejerna avslöjar allt'.
Citera
2025-08-11, 23:08
Medlem
😂

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jag tänker på hur det kunde ha blivit om min Jozzan varit kvar (ja, den riktiga Jozzan med z, inte er Jossan med s alltså).
Hennes anhöriga som kommit besök hade visat sig vara tre sköna västafrikaner vid namn Kunta, Kinte och Toby och de hade kunnat sätta riktig fart på den där pizzatillställningen. Först hade de ringt efter några rejäla "Africana" familjepizzor (med extra ananas) till allihop och sedan hade de spelat på oljefat halva natten. När det blivit dags att snacka med killarna så hade de rökt på några riktiga fetingar tillsammans och berättat för Kenta och Stoffe om Haile Selasie, Babylon och Buffalo soldiers. Fram på småtimmarna hade de slutligen börjat stöta på den kvinnliga delen av produktionen (som fnissat och givit upp förtjusta små tjut) och charmat alla så till den milda grad att det bestämdes att de tre skulle bli bachelors i nästa säsong. Bland annat.
Citera
2025-08-11, 23:09
Medlem
Skönt när Malin inte lät Kamila böla med "men ni visade ju inte hur jag faktiskt är" i TAA. Det lät också på Malin som om de pratat med henne om det där under inspelningen, "vi har ju pratat om det här"

Flera av tjejerna verkar ha en övertro på vad "jag är kär i/ förälskad i/ har fallit för/ har känslor för dig" kan ha för effekt på en kille. De tror att killen tänker "Henne ska jag ha" och drar det kortet i kritiska lägen - men de glömmer att det för killen främst handlar om vilka känslor han själv har.

Andra har gjort det tidigare och i kväll var det Louise. Jag tror inte ett dugg på att hon är särskilt intresserad av Christopher, hon vill bara vinna tävlingen om honom.
Citera
2025-08-11, 23:12
Medlem
Jaha, så Jossan, aka Macauloy Gurkin, bröt ännu en gång mot produktionens regler och drog i sig en hel flaska retsina och ett par stadiga ouzo innan rosminglet. Två -tre glas skumpa på det och sedan var det tack och hej! Hon spydde i en kruka, träffade en snygg kille och däckade. Helt normalt beteende på en Greklandsresa om ni frågar mig.
Citera
2025-08-11, 23:47
Medlem
Hallonet11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tror inte heller att Josefin är så tuff som vi trodde. Nu är hon osäker som Kamila när hon fått mer känslor. Jag tror inte att hon fejkade svimmning. Hon ville spala tuff och gillade inte Kamila när hon grät och var sårbar. Hon kallade Kamilas tårar för krokodiltårar. Kamila kallar inte hennes svimmnig för fejk. Kärlek är gift när det inte är besvarad, inte konstigt att tjejerna är rädda för att öppna sitt hjärta.

Gabriel verkar hård mot Kamila som säger emot och det blir dålig stämning som Gabriel som vill bara ha det lättsamt gillar inte alls. Det är stel stämning mellan dom och Gabriel är avståndstagande. Inte läge för Kamila att berätta att hon blivit kär i honom. Han kanske bestämde sig att dumpa henne efter middagen när hon inte kunde prestera som han ville, d v s skapa en lättsam stämning och vara glad. Önskar att Kamila sagt fuck you Gabriel och gått därifrån. Hoppas att hon blir så arg och besviken på honom att hon slipper gråta.

Gabriel har rätt när han säger att han inte är den rätta killen för Kamila. Han vill ha en lättsam tjej för att ha roligt med. Ledsna tjejer och tjejer som svimmar gillar han inte, det blir för mycket känslor för honom. Ibland verkar det som att han är dum i huvudet. Han sluddrar och krafsar sig i ansiktet och näsan som en apa.

Christopher är lurig och svår att läsa av. Jag trodde inte att han skulle ge rosen till Louise.
Precis och vilket monster Josefine är hon raljerade och har gjort sig rolig på Kamilas bekostnad sedan hon kom in och sagt att man inte får aldrig prata om Gabriel efter dejter osv för Kamila har ”känslor” och när hon själv får känslor själv så svimmar hon och spyr och lever rövare men Kamila håller en snäll ton, som alltid. Extremt okänsligt och elakt av Josefine. Jag skulle inte vilja vara hennes vän.

Dessutom sa hon i bilen i TAA att hon hatar personer som tycker synd om sig själva (bara det är väldigt märkligt) men undra om hon tyckte synd om sig själv och var lika elak mot sig själv som hon varit mot Kamila.

Det känns som Josefine har mycket obearbetat bagage och jag hoppas hon tar ansvar för egen del och försöker jobba bort det resten av livet annars får hennes omgivning och världen utstå mycket skit.
Citera
2025-08-12, 00:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jaha, så Jossan, aka Macauloy Gurkin, bröt ännu en gång mot produktionens regler och drog i sig en hel flaska retsina och ett par stadiga ouzo innan rosminglet. Två -tre glas skumpa på det och sedan var det tack och hej! Hon spydde i en kruka, träffade en snygg kille och däckade. Helt normalt beteende på en Greklandsresa om ni frågar mig.
Fint ju.

Jag vet inte hur mycket kvalificerat mingel det är att gå iväg med varsin tjej och sedan lämna resterande åt att språka med varandra, ett mingel borde regelrätt varit att tjejerna ståendes med ett eller flera glas i hand & böjt sig framåt & förkunnat sig kärlek i bachelorns öra, & väldigt diskret ska han sedan smuggla en ros till tjejen i diverse förpackningar utan att dom andra märker, jag borde konstruera grenarna i Bäst i Test onekligen

Den där antika amforan med spyan kunde väl hon lite snyggt neutraliserat stanken på genom att slita åt sig närmsta fång med väldoftande röda rosor (som Vikingarna spydde ur sig på grammofon) & plantera över olyckan

Senast redigerad av Crapmagic 2025-08-12 kl. 00:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in