Citat:
Ursprungligen postat av
honn
Gillar inte programledaren som skjuter över all skuld på Kamila för hur hon uppfattats i programmet. Programledaren är en riktig hyena. Hård stirrig blick och röst och vill bara göra "bra teve", oavsett konsekvenser för de inblandade.
Julia har vuxit tycker jag, verkar vara en empatisk tjej förutom väldigt söt. Louise är tillgjord med sitt barnspråk till Christopher. Men hoppas hon inte blir sårad för han väljer förmodligen Julia, hans favorit.
Filippa är så söt så det finns inte, särskilt när hon pratar. Kamila är också vacker och Gabriel har bra smak. Det är synd att förmodligen Kamila blir sårad, det blir jobbigt att se, jag gillar henne skarpt! De jag gillar mindre är framförallt programledaren, sen är det Josefine och Melody som inte verkar så trevliga.
Tror inte någon egentligen blir särskilt "sårade" om dom inte blir valda, isåfall går det garanterat över snabbt när dom kommer ut ur huset och slipper leva i en bubbla med samma människor dag ut och dag in, dessa kvinnor kan i princip få vem dom vill där ute,så är nog ingen större förlust, sen i slutändan blir det oftast ingen längre relation om ens dom inleder något.
När man kommer ut ur huset och går tillbaka till verkligheten blir det oftast andra bullar, kan jag tänka mig
. Hela programmet handlar om att vinna och slutar aldrig bra relationsmässigt.