2025-07-01, 21:53
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Hon har inga trosor
Det skulle gregor veta om redan isåfall.

Visserligen tror jag inte Gabbe har fillingar heller på sig, både könen hade höftskynke
då fillingar & trosor inte fanns i Olympen (det här är ej direktsänt som sagt )
före att en gayig modedesigns-gud vid namn Herpes...Hermes! flyttade in & designade kalsing & stringtanga som blev nya modet för både gudar (Maja) & halvgudar (Sandra)

Så att alla kör med air condition är en del i "intimie spiele" för denna arbetsvecka bara, så du behöver inte oroa dig för att Funny skulle ha givit sin kropp till mammon
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-01 kl. 22:17.
Citera
2025-07-01, 22:06
Medlem
Peace2023s avatar
Jag förstår inte att Christopher inte fått kalla fötter av Kamila eftersom han sagt att han inte vill ha en svartsjuk partner. Är det bara för att hon är snygg? Den blonda roliga mäklarstudenten passar honom nog bättre.
Citera
2025-07-01, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det skulle gregor veta om redan isåfall.

Visserligen tror jag inte han har fillingar heller på sig, man hade höftskynke på den tiden
(det här är ej direktsänt som sagt ) då fillingar & trosor inte fanns i Olympen före en gayig modedesigns-gud vid namn Herpes...Hermes! designade kalsing & stringtanga för alla gudar & halvgudar (Sandra)
Vem
Är Gregor? Hon viskade att hon inte hade trosor
Så att alla kör med air condition är en del i "intimie spiele" för denna arbetsvecka bara, så du behöver inte oroa dig för att Funny skulle ha givit sin kropp till mammon

Gregor?
Citera
2025-07-01, 22:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Gregor?
En halvgud här i tråden som är teologisk trosexpert
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-01 kl. 22:30.
Citera
2025-07-01, 22:26
Medlem
Citat:
En halvgud här i tråden som är teologisk trosexpert
Jag hörde iallafall vad hon sa
Citera
2025-07-01, 22:34
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Fanny har någon form av autism, va? Om alla är på spektrat måste hon definitivt vara på skalan där det börjar märkas en del…

Nej det börjar väl inte märkas en del, bevisbördan ligger hos dig att dela ba för att man har ett ovanligt yrke & har förmåga att se nått fint i dom där krälande kräken (sköldpaddorna inte bachelorna) så blir man väl inte autist

Mirandas barm växer i mina ögon, dom är naturliga också säger min bevisbörda

Och man fortsätter med erotiken, en modeplåtning där den halvasiatiska drakgudinnans ben ska
lyftas upp i luften av Christoffer (tyvärr satt hon fast i benet fortfarande så hon fick hänga uppånervänd i bildserien ) inte fan uppmuntrades dom att röra varandra såhär möe under modeplåtningarna i FCZ på Tore Kullgrens tid, apropå riktig autism

Hade Louise trosorna på när hon hoppade upp på ryggen på Christer?
Senast redigerad av Crapmagic 2025-07-01 kl. 23:02.
Citera
2025-07-02, 00:25
Medlem
Citat:
Det finns 4 att välja mellan nu om du noterat det?
och den snyggaste är mulatten Naomi utöver Sri Lankesen

Vi måste nu hitta Naomi och halvasiaten Louise' instagram

Folk innan dig har svarat kan jag meddela så jag vet att Naomi
är den minst attraktiva men tack ändå

Louise insta är `louisebateman`
Citera
2025-07-02, 00:51
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollavgift
Intressant. Jag ser framför mig ett excel-ark där dom kryssar i rutor som "galen men kul", "inga tatuering bra för svärföräldrar", "gillar att tala om sex".

Du råkar inte veta de ekonomiska villkoren för tjejerna"? Vad händer om någon tröttnar på nunnelivet i huset och sticker ut en kväll till nattklubben nere i byn?
Vissa får en månadslön för att delta (typ 20 000) andra får sin hyra täckt under veckorna som dom är borta.

Några av tjejerna i tidigare säsonger har förhandlat sig till både och, som villkor för att ställa upp.

Hm, det har jag inte frågat om, tror dock dom har försökt men har för mig att det finns ett team som håller nattvakt. Skulle de smita ut skulle de få en varning och så skulle det hamna på ”Tjejerna avslöjar allt”. Smiter dom ut är det antagligen kontraktsbrott och då får dom inte betalt, däremot är det inte såpass allvarligt att dom får lämna.
Citera
2025-07-02, 08:55
Medlem
Citat:
Vad fan är en vinterkvinna? vårkvinna (pollyamorös) höstkvinna, sommarkvinna, du vet årstider skiftar, så även för kvinnor

Är bachelorna vinterkillar?

En "vinterkvinna" passar i kalla "vinterfärger" enl färganalysen där man delar människor i vinter, vår, höst och sommar efter deras egna färger (hår-, hud-, ögonfärg). Alla grupper har färger (kalla, varma, ljusa, mörka färger) som passar deras egna, naturliga färger. Väljer du rätt färg ser du bättre ut, med fel färg kan du se nästan sjuk ut.
Citera
2025-07-02, 09:49
Medlem
Louise pratar väldigt mycket om sitt behov av trygghet. Är hon kvar i trygghetsbehovet? Vilket innebär enl Maslow att hon inte kommit till gemenskapsbehov, självkänsla och självförverkligande. Ingen bra om man är kvar på det stadiet.
Citera
2025-07-02, 11:35
Medlem
Vilken vidrig attityd Maja!! Maja är en riktig mobbare emot Filippa. De där va vidrigt att se
Citera
2025-07-02, 11:44
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Vilken vidrig attityd Maja!! Maja är en riktig mobbare emot Filippa. De där va vidrigt att se
Håller med, nu kan hon inte göra så mycket åt det, men hon ser elak ut för det mesta, tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in