2025-08-12, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Nej, det troligaste är att han har haft en fascination för BI sen tidigare och fick vid någon tidpunkt kontakt med ett konto på Facebook som utgav sig för att vara henne. Att detta fakekontot gav honom den bekräftelsen som han hade önskat och hoppats på, samtidigt som den riktiga BI ignorerade honom totalt, skapade ett slags kaos hos honom. Och det är det inre kaoset som hon senare har fått bevittna.
Fast hon har inte ignorerat honom totalt hon har svarat honom och delat ut likes på hans meddelanden.
Citera
2025-08-12, 17:56
Medlem
Sveppss avatar
Han verkar på riktigt tro att de har en relation. Läste på Aftonbladet att imorgon kommer det ”bevis” på att han har hjälpt henne med något administrativt shit.

Undrar hur detta kommer sluta, han är helt besatt 😓
Citera
2025-08-12, 17:56
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Nu visar advokaten en bild där Bianca likeat ett meddelande från den misstänkte.

– Det måste jag har råkat likea, säger hon.

Eller har du gjort det avsiktligt? undrar advokaten.

– Jag skjuter hellre mig själv än att likea något från honom avsiktligt, svarar hon tillbaka.

Från aftonbladet

Samtidigt att hon skulle råka likea när hon har deta som jobb är inte troligt.
Hennes historia går inge vidare ihop heller och det saknas bevis för det mesta hon påstår.

Det är något mer som ligger bakom deta var så säkra

Så det finns alltså ingen som helst möjlighet att Bianca, av misstag, lajkat ett inlägg bland troligtvis ett hundratal andra inlägg?
En psykopat, som nu denne man helt uppenbart är, kan få t o m en molnformation att se ut som ett positivt bemötande från den person han utsett som sin privata ägodel. (Kom nu ihåg...denne man har fått ett äpple OCH en klyfta apelsin att se ut som en kommunikation mellan honom och Bianca. Ett friskt beteende?)

Så, ett förfluget lajk på en kommentar bland flera hundra, har nog fått honom att tro att det bara har varit att flytta in hos Bianca.
Citera
2025-08-12, 18:00
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Tror nog de kan ha haft någon typ av relation eller ONS innan han kikade ur. Det mesta talar väl för det?

På vilket sätt då? För att han är....
För att det är Bianca?
Att skuldbelägga Bianca i den här situationen...du anser alltså att det är helt ok? I din värld?
Citera
2025-08-12, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Så det finns alltså ingen som helst möjlighet att Bianca, av misstag, lajkat ett inlägg bland troligtvis ett hundratal andra inlägg?
En psykopat, som nu denne man helt uppenbart är, kan få t o m en molnformation att se ut som ett positivt bemötande från den person han utsett som sin privata ägodel. (Kom nu ihåg...denne man har fått ett äpple OCH en klyfta apelsin att se ut som en kommunikation mellan honom och Bianca. Ett friskt beteende?)

Så, ett förfluget lajk på en kommentar bland flera hundra, har nog fått honom att tro att det bara har varit att flytta in hos Bianca.
Han trodde ju redan att dom var ihop🙈 ja sant men det går ändå inte att komma ifrån att det finns inga bevis från grand ingen kommer ihåg att hon gick ut bakvägen som jobbar där det borde den som släppte ut henne komma ihåg. Det finns kameror överallt på grand du kan inte komma in där utan att passera kamror inte ens från parkeringsgaraget.

Det finns mycket som inte stämmer. Nu tror jag dock mer på hennes historia men vi ska nog inte vara så säkert vem som är psykopat här än.
Citera
2025-08-12, 18:03
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuedeCeasar
Hans mellannamn låter som han kommer från MENA. Är han babbe?
Han är född i Iran. Han har bytt sitt ursprungliga namn till "Fabian Sköldhamn", vilket är ett så absurt hittepånamn att personen i fråga otvivelaktigt är mentalsjuk.
Citera
2025-08-12, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller

Asså wallah bror jag svär värsta knulla asså abo mannen bror!

"Jag är överutrustad" Hans språk har lite att önska.
Citera
2025-08-12, 18:06
Medlem
Citat:
På vilket sätt då? För att han är....
För att det är Bianca?
Att skuldbelägga Bianca i den här situationen...du anser alltså att det är helt ok? I din värld?
Fast du vet inte det kan lika gärna vara hon som ljuger. Tex frågar advokaten
"Kan det vara på grund av anmälan av årsredovisningen som gjorde att Bianca anmälde den misstänkte, frågar hon sen?

– Nej, alla anmäler mig hela tiden."

Det kan vara så enklet att hon vill hämnas. Inte troligt men man vet faktiskt inte.
Citera
2025-08-12, 18:08
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Det är för mycket konstigheter i hennes berättelse och det lutar åt att något annat ligger bakom deta. Hon ljuger skulle jag säga.

"En film där den misstänkte säger att en dörr skulle sparkas in, trodde du att det var något som skulle förverkliga?, undrar advokaten.

– Ja alltså, jag vill inte vara elak men ja. Med honom på fel humör vet man aldrig.

Kan det vara på grund av anmälan av årsredovisningen som gjorde att Bianca anmälde den misstänkte, frågar hon sen?

– Nej, alla anmäler mig hela tiden.

Då frågar advokaten: Från allra första gången du upptäckte honom, var det lite knasigt roligt och spännande i början?

– Absolut inte, inget av det här är knasigt roligt och spännande överhuvudtaget. Jag vill bara bli av med honom, säger Bianca bestämt."

Advokaten har invändningar.

Du har sagt i polisförhör att du i början tyckte att det var roligt och spännande.

– Oj, har jag sagt det. Ja men då har jag nog menat att det var oskuldsfullt med folk som lever i sin egen bubbla, svarar Bianca.

Sedan avslutar hon med att säga att hon inte har fler frågor.

Hon ljuger det är något annat som ligger bakom även om han antagligen inte är frisk så tror jag att det kommer komma fram en hel del saker här.

Advokaten gör sitt jobb.
Att advokaten förminskar och helt uppenbart dumförklarar Bianca, tyder mest på att advokaten satsar på att få Bianca att framstå som en smula förvirrad och naiv.

I mina ögon...en kvinnlig advokat som försöker få en annan kvinna att framstå som en bimbo.
Citera
2025-08-12, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Han är född i Iran. Han har bytt sitt ursprungliga namn till "Fabian Sköldhamn", vilket är ett så absurt hittepånamn att personen i fråga otvivelaktigt är mentalsjuk.

Solklart psykfall, Patrick Bateman vibbar med snubben. Finns nog en hel del sådana i samhället dessvärre. Så perfekt på ytan, inte ett hårstrå ligger fel. Inombords totalt kaos. Alltid tyckt det är något off med den sortens människor.
Citera
2025-08-12, 18:12
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Han trodde ju redan att dom var ihop🙈 ja sant men det går ändå inte att komma ifrån att det finns inga bevis från grand ingen kommer ihåg att hon gick ut bakvägen som jobbar där det borde den som släppte ut henne komma ihåg. Det finns kameror överallt på grand du kan inte komma in där utan att passera kamror inte ens från parkeringsgaraget.

Det finns mycket som inte stämmer. Nu tror jag dock mer på hennes historia men vi ska nog inte vara så säkert vem som är psykopat här än.

Så...din åsikt med detta är, att hela rättegången är en uppvisning i att Bianca är att se som...vad var det nu du insinuerade...vara den som är att se som "psykopat" i detta?
Fräscht!
Citera
2025-08-12, 18:15
Medlem
Citat:
Så...din åsikt med detta är, att hela rättegången är en uppvisning i att Bianca är att se som...vad var det nu du insinuerade...vara den som är att se som "psykopat" i detta?
Fräscht!
Absolut inte men det finns saker som är väldigt konstigt och hon har inga bevis för mycket av det hon påstår.
Kvinnor anmäler ibland män för våldtäkter som aldrig begåtts konstigare saker har hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in