2025-08-12, 16:46
  #9061
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Han är en tickande bomb. En dag kommer han ha ihjäl en kvinna om han tillåts röra sig fritt i samhället och inte får kontroll över sin psykiska hälsa. Han kan uppenbarligen ta till våld, dricker han dessutom alkohol tillsammans med sina vanföreställningar låter som ett säkert recept för att gå över alla gränser. Jag vet inte vad som skulle krävas för att någon som han ska kunna vistas i samhället utan fara för andra, men jag hoppas han är bakom lås och bom under en lång tid framöver och tvångsmedicineras från dagen han släpps fri!

Håller med, han verkar vara en väldigt farlig individ. Tror inte de kommer lyckas låsa in honom. Konstigt att han inte sågs på övervakningsfilmerna. Kan hon ha uppgett fel datum?

Fy fan vad jag tycker synd om B nu.

Han har tidigare fått kontaktförbud men det sket han ju i. Livsfarlig.
Citera
2025-08-12, 16:53
  #9062
Bannlyst
Vad hände, inget skrivit på 11 minuter, dog journalisten?
Citera
2025-08-12, 16:54
  #9063
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Han är en tickande bomb. En dag kommer han ha ihjäl en kvinna om han tillåts röra sig fritt i samhället och inte får kontroll över sin psykiska hälsa. Han kan uppenbarligen ta till våld, dricker han dessutom alkohol tillsammans med sina vanföreställningar låter som ett säkert recept för att gå över alla gränser. Jag vet inte vad som skulle krävas för att någon som han ska kunna vistas i samhället utan fara för andra, men jag hoppas han är bakom lås och bom under en lång tid framöver och tvångsmedicineras från dagen han släpps fri!


Det läskigaste är hans rättshaveristiska beteende..

Läste i AB -chatten att han tagit med sig ett nytt dokument till rätten idag som han vill ska användas som bevisning eller något sånt. Sen alla dessa handskrivna A4-sidor med text på fikonspråk i FUP där han verkar tro att han framstår som skitsmart, kommer med hårt formade krav om hur andra ska agera

Han behöver hjälp
Citera
2025-08-12, 16:56
  #9064
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cating
Står det exakt så i utredningen? Jag har inte läst FUP än så har ingen aning, men kan tänka mig att de inte anser honom lida av psykisk sjukdom - vilket är vad de letar efter.
Isåfall har de nog rätt, han verkar vara mer åt psykopat än att lida av en sjukdom.

Psykisk sjukdom tex psykos = rättspsykiatrisk vård
Personlighetsstörning = fängelse. (En störning är inte klassad som sjukdom.)

Det står i något uttalande från frivården att han har drag av antisocialt beteende om jag minns det rätt, stod i en artikel från AB
Citera
2025-08-12, 17:04
  #9065
Medlem
Hans mellannamn låter som han kommer från MENA. Är han babbe?
Citera
2025-08-12, 17:05
  #9066
Bannlyst
Bianca berättar att hon har har haft folk som stått utanför hennes dörr med yxa och försökt ta sig in, män som stått i hennes hall och onanerat, folk som varit i henens trapphus i flera dagar så att hon inte kunnat gå ut.
Trots detta har den misstänkte varit den som gjort henne räddast och lyckats kontrollera henne mest.

Vafan, kan detta va sant?
Citera
2025-08-12, 17:11
  #9067
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuedeCeasar
Hans mellannamn låter som han kommer från MENA. Är han babbe?
Han är halv-perser/iranier.
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Bianca berättar att hon har har haft folk som stått utanför hennes dörr med yxa och försökt ta sig in, män som stått i hennes hall och onanerat, folk som varit i henens trapphus i flera dagar så att hon inte kunnat gå ut.
Trots detta har den misstänkte varit den som gjort henne räddast och lyckats kontrollera henne mest.

Vafan, kan detta va sant?
Vissa spekulerar i att han kan vara ett ONS som tappat det. Jag är kritisk för han tar för många bilder och filmar vilket han hade skickat eller delat om så var fallet.
Citera
2025-08-12, 17:15
  #9068
Medlem
hjortronskylts avatar
Plöjt FUPen idag och fyfaaaaan vad han är sjuk! Och läskig! Tänk att det finns så gränslöst verklighetsfrånvända människor. Han är ingen som jag vill ska få gå fritt på gatan direkt.

Så hemskt att han inte kommer få vård utan släpps fri bara om några år... han kommer ju helt klart bara fortsätta. Antingen med Bianca, eller nästa offer för hans "kärlek"... usch usch usch!
Citera
2025-08-12, 17:20
  #9069
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjortronskylt
Plöjt FUPen idag och fyfaaaaan vad han är sjuk! Och läskig! Tänk att det finns så gränslöst verklighetsfrånvända människor. Han är ingen som jag vill ska få gå fritt på gatan direkt.

Så hemskt att han inte kommer få vård utan släpps fri bara om några år... han kommer ju helt klart bara fortsätta. Antingen med Bianca, eller nästa offer för hans "kärlek"... usch usch usch!
Kan du länka den?
Citera
2025-08-12, 17:25
  #9070
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjortronskylt
Plöjt FUPen idag och fyfaaaaan vad han är sjuk! Och läskig! Tänk att det finns så gränslöst verklighetsfrånvända människor. Han är ingen som jag vill ska få gå fritt på gatan direkt.

Så hemskt att han inte kommer få vård utan släpps fri bara om några år... han kommer ju helt klart bara fortsätta. Antingen med Bianca, eller nästa offer för hans "kärlek"... usch usch usch!
Jo men med en årsinkomst på nära 500,000 så är han inte störd-störd som typ Richard Andersson eller Theodor Engström. Han går liksom inte runt arbetslös i samma kläder i 5 månader eller sover i en silvertejpad 740 full med döda kattungar.

Som andra skriver är det snarare sociopatisk/psykopatiskt/personlighetsstörning...
Citat:
En annan sak. Åker du dit. Då kommer jag knulla så mycket brudar här. Och åker till Amsterdam. Knulla 40 horor. Filmar och jag skickar det till dig. Det, det är så lågt och ovärdigt. Och då fyller du 31 i år va. Och då kan jag säga att det, det är inte acceptabelt någonstans.
och
Citat:
Men en till sån här sak. Att jag hör dig uttala dig på, i media eller något gillar bara
överkroppsbilder på, på snubbar serbens bilder. Att du går runt och raggar så här som du gör lägger ut underklädesbilder och så vidare. Som inte handlar om jobb. Men då har du bränt dina broar totalt alltså. Det ska du ha jävligt klart för dig. Jag sa det till dig att en enda grej till. Jag är en snubbe som aldrig glömmer. Jo, jag sa åt dig Bianca blocka mig inte igen alltså. Du håller på och jävlas så gör det igen. Alltså det här du har sagt i media. Allt som kommer upp på TikTok och så vidare.
Asså wallah bror jag svär värsta knulla asså abo mannen bror!
Citera
2025-08-12, 17:25
  #9071
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Kan du länka den?
https://gofile.io/d/IHZVlC
Tackar Angeliqa
Citera
2025-08-12, 17:30
  #9072
Medlem
Nu visar advokaten en bild där Bianca likeat ett meddelande från den misstänkte.

– Det måste jag har råkat likea, säger hon.

Eller har du gjort det avsiktligt? undrar advokaten.

– Jag skjuter hellre mig själv än att likea något från honom avsiktligt, svarar hon tillbaka.

Från aftonbladet

Samtidigt att hon skulle råka likea när hon har deta som jobb är inte troligt.
Hennes historia går inge vidare ihop heller och det saknas bevis för det mesta hon påstår.

Det är något mer som ligger bakom deta var så säkra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in