2025-08-12, 12:10
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Att han var beredd att byta ut hustrun känns säkert inte kul för henne, men handlade så klart om att gäddan såg en chans att få permanent tillgång till kvinnans barn, vilket givetvis är vidrigt
Så uppfattade jag det hela också. Det här en av de största kapen Dumpen gjort. När man ser #654 så inser man att han flugit under radarn hela tiden, men också att det förmodligen finns rätt många som honom. Det som är så jävla svårt att förstå är hur man kan tända på små barn OCH inte ha så mycket betänkligheter på hur dessa oskyldiga varelser skulle drabbas av en förövare.

Sara ställde för en gångs skull en bra fråga i telefonsamtalet. Nämligen ”hur bör man reagera när en mamma bjuder ut sina barn för övergrepp?”

Det torde vara självklart för de flesta att man omedelbart försöker sätta barnen i säkerhet omedelbart och att mamman tas hand om. Hur tragiskt det än skulle vara för barnen kan inte något sånt få fortgå.
Citera
2025-08-12, 12:13
Medlem
När man tittar på sverigetoppen på mrkoll. Då sticker nummer ett ut rejält med 5107 sökningar. Mer än dubbelt så många sökningar som nummer två. Jag vill inte bryta mot några regler så jag skriver inte om det är en gädda eller inte.
Citera
2025-08-12, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps

Får känslan av att han har en fru som inte är så insatt i det svenska samhället. En import kanske? Med barn, inte så kanske.

Säkert chef på nån bensinmack eller ngt. Och nej - han ser inte ut att vara yngre än 50.
Jag tror du har fel. Hon ser rätt försvenskad ut i min bok.
Citera
2025-08-12, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
När man tittar på sverigetoppen på mrkoll. Då sticker nummer ett ut rejält med 5107 sökningar. Mer än dubbelt så många sökningar som nummer två. Jag vill inte bryta mot några regler så jag skriver inte om det är en gädda eller inte.
Intressant! Om man dessutom sorterar på ”igår” så dyker det upp en intressant bronsmedaljör.
Citera
2025-08-12, 12:34
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Att han var beredd att byta ut hustrun känns säkert inte kul för henne, men handlade så klart om att gäddan såg en chans att få permanent tillgång till kvinnans barn, vilket givetvis är vidrigt

Det där är mycket konstigt. Dvs de verkar tro att de ska komma undan med allt i evighet? Till slut måste ju barnen berätta för någon om vad som händer med styvpappan.

Ännu värre exempel på detta var gädda PappaStor #289 som ville ha en flickvän som var 13-14 år gammal som han skulle försöka få barn med varje dag. Skulle de sen få barn ihop så skulle han ”hjälpa till med ALLT”.

Jag vet inte hur han sen hade föreställt sig situationen. Att han skulle funnits där på BB med barnet och att alla som jobbade där skulle gratulerat honom till att bli pappa och att hennes föräldrar blivit lika glada. Samtidigt hade gäddan redan sin egen familj.. så vad ”ALLT” innebar vet jag inte vad gäddan menade med. Lite svårt att hjälpta till med allt om man sitter på kåken, men han verkade tro att de skulle få leva tillsammans.
Citera
2025-08-12, 12:35
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Intressant! Om man dessutom sorterar på ”igår” så dyker det upp en intressant bronsmedaljör.

Mr Koll är gäddradar nummer ett?
Citera
2025-08-12, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sensei
Ännu värre exempel på detta var gädda PappaStor #289 som

Fullständig psykos är enda rimliga förklaringen
Citera
2025-08-12, 12:45
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Kommer eventuellt att ångra att jag ens frågar men det här med att vilja ha gruppsex (eller vad det nu skall kallas) med en pedomamma och hennes småbarn, är det en vanlig störning som har ett namn?

Jag är närmast lite chockad att de får flera napp på raken med det fiskarupplägget. Framstår som helt vansinnigt för mig som betraktade #647 som ett extra sjukt undantag.
Citera
2025-08-12, 12:47
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDope
Hon är ute nästa sommar.
https://dumpen.se/2025/07/14/de-forstorde-barns-liv-men-systemet-ger-dem-friheten-tillbaka/

Men hon får väl inte träffa barnen då kan jag tänka?
Citera
2025-08-12, 12:53
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Kommer eventuellt att ångra att jag ens frågar men det här med att vilja ha gruppsex (eller vad det nu skall kallas) med en pedomamma och hennes småbarn, är det en vanlig störning som har ett namn?

Jag är närmast lite chockad att de får flera napp på raken med det fiskarupplägget. Framstår som helt vansinnigt för mig som betraktade #647 som ett extra sjukt undantag.

Jag tror inte att de är specifikt ute efter att få träffa en mamma med en unge. De är nog primärt ute efter att få träffa en unge. Om en mamma sköter "administrationen" så blir det ganska enkelt upplägg. Så de är nog helt vanliga pedofiler fast med större avsaknad av empati

Det kan nog finnas en å annan som tänder på saker som att ha sex med mamman och hennes barn på samma gång. Eller att mamman ser på när han har sex med ungen osv.

Så det är nog helt enkelt ganska vanliga preferenser ihop med det som är en störning (pedofilin). Med vanlig menar jag exempelvis när någon ser på. Naturligtvis kan det aldrig vara normalt att ha gruppsex med mamman och hennes dotter. Inte ens när dottern är vuxen. Men det är nog bara vidrigt och inte någon störning.
Senast redigerad av kalkryggar 2025-08-12 kl. 12:57.
Citera
2025-08-12, 13:06
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Jag tror inte att de är specifikt ute efter att få träffa en mamma med en unge. De är nog primärt ute efter att få träffa en unge. Om en mamma sköter "administrationen" så blir det ganska enkelt upplägg. Så de är nog helt vanliga pedofiler fast med större avsaknad av empati

Det kan nog finnas en å annan som tänder på saker som att ha sex med mamman och hennes barn på samma gång. Eller att mamman ser på när han har sex med ungen osv.

Så det är nog helt enkelt ganska vanliga preferenser ihop med det som är en störning (pedofilin). Med vanlig menar jag exempelvis när någon ser på. Naturligtvis kan det aldrig vara normalt att ha gruppsex med mamman och hennes dotter. Inte ens när dottern är vuxen. Men det är nog bara vidrigt och inte någon störning.

Jag kan bara hålla med i det du skriver. Bra summerat! Deras hjärnor fungerar nog exakt sådär. Men som det är sagt många, många gånger innan - hur fan tänker dom med att nästan alltid få napp inom rimligt avstånd?
Dumpen borde väl snart ha råd att göra som i Catch a Predator och hyra något hus att locka in dom i (med tillhörande lockbete) en efter en och sedan bara pang kommer S&P fram och säger att dom har ett skevt tändnings mönster innan dom springer iväg. Eller kanske stannar kvar och pratar över en kaffe och kaka.
Citera
2025-08-12, 14:08
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sensei
Det där är mycket konstigt. Dvs de verkar tro att de ska komma undan med allt i evighet? Till slut måste ju barnen berätta för någon om vad som händer med styvpappan.

En del gäddor verkar vilja kringgå problemet genom att använda sömnpiller. Gemensamt är att någon slags empatisk ådra saknas. Endast den egna existensen, och dess lustar, finns till eller är relevant för dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in