Citat:
Ursprungligen postat av
Bedano
Men menar ni att ni har så mycket att ni måste skydda trosorna? Jag skulle aldrig behöva något annat än tre dagar i månaden. I för sig använder jag inte stringtrosor
Det finns trosskydd som är formade som stringtrosor, som en liten trekant och väldigt tunn. Har du stora trosor är det kanske svårt att förstå hur snabbt det kan gå att få en relativt fuktig fläck UTAN "gegg".
Det är väldigt skönt att ha ett litet inlägg i trosorna de dagarna som fittan är extra fuktig. Har en krävande chefsposition inom vården och har små möjligheter att gå iväg för att byta trosor.
Jag brukar snabbt gå in på toaletten och riva bort inlägget om det blir alltför fuktigt och därefter ha bara trosorna resterande del av dagen.
Det är mitt sätt att hålla mig fräsch så länge som möjligt, minimal ansträngning, trots små mängder fukt eller flytningar. Är extremt orolig för att få dålig lukt och pedantiskt lagd. Klarar inte av att ha trosor som inte är super fräscha.
Har jag även haft sex på morgonen är det superviktigt för mig att ha med mig ett inlägg pga sperma.
Fler än jag som har det såhär. Trosinlägg säljer bra och de flesta jag känner använder inlägg vissa dagar i månaden.
Tonåringar och kvinnor i klimakteriet har oftast mindre fukt eller flytningar, det beror på hormoner. Och eftersom du faller in i första kategorin är det inte konstigt att du inte känner till det här. Men flera har nu berättat för dig om hur normalt det är med antingen flytningar eller fuktiga fittor, och du vägrar ändå tro att inlägg behövs i de fallen. Och beskriver normala kvinnliga kropps funktioner som äckliga och jämför det med mäns "bajsränder".
Du borde skämmas.
Jag har ett fantastiskt sexliv, hade inte varit lika kul om jag inte hade kunnat bli ordentligt våt.