2025-08-12, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bedano
Så du måste byta annars trosor under dagen? Av inkontinensskäl? Det är inget jag någonsin har upplevt att jag har behövt i alla fall 🤨.

Ja men lubrikation under sex är en helt annan sak. Det har jag. Det kommer när man blir upphetsad. Det rinner inte ut i trosorna heller.

Skrev aldrig något om inkontinens. Nu börjar du verkligen låta som ett troll. Du är 18 år gammal och har aldrig sett en flytning eller upplevt annat än en supertorr fitta. Är det verkligen så svårt att lita på flertalet vuxna kvinnor som berättar om hur flytningar eller fuktiga fittor fungerar.
En fitta kan till 100 % bli fuktig och redo före sex, under en hel dag. Speciellt om man har någon sexig konversation eller tänker på att ta sig hem efter jobbet och knulla.

Jag pratar inte om mängder som rinner. Men en svettig armhåla kan fortfarande bidra till en fläck i en tröja. Lika med en fuktad fitta och ett par trosor.
Senast redigerad av Catchacatcha 2025-08-12 kl. 13:14.
Citera
2025-08-12, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Catchacatcha
Skrev aldrig något om inkontinens. Nu börjar du verkligen låta som ett troll. Du är 18 år gammal och har aldrig sett en flytning eller upplevt annat än en supertorr fitta. Är det verkligen så svårt att lita på flertalet vuxna kvinnor som berättar om hur flytningar eller fuktiga fittor fungerar.
En fitta kan till 100 % bli fuktig och redo före sex.

Jag pratar inte om mängder som rinner. Men en svettig armhåla kan fortfarande bidra till en fläck i en tröja. Lika med en fuktad fitta och ett par trosor.
Nej absolut inte. Har aldrig varit med oma sådana volymer. Är kvinna själv, och långt över 18 - så nej, ni gissar fel. Att då en tant skulle ha det problemet köper jag helt enkelt inte. Men nu diskuterar du något helt annat. Gör en egen tråd om dina problem istället. Den här handlar uppenbarligen om inkontinens bland äldre, som inte vet om att man kan gå gratis inkontinensskydd från regionen.
Citera
2025-08-12, 13:17
Medlem
Citat:
Nej absolut inte. Har aldrig varit med oma sådana volymer. Är kvinna själv, och långt över 18 - så nej, ni gissar fel. Att då en tant skulle ha det problemet köper jag helt enkelt inte. Men nu diskuterar du något helt annat. Gör en egen tråd om dina problem istället. Den här handlar uppenbarligen om inkontinens bland äldre, som inte vet om att man kan gå gratis inkontinensskydd från regionen.

Du skriver på flera ställen att du är 18 år? Och fler än jag som svarat på dina egna frågeställningar kring om fuktiga fittor kan vara anledning nog att ha inlägg.

Du påstår även att det är äckligt och otänkbart med fukt och flytningar i den mängden. Inte konstigt att man då svarar på det.
Citera
2025-08-12, 13:18
Bannlyst
Citat:
Du skriver på flera ställen att du är 18 år? Och fler än jag som svarat på dina egna frågeställningar kring om fuktiga fittor kan vara anledning nog att ha inlägg.

Du påstår även att det är äckligt och otänkbart med fukt och flytningar i den mängden. Inte konstigt att man då svarar på det.
Citera där jag har skrivit att jag är 18. Ja fuktig är väl jag med. Det är man även i ögon- och i näshålan. Med all säkerhet i rumphålet också. Men inget rinner ut så jag behöver skydda något. Blir förvånad över att andra skulle behöva det. Det låter inte som något naturligt precis.

Men svaret är som sagt att de är inkontinenta och inte vet om att man kan få gratis inkontinensskydd. Kanske du som jobbar inom vården kan göra reklam om det
Senast redigerad av Bedano 2025-08-12 kl. 13:22.
Citera
2025-08-12, 13:19
Medlem
Citat:
Du är okunnig helt enkelt, dina personliga erfarenheter är liksom inte universella. Trosskydd är lika självklart som deodorant för många, oavsett ålder, betyder inte att det handlar om inkontinens. Väldigt praktiskt som någon skrev att ha halva dagen och sen slänga för att fortsätta vara fräsch.
Citera
2025-08-12, 13:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Du är okunnig helt enkelt, dina personliga erfarenheter är liksom inte universella. Trosskydd är lika självklart som deodorant för många, oavsett ålder, betyder inte att det handlar om inkontinens. Väldigt praktiskt som någon skrev att ha halva dagen och sen slänga för att fortsätta vara fräsch.
Det kan väl ändå inte tanter på 80+ behöva?!
Citera
2025-08-12, 13:21
Medlem
Citat:
Jag är 18, kvinna och köper aldrig trosskydd. Har inte ofta flytningar, i stort sett aldrig. Så här var det när jag var 18 också

Enligt önskemål..
Citera
2025-08-12, 13:23
Bannlyst
Citat:
Enligt önskemål..
Jaha, då skulle det stå 18+ då. Missade väl det… ”Så här var det när jag var 18 också”
Citera
2025-08-12, 13:27
Medlem
Citat:
Citera där jag har skrivit att jag är 18. Ja fuktig är väl jag med. Det är man även i ögon- och i näshålan. Med all säkerhet i rumphålet också. Men inget rinner ut så jag behöver skydda något. Blir förvånad över att andra skulle behöva det. Det låter inte som något naturligt precis.

Men svaret är som sagt att de är inkontinenta och inte vet om att man kan få gratis inkontinensskydd. Kanske du som jobbar inom vården kan göra reklam om det

Det är helt naturligt, det kan det vara utan att du själv varit med om det.

Man måste få det förskrivet av vården om man ska få det gratis, då kan det vara enklare och gå snabbare att springa ner och köpa en förpackning.
Citera
2025-08-12, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marageo

Håller verkligen med! Och varför skulle inte äldre kvinnor kunna använda detta. Vad fint att de i så fall hittat något som håller dem fräscha enkelt och under en längre tid, om de råkar vara tursamma nog att inte ha torkat ihop helt.
Citera
2025-08-12, 13:38
Medlem
Citat:
Det kan väl ändå inte tanter på 80+ behöva?!
Du har ju redan fått svar på varför även gamla kan behöva trosskydd.. inte bara pga inkontinens alltså, även om det kan kanske funka om de har väldigt lite sådana problem.
Senast redigerad av marageo 2025-08-12 kl. 13:40.
Citera
2025-08-12, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Det är helt naturligt, det kan det vara utan att du själv varit med om det.

Man måste få det förskrivet av vården om man ska få det gratis, då kan det vara enklare och gå snabbare att springa ner och köpa en förpackning.
Trosskydd är inte inkontinensskydd. Blöder man lite grann t ex är det betydligt mindre än massa kiss som kommer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in