2025-08-11, 16:10
Bannlyst
Alltid när man handlar ser man tanter ha ett paket trosskydd i varuvagnen. Jag trodde detta var något för light bleeders. Men ändå köper käringar det. Använder de det som inkontinensskydd? Det finns ju speciella för det.

Hur många käringar läcker kiss egentligen? Min mormor hade aldrig sådant i badrumsskåpet.
Citera
2025-08-11, 16:12
Medlem
glockenreins avatar
Både min mormor och farmor hade det pga inkontinens
Citera
2025-08-11, 16:17
Ja, det är väldigt vanligt både bland äldre kvinnor och äldre män att lida av urininkontinens så det är därför äldre kvinnor köper trosskydd. Äldre män, som alltså också är inkontinenta i lika hög grad, verkar låta pisset rinna fritt/sugas upp av kalsongerna. Urk!
Citera
2025-08-11, 16:21
Medlem
calina85s avatar
Trosskydd är väl mestadels för flytningar och eventuella småblödningar? Inkontinensskydd är något annat.
Citera
2025-08-11, 16:22
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solestrolls
Ja, det är väldigt vanligt både bland äldre kvinnor och äldre män att lida av urininkontinens så det är därför äldre kvinnor köper trosskydd. Äldre män, som alltså också är inkontinenta i lika hög grad, verkar låta pisset rinna fritt/sugas upp av kalsongerna. Urk!
Trådens misandrist. Grattis. Det är verkligen problematiskt när män förnedras eller framställs som äckliga, medan kvinnor ofta får en mer ursäktande eller till och med hyllande behandling i liknande situationer.
Citera
2025-08-11, 16:33
Medlem
Hur gamla är tanterna ifråga?
Citera
2025-08-11, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Hur gamla är tanterna ifråga?
Äldre. 30+. Hehe nej jag skojar, men 70-80+ något. Svårt att gissa någons ålder
Citera
2025-08-11, 16:44
Medlem
De som gör det har flytningar som missfärgar trosorna.
Citera
2025-08-11, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barntorped
De som gör det har flytningar som missfärgar trosorna.
Har tanter det?
Citera
2025-08-11, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bedano
Har tanter det?
Det jag skrev innebär att vissa ”tanter” har det och varför de skaffar det. Det innebär inte att alla ”tanter” har flytningar eller att alla ”tanter” med flytningar bryr sig om att köpa trosskydd.
Citera
2025-08-11, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barntorped
Det jag skrev innebär att vissa ”tanter” har det och varför de skaffar det. Det innebär inte att alla ”tanter” har flytningar eller att alla ”tanter” med flytningar bryr sig om att köpa trosskydd.
Jag undrade om tanter verkligen har det. De har ju genomgått klimakteriet för länge sedan
Citera
2025-08-11, 16:52
Avstängd
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bedano
Vid vilken ålder får man det här? Ingen av mina föräldrar har det
Beror lite på orsaken av inkontinens , cancer, dåligt med knipövningar. För snubbar prostataproblem, men då brukar det vara åt andra hållet.. Pissnödig men inget kommer.
Om morsan skrattade eller nös kom det lite kiss, hon skrattade väldigt sällan sista åren.

Dina föräldrar berättar nog inte allt för dig.
Senast redigerad av Onanikrem 2025-08-11 kl. 16:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in