Vill ni vara snälla och ta en minut av er tid och kolla på detta tillsammans med mig? Vad är det för tics han har när han gör såhär? Han har ju gjort det i flera år, det vet jag, men nu så var det helt irrelevant och han verkar bli förvånad själv över vad han gjorde? Precis vid 12:42, när man säger ett namn och sedan imiterar någon förståndshandikappad och sätter ögonen i kors medan han upprepar namnet, och sedan går han vidare?
Igen, 12:42:
https://www.youtube.com/watch?v=5LfXbtAdIPE
Är det en faktisk kontinuerlig degradering av hans hjärna vi ser, och precis som "ni fattar" så ska han börja med såna här tics spontant?
Bonus, 13:45: Rask citerar Pontus eller hans tjej och säger "Knulla mig tills jag kommer i poolen, daddy fix". Sedan säger Rask att det är på riktigt att det har yttrats. Rask säger: "Hon säger knulla mig tills jag kommer i poolen, eller knulla mig tills jag kommer i,
nått som fan sånt där av alla videos jag vet inte vad den var i poolen eller i fåtöljen eller soffan eller vad fan det var"
Det är ju så jävla bra att han vet vad folk har sagt när han ska citera någon och dessutom understryka att "det är på riktigt att det har yttrats". Din jävla fårskalle idiot!!!