2025-08-09, 13:32
Citat:
Ursprungligen postat av Fitt-Harry
Den här bör alla gå in och se, det är från CamoSweden som nyss har pratat med Rask. Jag tänker inte spoila någonting, och det gör jag inte heller när jag säger: Han är helt otroligt jävla efterbliven i denna video.

Medhåll på det, Rask är för det mesta bara en tråkig idiot nu för tiden, men ibland glänser dumheten till lite extra som med tårtvideon, men känns åtminstone för mig som att han har slutat briljera med dumheterna som när han skulle starta städfirma t.ex.

Fint att han fortsätter att visa vilken idiot han är med hanteringen av haveriet.
Citera
2025-08-09, 13:33
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Den här bör alla gå in och se, det är från CamoSweden som nyss har pratat med Rask. Jag tänker inte spoila någonting, och det gör jag inte heller när jag säger: Han är helt otroligt jävla efterbliven i denna video.

Denna video visar rask att han utvecklat en grövre missbildningar i hjärnan.
Citera
2025-08-09, 13:40
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rnygren45
Någon som sitter på videorna där Bajsbaronen sitter och läser ur denna fantastiska tråd? Det var underhållning deluxe att se när han satt där på sitt "kontor" och blev så kränkt över hur alla här ägde honom.
Några av mina personliga favoriter, har efterfrågat dessa flera år men ingen lycka ännu, ett av hans absolut bästa alster.

Kontoret användes som bevis mot oss för att visa hur "framgångsrik" han var.

Hette något i stil med LÄSER MIN FLASHBACKTRÅD och kom i tre delar.

Tror han hade på sig en brun skinnpaj och ett par pilotglajjor.

Någon legend som har den på en undanstoppad disk kanske?
Citera
2025-08-09, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Denna video visar rask att han utvecklat en grövre missbildningar i hjärnan.
Jag tänkte fråga varför psyk inte tar honom men det är väl det man menar när man säger att psykvården är "nedlagd", att det inte längre finns män i vita rockar som kommer och plockar upp såna här idioter, och det finns ingen infrastruktur alls ens när det är särskilt allvarligt som i detta fall? Det är bara soc som finns och dom har gett upp för länge sedan med denna familj, även fast det finns barn som kommer i kläm?
Citera
2025-08-09, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Några av mina personliga favoriter, har efterfrågat dessa flera år men ingen lycka ännu, ett av hans absolut bästa alster.

Kontoret användes som bevis mot oss för att visa hur "framgångsrik" han var.

Hette något i stil med LÄSER MIN FLASHBACKTRÅD och kom i tre delar.

Tror han hade på sig en brun skinnpaj och ett par pilotglajjor.

Någon legend som har den på en undanstoppad disk kanske?
Tänkte precis hämta den på lolcow.se, eller leta efter den men sidan verkar nere igen.
Citera
2025-08-09, 14:01
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Tänkte precis hämta den på lolcow.se, eller leta efter den men sidan verkar nere igen.
Tror tyvärr att den är för gammal. Minns den som en riktig banger.
Ett rum i ett flerföretagskomplex. Hans ”kontor” hade skrivbord stol och lite skräp här och var. Man undrar vad övriga hyresgäster tänkte. Hade varit intressant att få veta. Samtliga innevånare i Trosa vet ju vem han är, vad han gjort och hur han håller på så det hade varit kul med en gallup för hela staden!
Citera
2025-08-09, 14:28
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Vet du om den funnits i det arkivet?

Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Tror tyvärr att den är för gammal. Minns den som en riktig banger.
Ett rum i ett flerföretagskomplex. Hans ”kontor” hade skrivbord stol och lite skräp här och var. Man undrar vad övriga hyresgäster tänkte. Hade varit intressant att få veta. Samtliga innevånare i Trosa vet ju vem han är, vad han gjort och hur han håller på så det hade varit kul med en gallup för hela staden!
Minns det som ett fruktansvärt själlöst kontor, det fanns ett bord, en stol och en whiteboard.

Kontoret hade han väl typ två månader, lönen på 8000:- räckte inte till ett rum han kunde åka till för att skrika på oss ett par gånger i veckan.

Åååh Baronen, lägg upp dessa så köper jag en stock General lös till dig din jävla svinpäls
Citera
2025-08-09, 14:36
Bannlyst
Citat:
Nej men det fanns en hel del så kanske
Citera
2025-08-09, 14:46
Bannlyst
Vill ni vara snälla och ta en minut av er tid och kolla på detta tillsammans med mig? Vad är det för tics han har när han gör såhär? Han har ju gjort det i flera år, det vet jag, men nu så var det helt irrelevant och han verkar bli förvånad själv över vad han gjorde? Precis vid 12:42, när man säger ett namn och sedan imiterar någon förståndshandikappad och sätter ögonen i kors medan han upprepar namnet, och sedan går han vidare?

Igen, 12:42:
https://www.youtube.com/watch?v=5LfXbtAdIPE

Är det en faktisk kontinuerlig degradering av hans hjärna vi ser, och precis som "ni fattar" så ska han börja med såna här tics spontant?

Bonus, 13:45: Rask citerar Pontus eller hans tjej och säger "Knulla mig tills jag kommer i poolen, daddy fix". Sedan säger Rask att det är på riktigt att det har yttrats. Rask säger: "Hon säger knulla mig tills jag kommer i poolen, eller knulla mig tills jag kommer i, nått som fan sånt där av alla videos jag vet inte vad den var i poolen eller i fåtöljen eller soffan eller vad fan det var"

Det är ju så jävla bra att han vet vad folk har sagt när han ska citera någon och dessutom understryka att "det är på riktigt att det har yttrats". Din jävla fårskalle idiot!!!
Senast redigerad av Fitt-Harry 2025-08-09 kl. 14:50.
Citera
2025-08-09, 14:54
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Vill ni vara snälla och ta en minut av er tid och kolla på detta tillsammans med mig? Vad är det för tics han har när han gör såhär? Han har ju gjort det i flera år, det vet jag, men nu så var det helt irrelevant och han verkar bli förvånad själv över vad han gjorde? Precis vid 12:42, när man säger ett namn och sedan imiterar någon förståndshandikappad och sätter ögonen i kors medan han upprepar namnet, och sedan går han vidare?

Igen, 12:42:
https://www.youtube.com/watch?v=5LfXbtAdIPE

Är det en faktisk kontinuerlig degradering av hans hjärna vi ser, och precis som "ni fattar" så ska han börja med såna här tics spontant?

Bonus, 13:45: Rask citerar Pontus eller hans tjej och säger "Knulla mig tills jag kommer i poolen, daddy fix". Sedan säger Rask att det är på riktigt att det har yttrats. Rask säger: "Hon säger knulla mig tills jag kommer i poolen, eller knulla mig tills jag kommer i, nått som fan sånt där av alla videos jag vet inte vad den var i poolen eller i fåtöljen eller soffan eller vad fan det var"

Det är ju så jävla bra att han vet vad folk har sagt när han ska citera någon och dessutom understryka att "det är på riktigt att det har yttrats". Din jävla fårskalle idiot!!!
Kolla via bitchute istället:
https://old.bitchute.com/video/yFfVEjzwT247/

EDIT: kollade 12.42 (”Jonas Fagerström”) och det där som händer måste vara någon form av hjärnskada som gör sig påmind. Kan vara att hjärnan blir överbelastad och repeterar det senaste.
Hahahahahahahaha
Senast redigerad av GreenBattery 2025-08-09 kl. 14:57.
Citera
2025-08-09, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Kolla via bitchute istället:
https://old.bitchute.com/video/yFfVEjzwT247/
Tack, bra där!
Citera
2025-08-09, 15:06
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:

Minns det som ett fruktansvärt själlöst kontor, det fanns ett bord, en stol och en whiteboard.

Kontoret hade han väl typ två månader, lönen på 8000:- räckte inte till ett rum han kunde åka till för att skrika på oss ett par gånger i veckan.

Åååh Baronen, lägg upp dessa så köper jag en stock General lös till dig din jävla svinpäls

Han kan även ladda upp videon med kurden som han fick sin pälsjacka av, över ett samarbete. Så får han en stock General lös till, jag lovar dig Baronen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in