2025-08-09, 08:41
Medlem
Jilins avatar
”Svensk dramaserie spelas in på Mallorca
22 mar 2025 | 17:00
BALEARERNA SkyShowtime har spelat in en ny svensk serie på Mallorca. ”Where the Sun Always Shines” är en mörk dramakomedi regisserad av Felix Herngren (Bonusfamiljen), och den väntas vara tillgänglig på plattformen i slutet av 2025.
I huvudrollerna syns Erik Johansson (Bonusfamiljen), Rakel Wärmländer (Limbo), Per Lasson (Den tunna blå linjen) och Lisa Linnertorp (Solsidan).”
https://www.sydkusten.es/sk/388/a/42...n-pa-mallorca/
Citera
2025-08-09, 08:44
Medlem
Lena Ohlin hade benämts världshollywood kändis.
Tror inte på henne.
Tror mer på någon i klass med folket känner igen men kan inte namnet på. Typ Vera Vitali nivå ( hon som spelade mamman i Bonusfamiljen).
Menar dock inte att det är Vera som är skyldig utan mer exempel på nivå av "kändisskap".

Citat:
Ursprungligen postat av Jilin
BALEARERNA SkyShowtime har spelat in en ny svensk serie på Mallorca. ”Where the Sun Always Shines” är en mörk dramakomedi regisserad av Felix Herngren (Bonusfamiljen), och den väntas vara tillgänglig på plattformen i slutet av 2025.
I huvudrollerna syns Erik Johansson (Bonusfamiljen), Rakel Wärmländer (Limbo), Per Lasson (Den tunna blå linjen) och Lisa Linnertorp (Solsidan).”
Låter som en bra ledtråd. Jag tror på den.
Kvinnliga skådespelare under eliten som folk känner igen. Men ingen kan namnet på.
Senast redigerad av dazzy 2025-08-09 kl. 08:51.
Citera
2025-08-09, 08:45
Citat:

Tack, där har vi nåt, några intressanta namn som kan passa in.

Citera
2025-08-09, 08:53
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:

Hmm, bra grävt men tidpunkten kan dock bli knepig - på en av de kvinnliga skådespelarnas instagram framgår i mars att de "åkte till Mallorca i sju veckor", vilket inte borde passa då parfymstölden ägde rum i samband med en avresa från Arlanda i mars. Dvs. skådespelargänget borde redan ha befunnit sig på Mallis flera veckor tidigare.
Citera
2025-08-09, 09:09
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Hmm, bra grävt men tidpunkten kan dock bli knepig - på en av de kvinnliga skådespelarnas instagram framgår i mars att de "åkte till Mallorca i sju veckor", vilket inte borde passa då parfymstölden ägde rum i samband med en avresa från Arlanda i mars. Dvs. skådespelargänget borde redan ha befunnit sig på Mallis flera veckor tidigare.
Jag misstänker att "sju veckor på Mallis" inte innebär att de måste vara där hela tiden utan med största sannolikhet får en och annan ledig dag som de kan utnyttja för att flyga hem och hälsa på.

Jag kan ha fel. Jag är ingen skådespelerska så jag vet inte hur det går till på dylika inspelningar.
Citera
2025-08-09, 09:27
Medlem
Merwinnas avatar
Sorgligt, hur eller hur. En parfym är ingen nödvändighet. Och skådespelare tjänar rätt bra. Jag har mer förståelse om en ensamstående mamma snor en fläskfilé...

Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82

Hon kan ju ha åkt hem till Sverige tillfälligt i något ärende, emellan.
Citera
2025-08-09, 09:27
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guru-Guru
Jag misstänker att "sju veckor på Mallis" inte innebär att de måste vara där hela tiden utan med största sannolikhet får en och annan ledig dag som de kan utnyttja för att flyga hem och hälsa på.

Jag kan ha fel. Jag är ingen skådespelerska så jag vet inte hur det går till på dylika inspelningar.

Så kan det absolut vara.
Citera
2025-08-09, 09:48
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Suzanne Reuter
Sofia Ledarp
Inger "Pippi" Nilsson
Rakel Wärmländer
Lisa Linnertorp

Om vi går på tantspåret är ju Reuter och Nilsson de två mest troliga snattarna, och Reuter kan nog känna stress om det är mycket folk i rörelse, då hon är enkel att känna igen. Det är också lätt att föreställa sig henne leverera följande replik, kanske lite irriterad:

– Jag har verkligen gjort det. Det syns ju på filmen att det har hänt, säger hon.

Men behöver hon verkligen fynda sina parfymer på rea? Hon lär dessutom ha en större roll i serien och behövs då på plats under hela inspelningen, till skillnad från Nilsson som nog bara dyker upp i nån enstaka scen som en kul grej.
Citera
2025-08-09, 09:53
Medlem
Storanglarens avatar
"– Jag brukar köpa parfymen och jag stod och tittade på reaparfymer också. Jag såg massa människor som gick förbi och blev därför stressad."

Hur kan man bli stressad av se en massa människor som går förbi???
Citera
2025-08-09, 10:00
Medlem
S3ONs avatar
Jag kände också spontant Lena O när jag läste rubriken på Expressen. 😂
Citera
2025-08-09, 10:03
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
"– Jag brukar köpa parfymen och jag stod och tittade på reaparfymer också. Jag såg massa människor som gick förbi och blev därför stressad."

Hur kan man bli stressad av se en massa människor som går förbi???
På en flygplats....dålig ursäkt.
Citera
2025-08-09, 10:05
Medlem
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Jag kände också spontant Lena O när jag läste rubriken på Expressen. 😂

Vad tyder på att det är Lena Olin? Har hon samma fix som Dror Feiler och Anders Öfvergård som inte kan skilja på mitt och ditt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in