Citat:
Ursprungligen postat av
Flouvonne
Ah går du på sub så krävs det mer för att det ska slå igenom ja, tack för all info! Men denna substans hör inte till Benzimidazole/nitazene-familjen va? Utan är en variant av spirochlorphine typ? Var försiktig hur som helst mannen!
Jo den ska tillhöra den familjen om jag förstår det rätt. Jag trodde inte heller den var med i den fast tydligen är den det. Spirochlorophine verkar bättre men är lite svagare (vilket igentligen är bättre) så ska testa den nästa gång. Fast om den verkligen är 4X starkare än fentanyl tror jag inte för fentanyl i 5mg hade slått igen bra mycket mera än detta gjorde och läst att folk utan tolerans fixar 2-5mg fast han som tog 5mg spydde lite så det är nog en bra riktlinje att inte ta mera an 2-3mg iaf. Fast tog nyss 5mg och man känner ju det fast trodde det skulle funka bättre men ska hålla idag och imorgon från subb och testa men idag blir nog inte mycket skillnad från igår fast imorgon kan nog bli bättre och skriver en rapport till då..
Har testat några andra av alla dom Benzimidazole/nitazene-familjen men finns en ny som ska vara riktigt trevlig så blir den och spirochlorophine nästa gång..
Har sån sjuk respekt för dessa så vågar knappt ta mera även om jag känner det skulle funkat.
Tog 5mg nyss och nu känner jag det fast vet inte vad man ska jämföra med då det är lite väl dålig effekt men blir mjukare i kroppen, varm, kliar mm fast att den är stark känner jag för den bästa av de 4 andra jag testat.
Tror denna tillhör Benzimidazole familjen fast ska ta och kolla lite mera..