2025-03-05, 22:44
Medlem
Murkelpurkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Nej den är inte klassad fast den är uppe för klassning sedan den 23/10 fast lär ju ta några månader till.
De klassar sånna här prepp så fort de bara kan har jag märkt fast det finns ju 3-4st som är lite svagare och starkare som är nästan identiska.

Vad är en svag dos vet du det? 0,5-1mg

Citat:
Ursprungligen postat av Trolletivarmland
Skulle också vilja veta hur man bör dosera!

Jag tog totalt 1.5mg över 2 doser. Skulle rekomendera att börja med 0.25-0.5mg.

Nu saknar jag brev från sidan som funkat tidigare, så är tillbaka på Subutexen...
Citera
2025-03-06, 19:25
Medlem
Någon som kan hinta vartt ni hittar denna? Dvs namn
Citera
2025-04-29, 15:20
Medlem
GlennGBGs avatar
Förstår inte att man vågar labba med såna här grejer, du har ju noll aning om hur den påverkar dig.

Heroin vet man ju hur det funkar iaf.
Citera
2025-08-08, 13:17
Medlem
Fick nyss denna men tar det försiktigt men har subb i mig oxå plus tolerans annars hade jag aldrig vågat men tagit 1mg men tror inte det kommer räcka för läste en annan som hade tolerans och med gick på subb som fick ta 5mg minst för effekt fast jag kommer ta 1mg per 30min för har respekt för sånna här substanser och har testat några andra men fick dålig effekt pga subben men denna ska väll ändå slå igenom
Citera
2025-08-08, 13:40
Medlem
Fick fan lite effekt av 1,2mg men inte tillräckligt så tar 1mg till men detta är en bra substans om man förstår hur man hanterar sånt här vilket många inte gör tyvärr men kan vara farligt ändå även om man är lugnt men läste nu en undersökning där de gav 2-3mg per person vilket hade varit perfekt dos och det höll över 12tim.. fast den är potent det känner jag då det bara var 1,2mg
Citera
2025-08-08, 14:19
Medlem
3mg 👌 fast inte så man noddar eller något men man känner det rätt tydligt fast nu har jag både tolerans och subb så ta inte detta som någon standard dos om du skaffar detta då är det nog en rätt stark dos
Citera
2025-08-08, 14:28
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Fick nyss denna men tar det försiktigt men har subb i mig oxå plus tolerans annars hade jag aldrig vågat men tagit 1mg men tror inte det kommer räcka för läste en annan som hade tolerans och med gick på subb som fick ta 5mg minst för effekt fast jag kommer ta 1mg per 30min för har respekt för sånna här substanser och har testat några andra men fick dålig effekt pga subben men denna ska väll ändå slå igenom

Citat:
3mg 👌 fast inte så man noddar eller något men man känner det rätt tydligt fast nu har jag både tolerans och subb så ta inte detta som någon standard dos om du skaffar detta då är det nog en rätt stark dos

Verkar najs ändå, är den fortfarande oklassad eller hur ligger det till just nu på den fronten? Sådan här doserings info är ändå guld värt som harm reduction om man en dag snubblar över denna substans. Sett den diskuteras mycket på andra sidor men annars är det typ aldrig någon som nämner hur mkt de tar.
Citera
2025-08-08, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flouvonne
Verkar najs ändå, är den fortfarande oklassad eller hur ligger det till just nu på den fronten? Sådan här doserings info är ändå guld värt som harm reduction om man en dag snubblar över denna substans. Sett den diskuteras mycket på andra sidor men annars är det typ aldrig någon som nämner hur mkt de tar.

Vet inte men har för mig dom klassade den eller var den uppe för klassning. Den är nice och känner mig riktigt nice. Ska vänta ut detta sedan testa 4mg det blir nog perfekt eller som han skrev som hade tolerans att 5mg var perfekt vilket jag misstänker jag kommer behöva ta då jag har buprenorfin som ju stoppar det från att ta sig förbi men jag kände ändå det funkade på 3mg mera än någon annan i samma klass jag testat. Hade jag varit helt fri från subb och noll tolerans hade nog 3mg varit perfekt.. fast läst vissa som tagit 1mg utan tolerans eller något och mått top notch men de beskrev oxå dom var känsliga för opioider..
Jag gillar den iaf
Citera
2025-08-08, 16:07
Medlem
Så nu har jag fått en rätt bra bild av denna och den är bra fast tog ytterligare 1mg och min näsa kliar dom fan och fick ett lugn plus känner den i kroppen och nerverna lugnade sig nästan som jag tog lite Benz till..
Finns ju en till som ska vara ännu mera sederande än denna dock lite svagare fast gör nog inget.
Den var iaf bättre än jag trodde den skulle vara men tänker ta 5mg imorgon direkt för att se om det blir bättre vilket det nog blir men den var skönt plus verkar ha lång halveringstid för läste folk har effekt upp till 12-15tim vilket gör denna ännu bättre då de andra behöver man åter dosera var 3-4 timme.
Lägger en till imorgon så ni får lite information för finns väldigt lite om denna men om den är starkare än fentanyl tror jag inte då jag minns acryl fentanyl jag köpte 100st i piller och tror de låg på 1mg st och räckte med en halv tabbe 0,5mg sedan snorta och blev blackout varje gång vilket var lite obehaglig fast vem vet denna kanske kickar bättre om jag snortar så tänkte testa 2mg snorta men senare när detta lagt sig..
Trevlig substans verkligen men köp inte rent pulver utan försök hitta utblandat för det blir säkrare fast vet ni sätt blanda ut så det blir 1mg per dos köp rent men ha en tillförlitlig våg då..

Kommer nog inte behöva skriva en till rapport för jag mår sjukt bra nu och lite noddig fast tog sammanlagt 5-6mg så nu vet jag max 4mg sedan åter dosera 1mg i taget.

Glad jag fick chansen testa denna..
Senast redigerad av Fluclazolam 2025-08-08 kl. 16:39.
Citera
2025-08-08, 19:17
Medlem
Flouvonnes avatar
Citat:
Vet inte men har för mig dom klassade den eller var den uppe för klassning. Den är nice och känner mig riktigt nice. Ska vänta ut detta sedan testa 4mg det blir nog perfekt eller som han skrev som hade tolerans att 5mg var perfekt vilket jag misstänker jag kommer behöva ta då jag har buprenorfin som ju stoppar det från att ta sig förbi men jag kände ändå det funkade på 3mg mera än någon annan i samma klass jag testat. Hade jag varit helt fri från subb och noll tolerans hade nog 3mg varit perfekt.. fast läst vissa som tagit 1mg utan tolerans eller något och mått top notch men de beskrev oxå dom var känsliga för opioider..
Jag gillar den iaf

Citat:
Så nu har jag fått en rätt bra bild av denna och den är bra fast tog ytterligare 1mg och min näsa kliar dom fan och fick ett lugn plus känner den i kroppen och nerverna lugnade sig nästan som jag tog lite Benz till..
Finns ju en till som ska vara ännu mera sederande än denna dock lite svagare fast gör nog inget.
Den var iaf bättre än jag trodde den skulle vara men tänker ta 5mg imorgon direkt för att se om det blir bättre vilket det nog blir men den var skönt plus verkar ha lång halveringstid för läste folk har effekt upp till 12-15tim vilket gör denna ännu bättre då de andra behöver man åter dosera var 3-4 timme.
Lägger en till imorgon så ni får lite information för finns väldigt lite om denna men om den är starkare än fentanyl tror jag inte då jag minns acryl fentanyl jag köpte 100st i piller och tror de låg på 1mg st och räckte med en halv tabbe 0,5mg sedan snorta och blev blackout varje gång vilket var lite obehaglig fast vem vet denna kanske kickar bättre om jag snortar så tänkte testa 2mg snorta men senare när detta lagt sig..
Trevlig substans verkligen men köp inte rent pulver utan försök hitta utblandat för det blir säkrare fast vet ni sätt blanda ut så det blir 1mg per dos köp rent men ha en tillförlitlig våg då..

Kommer nog inte behöva skriva en till rapport för jag mår sjukt bra nu och lite noddig fast tog sammanlagt 5-6mg så nu vet jag max 4mg sedan åter dosera 1mg i taget.

Glad jag fick chansen testa denna..

Ah går du på sub så krävs det mer för att det ska slå igenom ja, tack för all info! Men denna substans hör inte till Benzimidazole/nitazene-familjen va? Utan är en variant av spirochlorphine typ? Var försiktig hur som helst mannen!
Citera
2025-08-09, 07:42
Medlem
Citat:
Ah går du på sub så krävs det mer för att det ska slå igenom ja, tack för all info! Men denna substans hör inte till Benzimidazole/nitazene-familjen va? Utan är en variant av spirochlorphine typ? Var försiktig hur som helst mannen!

Jo den ska tillhöra den familjen om jag förstår det rätt. Jag trodde inte heller den var med i den fast tydligen är den det. Spirochlorophine verkar bättre men är lite svagare (vilket igentligen är bättre) så ska testa den nästa gång. Fast om den verkligen är 4X starkare än fentanyl tror jag inte för fentanyl i 5mg hade slått igen bra mycket mera än detta gjorde och läst att folk utan tolerans fixar 2-5mg fast han som tog 5mg spydde lite så det är nog en bra riktlinje att inte ta mera an 2-3mg iaf. Fast tog nyss 5mg och man känner ju det fast trodde det skulle funka bättre men ska hålla idag och imorgon från subb och testa men idag blir nog inte mycket skillnad från igår fast imorgon kan nog bli bättre och skriver en rapport till då..
Har testat några andra av alla dom Benzimidazole/nitazene-familjen men finns en ny som ska vara riktigt trevlig så blir den och spirochlorophine nästa gång..
Har sån sjuk respekt för dessa så vågar knappt ta mera även om jag känner det skulle funkat.
Tog 5mg nyss och nu känner jag det fast vet inte vad man ska jämföra med då det är lite väl dålig effekt men blir mjukare i kroppen, varm, kliar mm fast att den är stark känner jag för den bästa av de 4 andra jag testat.
Tror denna tillhör Benzimidazole familjen fast ska ta och kolla lite mera..
Citera
2025-08-09, 07:47
Medlem
Citat:

Jo den tillhör den familjen.
Benzimidazole opioids such as bezitramide, brorphine, clonitazene, etodesnitazene, etonitazene, etonitazepipne, etonitazepyne, isotonitazene, metodesnitazene, and metonitazene.
Cyclorphine tillhör ju brorphine så dom tillhör den familjen men är lite annorlunda tror jag än zenes.. inte så insatt i opioider men börjar bli.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in