Citat:
Ursprungligen postat av
Murkelpurkel
Har testat denna en gång.
Mycket mycket potent, (sägs vara ca 4ggr potentare än Fentanyl Parentalt) och ruset håller i sig i 8-12timmar eller mer.
Jag tar Buprenorfin dagligen men när jag väl "festar" till det lite någon helg brukar jag ha avtändning senast dagen efter kvällen/dagen jag har unnat mig någon annan opioid/opiat, men med denna så kände jag inga såna symptom alls på hela dagen efter jag tog Cychlorphine. Inget rus dagen efter men ingen abstinens heller.
Jag vill veta ifall denna är klassad i Sverige ännu och även ifall den syns på urinprov/salivprov?
Det är ju en bensimidazol precis som t.ex Nitazener är, och inte en piperidin som t.ex Fentanyler.
Av erfarenheter syns iallafall inte Metonitazene på UP/SP, så borde det inte vara liknande med denna med? Eller hur fungerar det, är ingen expert?
Nej den är inte klassad fast den är uppe för klassning sedan den 23/10 fast lär ju ta några månader till.
De klassar sånna här prepp så fort de bara kan har jag märkt fast det finns ju 3-4st som är lite svagare och starkare som är nästan identiska.
Vad är en svag dos vet du det? 0,5-1mg