• 1
  • 2
2024-01-03, 01:27
Medlem
IUPAC name:
3-(3-(1-(1-(4-chlorophenyl)ethyl)piperidin-4-yl)-2-oxo-2,3-dihydro-1H-benzo[d]imidazol-1-yl)propanenitrile
Chemical Formula:
C23H25ClN4O*

CYCHLORPHINE is a benzimidazolone derivative with potent opioid effects which has been sold as a designer drug, around 4times stronger than fentany. Unlike other opioid families, where N-cyanoethylation leads to a mixed bag of potency modulating effects (usually in the negative direction), the N(3)-cyanoethyl of the benzimidazolone series imparts some impressive MOR activity far in excess of what would normally be expected by this unusual substitution. Unique to the benzimidazolones are the potency enhancing effects of the N(3)-cyanoethyl analogues

Detta är vad jag hittar om den. Relativt ny och en shop inrikes har börjat sälja den. Har beställt denna tsm med lite annat. Vad tror ni? Flipp eller flopp?
Citera
2024-01-03, 12:54
Medlem
4X starkare låter ju antingen som ren och skär humbug alternativt självsanering. Pma gärna sidan du beställt ifrån hittar inte när jag söker.
Citera
2024-01-10, 14:33
Medlem
Jag har testat det nu. Varit helt noddig dygnet runt nu i en vecka. Fan vad nice det va. Påminner nästan om thesmacks tid😂
Citera
2024-01-11, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geekforce
Jag har testat det nu. Varit helt noddig dygnet runt nu i en vecka. Fan vad nice det va. Påminner nästan om thesmacks tid😂

Hur mycket tog du per dos och hur länge varade ruset?
Citera
2024-01-26, 19:26
Medlem
Starkaste opi-rus jag någonsin erfarit. Tur jag hade en sitter annars hade jag mest troligt varit död. Sjukaste eufori man kan tänka sig. Heroin är 3/10 i jämförelse med denna. Att ta heroin kallas ju att kyssa Gud, och hur denna känns finns inte ens ord för. Sjukaste euforin jag upplevt. Jag satt och grät av lycka och noddade samtidigt. Tror att denna kommer skörda många liv när och om den kommer i nässpray. Kommer aldrig våga ta igen för jag gissar att avtändningen skulle kunna ta livet av en, hjärtstopp etc. Inte ens fentanyl touchar denna. Sägs vara 3-4 gånger starkare än fentanyl, det är fan helt jävla astronomiskt starkt rus.

Var försiktiga!!!!!!!!!!!!!!
Citera
2024-01-28, 20:31
Medlem
jomennogardetsas avatar
se till att ha naloxon nässpray i närheten det ni tar denna för den är oerhört potent opioid
Har inte nåddat på opis på flera år men denna skickade mig rakt tillbaka till hur oxy kändes första gången men x10 kanske
extremt kraftfull kemikalie som kanske bör undvikas för dom utan/låg tolerans mot smärtstillande preparat
Citera
2024-01-28, 23:25
Medlem
Spårar ur med dessa reklaminlägg, undvik sidan till varje pris imo
Citera
2024-02-04, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Spårar ur med dessa reklaminlägg, undvik sidan till varje pris imo

Håller med och dom drog tillbaka sina mail från min mail hur fan man nu gör det och försöker jag gå in på sidan nu så kommer varning upp att undvika gå in där så något är väldigt konstigt med den siten
Citera
2024-02-04, 11:26
Medlem
Amnshnocks avatar
Hade också avvaktat med att lägga beställningar här eftersom att inläggen som beskriver hur fantastisk substansen är känns shady/påtvingade.

Anser också att du får bättre varianter till bättre priser om du har koll på läget.

Sett att detta marknadsförs på Reddit med genom olika rapporter.
Citera
2024-10-22, 14:38
Medlem
Murkelpurkels avatar
Har testat denna en gång.
Mycket mycket potent, (sägs vara ca 4ggr potentare än Fentanyl Parentalt) och ruset håller i sig i 8-12timmar eller mer.
Jag tar Buprenorfin dagligen men när jag väl "festar" till det lite någon helg brukar jag ha avtändning senast dagen efter kvällen/dagen jag har unnat mig någon annan opioid/opiat, men med denna så kände jag inga såna symptom alls på hela dagen efter jag tog Cychlorphine. Inget rus dagen efter men ingen abstinens heller.

Jag vill veta ifall denna är klassad i Sverige ännu och även ifall den syns på urinprov/salivprov?
Det är ju en bensimidazol precis som t.ex Nitazener är, och inte en piperidin som t.ex Fentanyler.
Av erfarenheter syns iallafall inte Metonitazene på UP/SP, så borde det inte vara liknande med denna med? Eller hur fungerar det, är ingen expert?
Citera
2024-10-25, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murkelpurkel
Har testat denna en gång.
Mycket mycket potent, (sägs vara ca 4ggr potentare än Fentanyl Parentalt) och ruset håller i sig i 8-12timmar eller mer.
Jag tar Buprenorfin dagligen men när jag väl "festar" till det lite någon helg brukar jag ha avtändning senast dagen efter kvällen/dagen jag har unnat mig någon annan opioid/opiat, men med denna så kände jag inga såna symptom alls på hela dagen efter jag tog Cychlorphine. Inget rus dagen efter men ingen abstinens heller.

Jag vill veta ifall denna är klassad i Sverige ännu och även ifall den syns på urinprov/salivprov?
Det är ju en bensimidazol precis som t.ex Nitazener är, och inte en piperidin som t.ex Fentanyler.
Av erfarenheter syns iallafall inte Metonitazene på UP/SP, så borde det inte vara liknande med denna med? Eller hur fungerar det, är ingen expert?

Nej den är inte klassad fast den är uppe för klassning sedan den 23/10 fast lär ju ta några månader till.
De klassar sånna här prepp så fort de bara kan har jag märkt fast det finns ju 3-4st som är lite svagare och starkare som är nästan identiska.

Vad är en svag dos vet du det? 0,5-1mg
Citera
2025-01-28, 18:39
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
Nej den är inte klassad fast den är uppe för klassning sedan den 23/10 fast lär ju ta några månader till.
De klassar sånna här prepp så fort de bara kan har jag märkt fast det finns ju 3-4st som är lite svagare och starkare som är nästan identiska.

Vad är en svag dos vet du det? 0,5-1mg

Skulle också vilja veta hur man bör dosera!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in