Citat:
Ursprungligen postat av
Kolgrill-ftw
En mörk/svart blir aldrig svensk.
Hahahaha, läs artikeln jag länkade till i startinlägget.
Bimbodeluxe, jo det vill jag lova.
Bimbodelux tillhör typiskt den kategorien som bor helvitt och röstar rött, samt jobbar med något offentligt glidarjobb och som verkligen får mig att fundera över och rösta på sossarna, enbart pga tvångsblandningen och att även hon liksom kommer få invandringen att stå upp i halsen.
Många svenskar behöver definitivt mer tvångsblandning för att vakna upp ur sin koma.
De hade en intressant uppföljning om det idag på Riks och det som de talar om nu är anhöriginvandring till anhöriginvandrarna, samt massa annat luddigt som uppehåller den höga invandringen, samtidigt som asylinvandringen och arbetskraftsinvandringen är på historiskt låga nivåer och alla verkar vara förbryllade, samt vet inte riktigt hur få stopp på det!
Kom igen nu era jävla slampor till politiker!
Låt folket själva välja om vi vill att våra skattepengar ska gå åt till invandringen eller inte, precis som vi kan få välja om vi vill vara med i svenska kyrkan eller inte.
Vi är jävligt många som inte alls tror mer på den fortsatta massinvandringen och vill inte lägga en krona mer på detta spektakel och vi lever i en demokrati, samt detta rullar ändå på.
Va fan liksom är detta Sovjet eller?
https://youtu.be/_jpFi4HkM-g?si=ViuefovsPcRVvLW4