2025-08-07, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Johodå, de är pedofilförsvarande. Det är skillnad på pedofiler och pedofiler. Står den sjuka människan på Chrippa och ffa Axels sida är det inte så farligt och denna dubbelmoral gör mig arg. Det är inte ofta jag känner mig irriterad över denna galenskap som får gamla Dallas att verka som ett barnprogram men där går min gräns.

Då är dom det för dig, det är okey.
För mig är Anjo en gigantisk barnvåldtäcktsmans försvarar, så lägger man ihop det du tycker och det jag tycker så är alla sidor om Chrippa pedofilförsvare. Det är otroligt sjukt.

Jag har dock inte riktigt märkt av att Chrippa ”sidan” försvara pedofiler på samma sätt som andra ”sidan”. Men det borde jag bli varse då om det nu är så.
Citera
2025-08-07, 09:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ValentinoBladsson
https://kick.com/skilleras/videos/0cf84e80-4a3d-460b-9ecb-92e5a911bae9
Klicka fram till 2:35:00 och du har kärringen där och drygar sig och försöker göra sig märkvärdig.
En liten stund senare joinar det minderåriga variationsmongot också

Sjukaste jag hört! Vilket oväsentligt pladder....... Inte oväntat iofs.
Nu ser vi fram emot en live med surr från dessa plus Chrippa och Linnea, släng in Jacke och morsan också. Där har vi en fredagkväll ;-)
Citera
2025-08-07, 10:16
Medlem
Jacke visar på instagram hur otroligt duktig han är som kan ställa väckarklockan, eftersom han är en normalt fungerande människa med jobb och moral…

Tog moralen tjänstledigt när han satte sig bakom ratten på bröllopet efter ha intaget tre starköl?
Citera
2025-08-07, 10:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Okej, så först ska hon försöka försörja maken genom att prostituera sig på TF, och sen jobbar hon övertid på snap för en möjlig, framtida lön - alltmedan han spelar CS. Kanske är det han som dragit vinstlotten i det här äktenskapet...?

Den storstilade comebacken på YT lär ju inte ge så mycket: ca 93 000 visningar på senaste fem videor (inklusive bröllopsvloggen!). Som jämförelse har Anjo +400 000 på fem senaste. Tillochmed Rask har fler visningar än ap-bröderna (ca 97 000 på fem senaste).

Bevittnar vi ännu ett rejält misslyckande?

Det är exakt det vi bevittnar just nu men det var väl ganska väntat när man går så långt att man säljer porr.
Citera
2025-08-07, 10:35
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jacke visar på instagram hur otroligt duktig han är som kan ställa väckarklockan, eftersom han är en normalt fungerande människa med jobb och moral…

Tog moralen tjänstledigt när han satte sig bakom ratten på bröllopet efter ha intaget tre starköl?

En ganska tydlig pik mot flashbackare . Snubben har fastnat på Flashback totalt precis som Chrippa. Att det ska vara så svårt att låta bli haha vill man må bra så ska man inte sitta här o läsa ganska enkel matematik
Citera
2025-08-07, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Enligt pedofilen själv ja.

Kolla in när Jacke är hos skilleras så får du reda på hur det ligger till. Märks att det enda stället du hämtar info ifrån är Anjo.

Ps! Har någon informerat dig om att Anjo är en av de största lögnarna på YT?

Jacke berättar väl att han fick ett meddelande från en D*niel S*v*rin EFTER Anjos video?
Dumpenkillen berättar ju själv att han "skriver med Jacke".
Men håller med i att Jacke nog inte är nån nära kompis med puckot, eller kompis öht.
Citera
2025-08-07, 10:37
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Jaha, nu gick Chrippa ut med att han ska avslöja ALLT om 400Ben + dess kontakt med jocki på sin YouTube. Ser fram emot den videon
Citera
2025-08-07, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValentinoBladsson
https://kick.com/skilleras/videos/0cf84e80-4a3d-460b-9ecb-92e5a911bae9
Klicka fram till 2:35:00 och du har kärringen där och drygar sig och försöker göra sig märkvärdig.
En liten stund senare joinar det minderåriga variationsmongot också

Tack för länk. Jösses, någon älskar sin egen röst. Ingen annan får en syl i vädret.
Citera
2025-08-07, 10:42
Medlem
CoachFattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt

Han är inte bara fet och ful, han kan gå upp på morgonen med
Citera
2025-08-07, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Jaha, nu gick Chrippa ut med att han ska avslöja ALLT om 400Ben + dess kontakt med jocki på sin YouTube. Ser fram emot den videon
Flashback styr deras liv, vilka lowlifes.
Citera
2025-08-07, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
En ganska tydlig pik mot flashbackare . Snubben har fastnat på Flashback totalt precis som Chrippa. Att det ska vara så svårt att låta bli haha vill man må bra så ska man inte sitta här o läsa ganska enkel matematik

Nja jag tolkar det som om det var till Rask.
Jacke är en flitig besökare i Rasks tråd.
Citera
2025-08-07, 10:46
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Jacke berättar väl att han fick ett meddelande från en D*niel S*v*rin EFTER Anjos video?
Dumpenkillen berättar ju själv att han "skriver med Jacke".
Men håller med i att Jacke nog inte är nån nära kompis med puckot, eller kompis öht.

Nej, han fick meddelanden från Colin före Anjos video och samtliga i Colins nya namn.

Jacke visar även upp de meddelanden han fått, tror att det endast var två meddelanden från Jacke som svar.

Colin har inte alla hästar hemma så besvarar du ett meddelande från honom så kan han mycket väl få det till att de håller kontakt med varandra genom meddelanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in