2025-08-07, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det blir ingen debatt ..
Jaja förvånar mig inte men lite besviken är man ju.
Det här kommer Chrippa tappa trovärdighet på.
Hans misstag. Fegis! Riktig Feeegis!
Förstår att dialogiskt ruttnade. Fan hålla på å dalta med den där.
Som sagt som var.. - Bangar han så förtjänar han heller ingen uppmärksamhet.
Bara vänta nu då. Den 28/8 var det va?

Kan han tappa mer trovärdighet?
Citera
2025-08-07, 00:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Yes exakt hon, suttit och ruttnat bort 16000 inlägg här och nu spyr den arroganta kärringen ut sin skit hos Axel. Det var ju inte vidare Otippat att dessa 2 skulle stöta på varann.. Nu är de alla duktiga idioter samlade på samma plats. Axel, Micro, Olivia, Dödögat och hunden.
Olivia låter förövrigt som hon svalt Jackes pungkulor när hon pratar.

Gemensamt för många av de som skriver i Axels chatt mest frekvent har nosringar, uttöjda öron och liknar någon salig blandning mellan goth och hårdrock..Så jävla deppiga och färglösa individer. Ta bara dödögat och hunden som glider runt i husbilen som 2 depphögar och pratar om Rask dagarna i ända. Steppa upp förihelvete!

Tragiken i detta ändå för Chrippa, är väl att hans ”modigaste krigare” är såna som han spyr galla över i alla kommentarsfält och lives 🤣 Inte i videos dock, för han är för hjärndöd för att fatta att allt annat ändå kommer ut på sociala medier 🥳😂
Senast redigerad av Sherlock6601 2025-08-07 kl. 00:49.
Citera
2025-08-07, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Tragiken i detta ändå för Chrippa, är väl ändå att hans ”modigaste krigare” är såna som han spyr galla över i alla kommentarsfält och lives 🤣 Inte i videos dock, för han är för hjärndöd för att fatta att allt annat ändå kommer ut på sociala medier 🥳😂

Ja alltså jag tror inte på slumpen, 2st i Axels live med grava talfel och sen har hälften av de som kommenterar piercingar lite varstans i ansiktet. Men det är väl så, kaka söker maka.
Citera
2025-08-07, 00:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Förövrigt sluddrar hon likt Gudrun Schyman när hon pratar, du vet sånna där vattniga-läppar och snedkäft som bara vinkärringar har.

Men nog var hon lite slirig när hon traskade över till Rask i foppatofflorna?

Eller är hon med och surrar om det någonstans nuförtiden?
Citera
2025-08-07, 00:44
Medlem
Herregud det har gått alldeles för långt överstyr alltihop nu på youtube!! Det är rasks videor det är anjos det är chrippas det är Simon vad är problemet och det är herr och fru medvikt det är skilleras det är brott och blandat! Och varenda en av dom har sina sanningar.Alla lägger ut sina videor och på alla kommentarsfält är det fullt kaos! Mår fan dåligt efter att ha sett massa videor från var och en av dessa nu idag.tror jag ska sluta med att följa alla dessa "kreatörer"
Citera
2025-08-07, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Tragiken i detta ändå för Chrippa, är väl att hans ”modigaste krigare” är såna som han spyr galla över i alla kommentarsfält och lives 🤣 Inte i videos dock, för han är för hjärndöd för att fatta att allt annat ändå kommer ut på sociala medier 🥳😂
Korrekt, alla får "ekonomiskt bidrag".
Citera
2025-08-07, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Herregud det har gått alldeles för långt överstyr alltihop nu på youtube!! Det är rasks videor det är anjos det är chrippas det är Simon vad är problemet och det är herr och fru medvikt det är skilleras det är brott och blandat! Och varenda en av dom har sina sanningar.Alla lägger ut sina videor och på alla kommentarsfält är det fullt kaos! Mår fan dåligt efter att ha sett massa videor från var och en av dessa nu idag.tror jag ska sluta med att följa alla dessa "kreatörer"

Jag är helt med dig, det är såååå sjukt låg nivå hos samtliga. Det är som en krock, förjävligt men man kan inte låta bli att titta och förvånas över att vuxna personer på 30+ håller på sådär!

Vad fan har medviktarna för liv? Sitter och analyserar Rask dagarna i ända och glider runt i sin husbil. Fan Rask lever ju rentfree i deras huvuden!
Citera
2025-08-07, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det sjuka är att ni, nu säger jag ni, tar denna pedofil i försvar. Att det inte är intressant eftersom han gillar alla som ni gillar och avskyr samma personer som ni gör. Han hatar Jocke. Känner sig som bror med Chrippa och Jacke. Har tät kontakt med Jacke enligt honom själv.

Jag mår toppen. Den tredje semesterveckan nu.
Vad har deras giftermål med det jag skrev?
Vad konstig du är. Mer agressiv än vanligt.

Haha det är väldigt orimliga fantasier du kommer med dagligen. Om jag är vi så är det så att ingen försvarar någon pedofil.

Detta är än en gång sjuka fantasier baserat på något märkligt någon av er hittar på. Så är det mitt i verkligheten.

Efter bröllopet så har ”ni” gått banans av någon anledning så det är inte svårt att dra paralleller. Men nu när du säger det så är det kanske att ni har eran semester som gör så att ni ligger hemma och klurar extra mycket på Chrippa, så att det är därför allt och alla som pratar om Chrippa får extremt mycket fantasier skrivet och pratat om sig just nu.
Citera
2025-08-07, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Vem är den mongoloida åsnan?

Varför skriver du som Axel pratar?

Vem är åsnan som omnämns i inlägget jag svarade på. Och varför tolkas det som Axels ord när jag radar upp de senaste orden som verkar vara populärast inom denna fars.

Ligg nu och tänk på detta under din tredje semestervecka, passa även på att kolla på allt av alla dessa idoter, inklusive Axels 100 timmars streams eller vad det nu var, så kommer du säkert komma tillbaka till jobbet som mycket friskare och trevligare människa.

Visste ni förresten att Chrippas omgivning oxå har känslor, men det skulle dom nog tänkt på innan man tex säljer en tårta till han, det är sinnesjukt hur någon kan göra så, och den är ful dessutom. Fy fan vad vidrigt beteende av bagaren.

Ne nästa video om Chrippa kommer nog handla om in i helvete ett ställe kunde låta han göra samhällstjänst, det skulle jag tro bli nästa grej att luska fram vad för ställe som är så klandervärt.
Citera
2025-08-07, 07:46
Medlem
stureplan08s avatar
Efternamnet Berg är synonymt med att vara storväxt, t.ex "du är stor som ett berg".

Detta torde innebära att Chrippa går på stereoider, varför skulle han annars inneha ett sådant kriminellt knarkefternamn?

Stereoider är KNARK och vi kan inte ha knarkare lösa på våra gator.

----

Inlägget ovanför illustrerar nivån på vissa analyshundar här i tråden. 😅
Citera
2025-08-07, 07:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Vem är det du syftar på som känner sig som en bror till Chrippa och Jacke?

Pedofilen. Tät kontakt med Jacke enligt sig själv.
Citera
2025-08-07, 07:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Haha det är väldigt orimliga fantasier du kommer med dagligen. Om jag är vi så är det så att ingen försvarar någon pedofil.

Detta är än en gång sjuka fantasier baserat på något märkligt någon av er hittar på. Så är det mitt i verkligheten.

Efter bröllopet så har ”ni” gått banans av någon anledning så det är inte svårt att dra paralleller. Men nu när du säger det så är det kanske att ni har eran semester som gör så att ni ligger hemma och klurar extra mycket på Chrippa, så att det är därför allt och alla som pratar om Chrippa får extremt mycket fantasier skrivet och pratat om sig just nu.

Johodå, de är pedofilförsvarande. Det är skillnad på pedofiler och pedofiler. Står den sjuka människan på Chrippa och ffa Axels sida är det inte så farligt och denna dubbelmoral gör mig arg. Det är inte ofta jag känner mig irriterad över denna galenskap som får gamla Dallas att verka som ett barnprogram men där går min gräns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in