2025-08-06, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Hon har ställt in så hon tjänar pengar på snap.

Nej 30-40 ggr / dag låter extremt.

Man måste ha 50K följare för att kunna tjäna pengar på Snap. Vilket hon inte har.
Hon har väl inte bättre för sig än att vara på gymmet, handla i mataffären och spela in TT och Snap hela dagarna. Sjukt enformigt liv i hennes ålder.
Citera
2025-08-06, 22:44
Avslutad
Citat:

Hon sa i nån snap häromdagen att hon inte tjänar nåt. Men hon kanske övar inför när hon blir superökänd som fru till Mr Ekobrott. Kolla Bianca Ingrossos snap, sprutar ut snaps… Inte för att hon behöver tjäna pengar, men för att hålla sig relevant antar jag 😬
Citera
2025-08-06, 22:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jonna hade knäckt dom på 2 röda, men Jonas hade fasiken varit grym där.

Hundra procent att Jonas skulle vara med Jocke om nu Linnéakontrollant skulle vara med.
Som jag förstod det skulle inte Linnéa vara med från början men Chrippa kan väl inte klara sig utan henne i närheten ett par timmar.
Bullshit att hon skulle vara med för att Chrippa har lätt att bli arg.

Hans nej beror säkerligen på att han eller för all del Linnéa vet att de inte kan manipulera Dialogiskt. Och tänk om det skulle bli så att dramat slutar med denna debatt. Vad ska paret då leva av? De livnär sig ju på dramat.
Citera
2025-08-06, 22:50
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:

Hon har ingen behörighet till att tjäna pengar. Jag skrev ju att hon inte har några annonser på sina snaps överhuvudtaget man kan skrolla hej vilt utan reklamavbrott. Hos de andra större så är det reklam avbrott i varannan snap.
Citera
2025-08-06, 22:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Vad pratar du om nu? Riktig sjuka saker du går och tänker på. Är det ilskan som hänger i sedan Chrippa gifte sig eller hur mår du egentligen?

Det sjuka är att ni, nu säger jag ni, tar denna pedofil i försvar. Att det inte är intressant eftersom han gillar alla som ni gillar och avskyr samma personer som ni gör. Han hatar Jocke. Känner sig som bror med Chrippa och Jacke. Har tät kontakt med Jacke enligt honom själv.

Jag mår toppen. Den tredje semesterveckan nu.
Vad har deras giftermål med det jag skrev?
Vad konstig du är. Mer agressiv än vanligt.
Senast redigerad av 111-111 2025-08-06 kl. 22:59.
Citera
2025-08-06, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hon har ingen behörighet till att tjäna pengar. Jag skrev ju att hon inte har några annonser på sina snaps överhuvudtaget man kan skrolla hej vilt utan reklamavbrott. Hos de andra större så är det reklam avbrott i varannan snap.

Ja precis. Men inställningen kan hon ju ha i hopp om fler följare. Önska kan man ju 😉
Citera
2025-08-06, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Är Linneas aktivitet på snap normal...? Jag är helt obekant med appen, så måste kolla med er. Laddar andra också upp 30-40 gånger per dag, är det ett "standardbeteende"...?

Jag har kollat den sida som länkats nyligen i tråden under ett par dagar:
https://s.storyclone.com/u/tennisnea1/

Åh! Falukorven är med om man scrollar ner ett tag.
Citera
2025-08-06, 22:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Hur kommer det sig att en sådan person du beskriver retar upp Chrippas ärkefiender något kopiöst?

Är det för att Anjo och dom känner någon form av press av en mongoloid åsna?

Förstår inte vart ni idioter i innersta anti Chrippa rörelsen får allt ifrån. Är det in te det ena då är det mongo åsnor.

Ni är pinsammare än någonsin, tårthora, fittklänning, pissmamma, pedofilkramare.

Vem är den mongoloida åsnan?

Varför skriver du som Axel pratar?
Citera
2025-08-06, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Ja den är normal när man är en profil. Samtliga influensers har gått över till snap för att man kan tjäna ofantliga pengar. Men hon har inga annonser alls på sina snaps så hon tjänar inte ett öre hittills, men hon hoppas väl på att göra det. Oavsett om hon tjänade pengar eller ej så hade hon nog uppdaterat såhär brutalt ändå, och det är ju inte friskt nej men hon är sån.

Citat:

Okej, så först ska hon försöka försörja maken genom att prostituera sig på TF, och sen jobbar hon övertid på snap för en möjlig, framtida lön - alltmedan han spelar CS. Kanske är det han som dragit vinstlotten i det här äktenskapet...?

Den storstilade comebacken på YT lär ju inte ge så mycket: ca 93 000 visningar på senaste fem videor (inklusive bröllopsvloggen!). Som jämförelse har Anjo +400 000 på fem senaste. Tillochmed Rask har fler visningar än ap-bröderna (ca 97 000 på fem senaste).

Bevittnar vi ännu ett rejält misslyckande?
Citera
2025-08-06, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Man måste ha 50K följare för att kunna tjäna pengar på Snap. Vilket hon inte har.
Hon har väl inte bättre för sig än att vara på gymmet, handla i mataffären och spela in TT och Snap hela dagarna. Sjukt enformigt liv i hennes ålder.

De verkar titta väldigt mycket på teve också. Av vad man ser umgås de aldrig med andra människor.

Så satans torftigt.
Citera
2025-08-06, 23:04
Avstängd
Citat:
Okej, så först ska hon försöka försörja maken genom att prostituera sig på TF, och sen jobbar hon övertid på snap för en möjlig, framtida lön - alltmedan han spelar CS. Kanske är det han som dragit vinstlotten i det här äktenskapet...?

Den storstilade comebacken på YT lär ju inte ge så mycket: ca 93 000 visningar på senaste fem videor (inklusive bröllopsvloggen!). Som jämförelse har Anjo +400 000 på fem senaste. Tillochmed Rask har fler visningar än ap-bröderna (ca 97 000 på fem senaste).

Bevittnar vi ännu ett rejält misslyckande?

Hundra procent ja på frågan om misslyckande.

Vänta bara tills de har jobbat färdigt med att få stämplingen till att det inte var Chrippa som skrev till utförare utan en som har låtsas vara Chrippa. Jag tror absolut noll procent på det.

Ska jag gissa så är det Axel med följe som har briljerat (ironi för alla som inte förstår det).
Citera
2025-08-06, 23:11
Avslutad
Citat:
De verkar titta väldigt mycket på teve också. Av vad man ser umgås de aldrig med andra människor.

Så satans torftigt.

Exakt vad jag tänkte idag, gör de INGET annat än äter, gymmar eller ligger i soffan. Den enda gång de hittar på nåt annat är när de ska visa upp lilla C… Herregud det är sommar! Ut och besök sommarcafeer, trubadurkväll på nån mysig pub, plocka jordgubbar, hallon, ha grillmiddagar med vänner, ta en båttur o bada nånstans med kompisar, picknick med vänner i nån park, gå på museum….

*countdown till kommande Snapchat…😬

*edit. Måste även lägga till, herregud så tragiskt när man sätter deras liv i perspektiv mot vanliga Svenssons…
Gör nåt annat stimulerande för guds skull!
Med vänner!
Och nej. Innan armén kommer stormandes. De visar ALLT de kan på sociala medier.
Senast redigerad av Sherlock6601 2025-08-06 kl. 23:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in