2025-08-06, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jezebel82
Men sluta nu...det ar inte vita svenskar som lamnar Sverige. Det ar invandrare som mig....kvinnor som pluggar o drar. Jag valde australien. For 15 ar sen. No regrets 🥰

Precis det jag skrev men någon gjorde motstånd mot mitt inlägg men vi vet vem det är som lämnar. Vi utländska kvinnor tar våra utbildningar och sticker 👏
Citera
2025-08-06, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jezebel82
Men sluta nu...det ar inte vita svenskar som lamnar Sverige. Det ar invandrare som mig....kvinnor som pluggar o drar. Jag valde australien. For 15 ar sen. No regrets 🥰

Finns ett reportage om att högutbildade lämnar Sverige och det var 57 %. Förmodligen många utländska kvinnor då många kvinnor väljer att utbilda sig olikt män speciellt utländska kvinnor.

När jag brukar besöka Sverige så är andelen män mycket mer större än kvinnor. Man ser massa ensamma män som är bittra som går ensamma.

Jag ångrar inte heller att jag lämnar för södra Europa. Lämnade först på deltid och nu på heltid när man får remote job.

Kan svenska och utländska män har bögfest men man ser mer utländska män med svenska tjejer och svenska män ensamma 😂😂

Italien har den snyggaste polisen.
Bästa maten. Solen och männen .. Så mycket bättre än Sverige. Låt dig inte luras
Citera
2025-08-06, 09:01
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Precis det jag skrev men någon gjorde motstånd mot mitt inlägg men vi vet vem det är som lämnar. Vi utländska kvinnor tar våra utbildningar och sticker 👏

Ni kvinnor har ju verkligen noll överlevnadinstinkt. Du tänker dra till Frankrike där man blir våldtagen av gatnegrer. Och den andra drar till Australien där varenda djur försöker mörda en.
Citera
2025-08-06, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Jag tycker som du men tro inte det är bättre i andra västländer för då blir du svårt besviken.

Jag tror inte, jag vet att på just de punkterna jag söker är det betydligt bättre i många länder än i Sverige. Och ännu större skillnad kommer det att bli kommande år. Men tack för omtanken.
Citera
2025-08-06, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Ni kvinnor har ju verkligen noll överlevnadinstinkt. Du tänker dra till Frankrike där man blir våldtagen av gatnegrer. Och den andra drar till Australien där varenda djur försöker mörda en.

Det är helt lugnt
Vita fransmän och italienare skyddar mig där. Aldrig känt mig så säker som nu och aldrig känt mig så lycklig än att behöva se bittra män varje morgon. Tvärtom får jag ligga massor med italienare och äta god mat.

Hur går det i Sverige?
Ni ser mer och mer bittra ut medan utländska män dejtar era kvinnor. NEJ TACK till Sverige och SD rasismen
Citera
2025-08-06, 09:10
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Det är helt lugnt
Vita fransmän och italienare skyddar mig där. Aldrig känt mig så säker som nu och aldrig känt mig så lycklig än att behöva se bittra män varje morgon. Tvärtom får jag ligga massor med italienare och äta god mat.

Hur går det i Sverige?
Ni ser mer och mer bittra ut medan utländska män dejtar era kvinnor. NEJ TACK till Sverige och SD rasismen

Det är bra att du har hittat din plats i livet även om allt det bara är ett påhitt.

Bryr mig inte ett dugg om vem du ligger med, är bara roligt att du tror det.
Citera
2025-08-06, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Det är bra att du har hittat din plats i livet även om allt det bara är ett påhitt.

Bryr mig inte ett dugg om vem du ligger med, är bara roligt att du tror det.

Jag ångrar som sagt inte mitt val och rekommenderar alla utländska kvinnor som läser mitt inlägg att lämna såsom jag gjorde för 5 år sedan.

Enjoy era bögfester 😂😂

Dina inlägg gjorde mig ännu mer förståndig att jag till och med gifter mig med en italienare än att komma tillbaka och leva misären som ni alla lever i för att betala bidrag till dig och såna som dig.
Citera
2025-08-06, 09:16
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Jag ångrar som sagt inte mitt val och rekommenderar alla utländska kvinnor som läser mitt inlägg att lämna såsom jag gjorde för 5 år sedan.

Enjoy era bögfester 😂😂

Dina inlägg gjorde mig ännu mer förståndig att jag till och med gifter mig med en italienare än att komma tillbaka och leva misären som ni alla lever i för att betala bidrag till dig och såna som dig.

Haha, ja gör det! Det är säkert jättefint.
Citera
2025-08-06, 09:33
Medlem
Varje gång man ser en sån här tråd år det
Lätt att tänka:

Är det såhär man tänker om resevanan sträcker sig till charter, thailand eller London med tjejerna?

Lever du i de mörkblåa zonerna i Sverige är standarden i paritet med Norge och Schweiz.

Dessutom undrar jag folk ”flyr”?

För hela västeuropa genomgår en slags existensiell kris avseende invandring.

Ärligt talat tycker jag Sverige har kommit längre med sjukdomsinsikten än tex Storbritannien som håller på att utvecklas till en diktatur
Citera
2025-08-06, 09:34
Medlem
TokayGecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Nej tänk att det inte gör det. En vanlig svensk kan inte få det bättre ekonomiskt i andra länder.

Jag har bott utomlands i 10+ år. Tjänar minst dubbla där jag bor mot vad jag hade kunnat i Sverige. Lägg därtill att skatten är betydligt lägre. Ovanpå det bor det inga kaosbabbar i mitt område eller ens i närheten av mig. Lagarna är betydligt sundare och samhället där jag bor är sammansvetsat.

Sociala livet blomstrar, vädret är bra, arbetet är normalt cirka 40 - 50h i veckan. Har en akademisk examen från Sverige och jag kommer aldrig att återvända.

Kan inte få det bättre ekonomiskt? Tjänar man 60k+ i Sverige så försvinner minst 50%, här ryker knappt 20.
Citera
2025-08-06, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dildobagginz
Varje gång man ser en sån här tråd år det
Lätt att tänka:

Är det såhär man tänker om resevanan sträcker sig till charter, thailand eller London med tjejerna?

Lever du i de mörkblåa zonerna i Sverige är standarden i paritet med Norge och Schweiz.

Dessutom undrar jag folk ”flyr”?

För hela västeuropa genomgår en slags existensiell kris avseende invandring.

Ärligt talat tycker jag Sverige har kommit längre med sjukdomsinsikten än tex Storbritannien som håller på att utvecklas till en diktatur

Hela Europa genomgår en migration. Invandring behövs men det ska vara rätt invandring men lagarna i Spanien och Italien angriper kriminella och inte skötsamma individer. I Sverige är det påhitt att man angriper kriminella för det är skötsamma som får stå ut med kaoset där många nazister och gängmedlemmar medför på landet.

Man kan koncentrera sig på att angripa kriminella oavsett nationalitet och politisk åsikt än att springa runt med PETH tester mot människor som inte ens är kriminella eller rört bilen för att man druckit två glas en vecka innan.

Det är en stor skillnad på hur europeiska länder angriper kriminella än att bara ”babbla” om det. När det misslyckats så rejält av politikerna har det skapat hat och splittring så folk som har utbildningar har flyttat ut.

Dessutom är dessa som flyttar ut många med utländsk bakgrund men födda i Sverige och räknas till Sverige. Nu var man stolt att folk med utländsk bakgrund flyttat ut trots att det är förlust för Sverige eftersom det är skötsamma som lämnat och inte kriminella. Men som politiker måste man hitta på om statistik för att se ut som man levererar siffror
Citera
2025-08-06, 09:53
Medlem
Citat:
Jag vill inte ha någon av er med mig.
Jag mår illa av ditt beteende och inlägg och ser framför mig en feg finnig blond kille som i verkligheten ger sig på kvinnor och aldrig kriminella.

Det är väl vad ni är bra på?
Jag skrev det i många inlägg. Ni ger er på skötsamma och folk som gjort rätt för sig istället för kriminella. Du bevisar mig bara rätt till 100 %

Därav den högsta arbetslösheten i EU. Folk har väl bara tröttnat att försörja dig och såna som dig.

Det du beskriver är ju snarare svensk polis inte vanliga svenska män.
Svensk polis går på lågt hängande frukt vanliga svenskar som inte är våldsamma. De verkliga problemen vågar dom inte ta tag i det är dessutom mycket jobbigare att göra.
Nu ligger dom på nivån att åka runt i båt på små sjöar i södra Sverige för att kolla om människor har fiskekort, det ger inte någonting men helt ofarligt.
Sverige är på väg mot en digital version av DDR, ett DDR 2.0
Vi får mer byråkrati, mindre frihet och mer inskränkningar för varje dag som går men inga verkliga problem åtgärdas.

Sverige är ett haveri så inte särskilt konstigt att människor lämnar.
Italien är mycket trevligt men Sveriges problem är inte som du yrar om nazister utan massinvandring från MENA och en dysfunktionell mångkultur.
Kriminalitet, sociala problem, enorma kostnader.
Hela Europa är dock en krutdurk och det kommer smälla. I UK så jagar dom nu invandringskritiker med en ny gren inom polisen, man vänder sig alltså mot sina egna. Detta kommer inte att sluta bra, riktigt vidrig utveckling.

Att du inte begriper att det sticker i ögonen att du levt gott i Sverige och kunnat utbilda dig billigt för att sedan lämna är lite konstigt. Du klagar på att människor är aggressiva det är ju inte särskilt konstigt när vanliga etniska svenskar har betalat för att få det sämre och att befolkningen byts ut i årtionden nu. Detta är ju genomgående i hela norra Europa.

Vi behöver ta tillbaka våra länder från dom styrande som har offrat oss för egen vinning. Omfattande repatriering av invandare från Europa. Bort med korrupta politiker och falska journalister. En gigantisk upprensning helt enkelt.
Senast redigerad av Mosquitoseven 2025-08-06 kl. 09:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in