Citat:
Ursprungligen postat av
Loraael-Beautyy
Jag vill inte ha någon av er med mig.
Jag mår illa av ditt beteende och inlägg och ser framför mig en feg finnig blond kille som i verkligheten ger sig på kvinnor och aldrig kriminella.
Det är väl vad ni är bra på?
Jag skrev det i många inlägg. Ni ger er på skötsamma och folk som gjort rätt för sig istället för kriminella. Du bevisar mig bara rätt till 100 %
Därav den högsta arbetslösheten i EU. Folk har väl bara tröttnat att försörja dig och såna som dig.
Det du beskriver är ju snarare svensk polis inte vanliga svenska män.
Svensk polis går på lågt hängande frukt vanliga svenskar som inte är våldsamma. De verkliga problemen vågar dom inte ta tag i det är dessutom mycket jobbigare att göra.
Nu ligger dom på nivån att åka runt i båt på små sjöar i södra Sverige för att kolla om människor har fiskekort, det ger inte någonting men helt ofarligt.
Sverige är på väg mot en digital version av DDR, ett DDR 2.0
Vi får mer byråkrati, mindre frihet och mer inskränkningar för varje dag som går men inga verkliga problem åtgärdas.
Sverige är ett haveri så inte särskilt konstigt att människor lämnar.
Italien är mycket trevligt men Sveriges problem är inte som du yrar om nazister utan massinvandring från MENA och en dysfunktionell mångkultur.
Kriminalitet, sociala problem, enorma kostnader.
Hela Europa är dock en krutdurk och det kommer smälla. I UK så jagar dom nu invandringskritiker med en ny gren inom polisen, man vänder sig alltså mot sina egna. Detta kommer inte att sluta bra, riktigt vidrig utveckling.
Att du inte begriper att det sticker i ögonen att du levt gott i Sverige och kunnat utbilda dig billigt för att sedan lämna är lite konstigt. Du klagar på att människor är aggressiva det är ju inte särskilt konstigt när vanliga etniska svenskar har betalat för att få det sämre och att befolkningen byts ut i årtionden nu. Detta är ju genomgående i hela norra Europa.
Vi behöver ta tillbaka våra länder från dom styrande som har offrat oss för egen vinning. Omfattande repatriering av invandare från Europa. Bort med korrupta politiker och falska journalister. En gigantisk upprensning helt enkelt.