2025-08-05, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Ja det förstår jag. Du var ju tvungen att hitta någon man som är okej med dina resor till Dubai och går igång på det.

Kanske var svårt att hitta här i Sverige?

Fan asså, shit vad jag blir avundsjuk.

Jag personligen har aldrig varit i Dubai och skiter fullständigt i landet däremot påpekade jag att jag känner många som flyttat dit.

Jag trivs ganska bra i Italien.
Det är mycket mer avslappnat och man slipper faktiskt se såna aggressiva och bittra män som dig. Du gör direkt inte någon fin reklam för Sverige när du sitter och är skitförbannad på att någon bara för en diskussion
Citera
2025-08-05, 22:58
Medlem
Citat:
Alla dina bästisar har blivit bajsad över bröstkorgen. Vi är så avis på ditt liv. <3

Din nivå på diskussion är ofattbar låg.
Det är nästan så att man tycker synd om vissa här i Sverige som inte förstår varför det är så hög arbetslöshet olikt andra EU länder. Ditt inlägg är ju ett praktexempel på varför många i Sverige kan ersättas av AI på flera jobb utan att det skapar nya jobb.
Citera
2025-08-05, 22:59
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loraael-Beautyy
Din nivå på diskussion är ofattbar låg.

Ungefär lika låg som din nivå av män så som det ser ut som.

Citat:
Det är nästan så att man tycker synd om vissa här i Sverige som inte förstår varför det är så hög arbetslöshet olikt andra EU länder. Ditt inlägg är ju ett praktexempel på varför många i Sverige kan ersättas av AI på flera jobb utan att det skapar nya jobb.

Det är perfekt om AI ersätter en massa jobb som gick till invandrare förr, så slipper ni komma hit och vi slipper höra på er röst.
Citera
2025-08-05, 23:02
Medlem
Sladdarens avatar
Svenskar var största utvandrargruppen 2023-2024, varför ?

Tror mycket sitter i hur man prioriterar skattepengar och den är direkt antivit -svensk i Sverige men ev bättre i andra länder för svenskar och nativa ursprungsbor

Samt säkerheten och tryggheten i skolgång och vanligt leverne att vara destå bättre kulturellt säker på en homogen kulturell plats som är mer tillmötesgående och social. Samt att vädret, miljön, med naturen tilltalar en bättre

Sen ev bättre förutsättningar till att ev köpa billigt gods men tjäna sämre eventuellt, men man har en större chans till att tjäna mera pengar i nån balans däremellan med andra välfärdsprioriteringar i nästa land

Andra sidan så måste man kämpa för sitt land Sverige, och ser inte hur de har kämpat tillräckligt ?
Men vem vill egentligen ägna så mycket tid och ork till det och riskera så mycket men det, men det är det som krävs för att vända utvecklingen tillsammans som folk ,men då måste folket enas och när sker det ?
Citera
2025-08-05, 23:02
Medlem
Citat:

Du jämför dig med män? Vilka män då?
Jag har inte sett beteendet hos någon man i Italien, Malta eller Spanien. Du får stå för ditt egna beteende än att blanda in andra män i ditt inlägg.

Att du inte är uppfostrad eller saknar någon respekt för dig själv och andra definierar inte andra män. Du skämmer bara ut dig och ditt folk. Inte män eller europeiska män
Citera
2025-08-05, 23:03
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Du jämför dig med män? Vilka män då?

Nädå, jag skulle aldrig jämföra mig med din nivå av män och allt du dras till.
Citera
2025-08-05, 23:05
Medlem
Citat:

Det är perfekt om AI ersätter en massa jobb som gick till invandrare förr, så slipper ni komma hit och vi slipper höra på er röst.

Fast jag kom inte hit.
Jag föddes i Sverige och jag tillhör väl statistiken som lämnar nu. Det kan du glädjas för men som sagt. Du och resterande svenska män är så korkade att ni hellre ser välskötta kvinnor lämna än kriminella vilket jag skrev i mitt inlägg. Det bevisar du tillsammans med politikerna att ni hellre har massa kriminella som ni vill ta hand om än alla skötsamma. För alla skötsamma motarbetar ni. Du hade väl inte vågat vara lika kaxig mot 14 kriminella män med utländsk bakgrund? Det är det jag menar.
Sverige är ett paradis för såna som dig och kriminella män.
Citera
2025-08-05, 23:07
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Fast jag kom inte hit.
Jag föddes i Sverige och jag tillhör väl statistiken som lämnar nu. Det kan du glädjas för men som sagt. Du och resterande svenska män är så korkade att ni hellre ser välskötta kvinnor lämna än kriminella

Tyst och lugnt gillar Svenska människor, det inkluderar både dig och kriminella. Du kan få åka hem och ta dom med dig.

Sverige blir så mycket bättre då.. Bärplockeri kan vi lämna över till massa robotar..
Citera
2025-08-05, 23:08
Medlem
Citat:
Nädå, jag skulle aldrig jämföra mig med din nivå av män och allt du dras till.

Du är som sagt en nolla i verkligheten.
Du är kaxig här på Flashback mot skötsamma för du vet att jag är skötsam och gjort rätt för mig men när du vidare i framtiden går på gatan och möter kriminella kommer du gömma dig.

Ett paradis för kriminella nazister och islamister, kanske besvarar TS varför många lämnar nu. Vem fan vill stå ut med det här?

I Italien är det tvärtom. Män ger sig på kriminella och inte skötsamma kvinnor likt fega män 🤣
Citera
2025-08-05, 23:10
Medlem
Citat:
Tyst och lugnt gillar Svenska människor, det inkluderar både dig och kriminella. Du kan få åka hem och ta dom med dig.

Sverige blir så mycket bättre då.. Bärplockeri kan vi lämna över till massa robotar..

Jag vill inte ha någon av er med mig.
Jag mår illa av ditt beteende och inlägg och ser framför mig en feg finnig blond kille som i verkligheten ger sig på kvinnor och aldrig kriminella.

Det är väl vad ni är bra på?
Jag skrev det i många inlägg. Ni ger er på skötsamma och folk som gjort rätt för sig istället för kriminella. Du bevisar mig bara rätt till 100 %

Därav den högsta arbetslösheten i EU. Folk har väl bara tröttnat att försörja dig och såna som dig.
Citera
2025-08-05, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellesylt
Same shit different country. Alla länder i västvärlden är förlorade. Sverige har stor fördel med låg statsskuld, en avancerat industri och stora naturressurser.

Du som har koll borde kunna berätta var någonstans i världen medelsvensson kan få det bättre ekonomiskt än i Sverige!

Nu är det inte av ekonomiska skäl jag funderar på att flytta. Det har främst med trygghet för familjen att göra. Och utbildning samt för att slippa höra arabiska precis överallt. Liksom sjuk- och äldrevård. Vill ha folk runt mig som inte har klanmentalitet rotade i sig sen 50 generationer bakåt och som förstår vad civilisation innebär. Tänk en sån enkel sak som att kunna besöka ett badhus i lugn och ro utan en jävla cirkus.
Citera
2025-08-06, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raam
Nu är det inte av ekonomiska skäl jag funderar på att flytta. Det har främst med trygghet för familjen att göra. Och utbildning samt för att slippa höra arabiska precis överallt. Liksom sjuk- och äldrevård. Vill ha folk runt mig som inte har klanmentalitet rotade i sig sen 50 generationer bakåt och som förstår vad civilisation innebär. Tänk en sån enkel sak som att kunna besöka ett badhus i lugn och ro utan en jävla cirkus.

Jag tycker som du men tro inte det är bättre i andra västländer för då blir du svårt besviken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in