Citat:
Jag hoppas du har rätt. Men jag vill nog se fler bevis över en längre tid innan jag riktigt vågar tro på det. För varje exempel du lyfter fram går det säkert att hitta minst ett exempel på motsatsen. Jag ser ett skifte just nu!
Du har fel då du inte tar höjd för att vänstern är helt oorganisk, utöver i sin patologiska dumhet.
Jaguar, Budweiser, Harley Davidsson, American Eagle Jeans, Dice mm. mm.
Man ser ett skifte komma i varumärkena nu... Senast BF6
Jag satt och kollade gameplayen och trailers för BF6. Det verkade bara vara...bra. Helt fritt ifrån blåhåriga handikappade äckliga horarslen, vars enda närvaro i spelen är för att förstöra med sitt signal"värde".
Förrförra veckan var det $AEO man kunde köpa på börsen som ett lyft på hatten för "schysta lökar", sköna kvinnor och skönhet överlag. Jag köper aktien och gen-z köper jeansen.
Jag tror vi ser vändningen nu. De som var woke kommer låtsas som om det aldrig hänt.
Det oorganiska kräver ett konstant krig och revolution. Billie Eilish eller vad hon nu heter, blev fördömd av sina egna äckliga flator förra veckan. För att hon tyckte det var skönt att lira för "sitt folk" hemma på Irland.
De som är vänstermuppar, men inte tillräckligt vänster ändå blir utbajsade nu när nästa nivå av vänsterextrem fraktionering sker. Som den där turkkärringen på TYT, som inte vill bli våldtagen och rånad utanför sitt hem. Hon har fått vad hon bad om och hon gillar inte resultatet.
Just nu händer det. Bara det att alla lådsas som att inget händer.
Du har fel då du inte tar höjd för att vänstern är helt oorganisk, utöver i sin patologiska dumhet.
Jaguar, Budweiser, Harley Davidsson, American Eagle Jeans, Dice mm. mm.
Man ser ett skifte komma i varumärkena nu... Senast BF6
Jag satt och kollade gameplayen och trailers för BF6. Det verkade bara vara...bra. Helt fritt ifrån blåhåriga handikappade äckliga horarslen, vars enda närvaro i spelen är för att förstöra med sitt signal"värde".
Förrförra veckan var det $AEO man kunde köpa på börsen som ett lyft på hatten för "schysta lökar", sköna kvinnor och skönhet överlag. Jag köper aktien och gen-z köper jeansen.
Jag tror vi ser vändningen nu. De som var woke kommer låtsas som om det aldrig hänt.
Det oorganiska kräver ett konstant krig och revolution. Billie Eilish eller vad hon nu heter, blev fördömd av sina egna äckliga flator förra veckan. För att hon tyckte det var skönt att lira för "sitt folk" hemma på Irland.
De som är vänstermuppar, men inte tillräckligt vänster ändå blir utbajsade nu när nästa nivå av vänsterextrem fraktionering sker. Som den där turkkärringen på TYT, som inte vill bli våldtagen och rånad utanför sitt hem. Hon har fått vad hon bad om och hon gillar inte resultatet.
Just nu händer det. Bara det att alla lådsas som att inget händer.
Tittar man på exempelvis Hollywood så kan jag ännu inte hitta några tydliga exempel på ett trendbrott. Att woke-filmer och woke-serier fortsätter att vara kommersiella fiaskon tycks inte ha minskat Hollywoods entusiasm att fortsätta producera woke-underhållning där Budskapet alltid är i centrum. Och vi som konsumenter har att välja mellan extrem-woke eller lite-subtilare-woke. Eller hålla oss till sådant som producerats tidigare än de senaste 5-10 åren.
Men visst finns det positiva tecken, och jag är mer hoppfull idag än jag var när jag startade tråden.