Citat:
Nu ska vi inte märka ord, då blir det aldrig någon vidare diskussion. Då skulle jag ju kunna hävda att komma med Aftonbladet som källa på att inga kvinnor frivilligt ägnar sig åt detta, är att göra sig själv till åtlöje.
Bara för att du aldrig har träffat några kvinnor som sysslar med OF frivilligt betyder ju inte att det är så verkligheten ser ut. Har du stort umgänge? Fråga runt lite bland vänner och bekanta så kommer du säkert höra att det finns någon som känner någon som...
Det är givetvis svårare att hitta någon i 80-årsåldern som pysslar med sånt, men så gammal tror jag inte att du är. De jag känner är i 45-årsåldern, vilket betyder att det finns kvinnor i alla åldrar som kan dra in en slant på OF, om de nu är lagda åt det hållet.
Sedan har du drösvis med podcasts inom dokumentärer (svenska också) där de pratar med yngre tjejer och kvinnor som gladeligen berättar om hur de gjort om sovrummet hemma till en mindre studio för att spela in sitt eget OF-material, antingen ensamma eller tillsammans med sin pojkvän. Ofta är dessa personer inte blåsta i huvudet som många tror, de utnyttjar istället blåsta män för att nå ekonomiska mål. Pengarna investerar de också smart.
Det är väl bara bra att de uppmanar sina kunder att kringgå lagen. Det är ju ett bevis för att det finns kvinnor som faktiskt gillar det de gör och vill fortsätta tjäna pengar.
Du ska dock ha beröm för att du för en gångs skull bryr dig om kvinnor.
Bara för att du aldrig har träffat några kvinnor som sysslar med OF frivilligt betyder ju inte att det är så verkligheten ser ut. Har du stort umgänge? Fråga runt lite bland vänner och bekanta så kommer du säkert höra att det finns någon som känner någon som...
Det är givetvis svårare att hitta någon i 80-årsåldern som pysslar med sånt, men så gammal tror jag inte att du är. De jag känner är i 45-årsåldern, vilket betyder att det finns kvinnor i alla åldrar som kan dra in en slant på OF, om de nu är lagda åt det hållet.
Sedan har du drösvis med podcasts inom dokumentärer (svenska också) där de pratar med yngre tjejer och kvinnor som gladeligen berättar om hur de gjort om sovrummet hemma till en mindre studio för att spela in sitt eget OF-material, antingen ensamma eller tillsammans med sin pojkvän. Ofta är dessa personer inte blåsta i huvudet som många tror, de utnyttjar istället blåsta män för att nå ekonomiska mål. Pengarna investerar de också smart.
Det är väl bara bra att de uppmanar sina kunder att kringgå lagen. Det är ju ett bevis för att det finns kvinnor som faktiskt gillar det de gör och vill fortsätta tjäna pengar.
Du ska dock ha beröm för att du för en gångs skull bryr dig om kvinnor.
Du ska ha beröm för att du endast känner två kvinnor som säljer sex online, det brukar väl heta att "säg mig med vem du umgås så ska jag säga dej vem du är" 😁
Du har också en rätt avvikande syn på lagstiftning eftersom du anser att det är bra att kvinnorna uppmanas sina kunder att bryta mot lagen. Gäller det bara sexköp eller även helt andra brott? Du tycker alltså att det är bra att människor bryter mot lagen?
Hur många pensionärer tror du att det finns som sitter och blickar tillbaka på ett lyckat arbetsliv som prostituerad? Är det något att sitta berätta för barnbarnen när mormor var aktiv som "glädjeflicka" med många nöjda kunder som bröt mot sexköpslagen ☺️
Måste även tillägga att du har en väldigt märklig kvinnosyn eftersom du ser kvinnokroppar som vilken handelsvara som helst, har du verkligen tänkt igenom det där ordentligt?