2025-08-04, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roffe-rullstol
Tjena. Roffe här.

Har uppmärksammat att det finns många par, där kvinnan är svensk alt. finsk och mannen afrikan. Hur kommer det sig att kvinnan alltid ser bedrövligt sliten ut? Som en kedjerökande gammal horsepundare, medan den afrikanska mannen ser normal ut.

Hur kommer det sig att det är så här?
Kärringar som solat hela livet blir extraordinärt styggful när de passerar 40, ingen vill ha en sån kärring så de betalar för "the boyfriend experience", AKA manlig negerprostitution. Att det är just negrer tycks vara någon form av protest.
Citera
2025-08-04, 19:09
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Men de ser väldigt slitna ut. Hur kommer det sig? Har de gått på plattan?
Det är väl egentligen bara ett annat ord för livserfaren. Man är lite väderbiten som ett gammalt segel som gjort några varv på de sju haven.
Citera
2025-08-04, 19:29
Medlem
Sereenas avatar
Min morsa är tyvärr en av dessa kärringar som skaffar sig en ny afrikan med jämna mellanrum, samtliga yngre än mig dom senaste 25 åren (jag är 46), och privat så hymlar hon inte om att det är glorifierad prostitution, hon får sex från en yngre "snygg" man och nån som sköter grovjobb runt huset, och hon är draghjälp för att dom ska få stanna, och ekonomiskt stöd till dom kan hitta nåt jobb.
Och dom är borta inom en månad från att dom fått sina papper klara.
Senast redigerad av Sereena 2025-08-04 kl. 19:32.
Citera
2025-08-04, 19:36
Medlem
Citat:

All kuk de får ta emot.
Citera
2025-08-04, 19:44
Medlem
Citat:

Jobbade i ett flygbolag.
Många tanter for till Gambia Lena Mellin aftonbladet for ofta dit.
Citera
2025-08-04, 19:47
Medlem
FlashbackBeers avatar
Ett liv av solande, alkohol, cigg och smink tar ut sin rätt. Allt detta påverkar huden.

Men även om man är en sliten kärring vill man väl fortfarande ha ung kuk gissar jag? Så jag förstår att dessa kärringar hellre väljer en ung afrikan än Lennart, 66, som har ölmage och bara vill ligga i soffan och kolla på fotboll.

Antar att när jag blir gammal kommer jag fortfarande tycka att yngre tjejer är snyggare. Kommer nog ha samma tänk som dessa kärringar.
Citera
2025-08-04, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Min morsa är tyvärr en av dessa kärringar som skaffar sig en ny afrikan med jämna mellanrum, samtliga yngre än mig dom senaste 25 åren (jag är 46), och privat så hymlar hon inte om att det är glorifierad prostitution, hon får sex från en yngre "snygg" man och nån som sköter grovjobb runt huset, och hon är draghjälp för att dom ska få stanna, och ekonomiskt stöd till dom kan hitta nåt jobb.
Och dom är borta inom en månad från att dom fått sina papper klara.
När man läser om sådana personer tänker man spontat "hon kan väl göra vad hon vill medans hon lever". Men samtidigt tänker man på de större konsekvenserna typ om en av dem får psykbryt på henne och er eller rånar henne eller er på allt.

Men egentligen borde man inte se det annorlunda än de som tar hit thaifruar.
Citera
2025-08-04, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peikkomaailma
När man läser om sådana personer tänker man spontat "hon kan väl göra vad hon vill medans hon lever". Men samtidigt tänker man på de större konsekvenserna typ om en av dem får psykbryt på henne och er eller rånar henne eller er på allt.

Gubbar som importerar behöver sällskap och hemhjälp,sen ärver frun då gubben som regel dör i tid.
Citera
2025-08-04, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Gubbar som importerar behöver sällskap och hemhjälp,sen ärver frun då gubben som regel dör i tid.
Se där.
Det kan säkerligen vara av ömsesidighet och för bådas nytta. Vad jag själv märkt är att de sällan vill dejta yngre eller jämnåriga män från väst, så det ligger nog något i det du säger.
Citera
2025-08-04, 20:20
Avstängd
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Du har inte funderat på alla feta gubbar som är pensionärer som har massa sjukdomar på vägen kanske. Såna gubbar brukar ju dra till Asien och plocka hem något billigt fruntimmer.
Man kan få klassiska brudar som är 25 till 30 år gammal när man är mellan 65 och döden.
Det finns ju många gubbar som ser för jävliga ut men massa handikapp feta magar och liten kuk.
Varför skulle det inte vara möjligt för äckliga gamla kärringar att plocka hit svarta människor. Det finns någonting som kallas för Win Win.

Men när en man gör det så är det vidrigt och fel enligt alla fruntimmer och media men när en kvinna gör samma sak i afrika så är det för att hjälpa den arma negern.

SVT gjorde väl dessutom någon dokumentär om några av dessa kärringar som åkte till afrika och räddade negrer och fick knulla.
Citera
2025-08-04, 20:25
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peikkomaailma

Hon har iaf haft vett att inte gå och gifta sig med nån av dom, men nog går det åt en hel del slantar ibland.
Citera
2025-08-04, 20:44
Lol, har du sett hur männen som har fruar från Thailand och Ryssland ser ut? Osv.
När folk hämtar en fru/man utomlands från ett fattigt land och erbjuder medborgarskap i utbyte kompenserar det för deras bristande attraktionskraft.
De måste erbjuda något materiellt och en person från samma land har redan medborgarskap.
För att få en partner från ett I-land behöver de vara förmögna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in