2025-08-04, 20:47
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Men när en man gör det så är det vidrigt och fel enligt alla fruntimmer och media men när en kvinna gör samma sak i afrika så är det för att hjälpa den arma negern.

SVT gjorde väl dessutom någon dokumentär om några av dessa kärringar som åkte till afrika och räddade negrer och fick knulla.

Vad snackar du om. Hör du folk lovsjunga kärringar med afrikanska unga killar?
Har bara hört att det är äckligt.
Citera
2025-08-04, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Författaren Kerstin Thorvall (1925-2010) var en frontfigur för detta. Hon brukade ta hem en afrikan efter sin resa till Gambia. När hon tröttnat på honom dumpade hon honom på en flyktingförläggning. Invandrarverket (senare: Migrationsverket) fann att han inte hade asylskäl och flög honom tillbaka på skattebetalarnas bekostnad. Sen gjorde hon om samma sak.

Kan du belägga det påståendet om Thorvall!? Vi hade gemensamma vänner så vi träffades en del. (Däremot reste KT till Västindien där hon med största sannolikhet umgicks med lokala män).
Citera
2025-08-04, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peikkomaailma
När man läser om sådana personer tänker man spontat "hon kan väl göra vad hon vill medans hon lever". Men samtidigt tänker man på de större konsekvenserna typ om en av dem får psykbryt på henne och er eller rånar henne eller er på allt.

Men egentligen borde man inte se det annorlunda än de som tar hit thaifruar.

Ser någon annorlunda på det än på gubbar med thaibrudar?
Citera
2025-08-04, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Ser någon annorlunda på det än på gubbar med thaibrudar?
Ja, det anses mer rasistiskt av någon anledning. Thaimän rycker på axlarna men svarta kvinnor verkar inte lika nådiga.
Citera
2025-08-04, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Min morsa är tyvärr en av dessa kärringar som skaffar sig en ny afrikan med jämna mellanrum, samtliga yngre än mig dom senaste 25 åren (jag är 46), och privat så hymlar hon inte om att det är glorifierad prostitution, hon får sex från en yngre "snygg" man och nån som sköter grovjobb runt huset, och hon är draghjälp för att dom ska få stanna, och ekonomiskt stöd till dom kan hitta nåt jobb.
Och dom är borta inom en månad från att dom fått sina papper klara.
Är du mulatt?
Citera
2025-08-04, 22:09
Medlem
volvo 240s avatar
Ankartanter? De gifter äl sig och skiljer sig sedan efter 2 år eller vbad lagen nu säger.
Citera
2025-08-04, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beteendevetare77
All kuk de får ta emot.
Ja det måste vara något sådant. Och sedan skrattar de högt med rispig basröst
Citera
2025-08-04, 22:15
Medlem
Citat:
Min morsa är tyvärr en av dessa kärringar som skaffar sig en ny afrikan med jämna mellanrum, samtliga yngre än mig dom senaste 25 åren (jag är 46), och privat så hymlar hon inte om att det är glorifierad prostitution, hon får sex från en yngre "snygg" man och nån som sköter grovjobb runt huset, och hon är draghjälp för att dom ska få stanna, och ekonomiskt stöd till dom kan hitta nåt jobb.
Och dom är borta inom en månad från att dom fått sina papper klara.

Men för helvete! Det där borde väl vara olagligt om något. Ok om ett eller annat förhållande inte fungerar, men hon har ju satt det i system och är ju inte bättre än flyktingsmugglarna och andra som håller igång flyktingcirkusen.
Citera
2025-08-04, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roffe-rullstol
Tjena. Roffe här.

Har uppmärksammat att det finns många par, där kvinnan är svensk alt. finsk och mannen afrikan. Hur kommer det sig att kvinnan alltid ser bedrövligt sliten ut? Som en kedjerökande gammal horsepundare, medan den afrikanska mannen ser normal ut.

Hur kommer det sig att det är så här?

Afrikanerna är väl okända för stora organ och hög sexdrift, så det är kanske det som sätter sina spår på kärringarna.
Citera
2025-08-04, 22:24
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roffe-rullstol
Är du mulatt?

Nope, min biologiske far är svensk (1/4 same), och båda karlarna hon hade efter det under min uppväxt var svenskar med.
Citera
2025-08-04, 22:25
Bannlyst
Får inte dessa slitna käringar någon annan?
Citera
2025-08-04, 22:26
Bannlyst
Citat:
Nope, min biologiske far är svensk (1/4 same), och båda karlarna hon hade efter det under min uppväxt var svenskar med.
Båda karlar…? Hur många har hon haft?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in