Citat:
Ursprungligen postat av
TerryCrewz
Det är högst pinsamt för att du kastar ur dig saker. Du vet kanske inte om det, men det finns andra produkter hos säljaren i fråga än just Medi

Sen har jag grönat de 3 gånger i år efter beställning och om du tycker det är ett problem på nåt sätt så är det för att problemet ligger hos dig.
Sen säger du också att folk haft skitupplevelser på oljorna, men vart finns dessa inlägg? Jag har ärligt talat aldrig sett några däremot har jag sett folk skriva kurrapporter flera år tillbaka och de nämner att det funkar bra för de men du kan gärna gå till de och köra din pajkastning med de, jag är inte intresserad. Jag grönar där jag handlar och att du har synpunkter på det är väldigt konstigt när du inte ens vet vilka produkter jag köpt, skulle jag inte vara nöjd med en produkt skulle jag diskutera det med shoppen och skulle de inte åtgärda det skulle jag uttrycka mitt missnöje med en röding för antingen produkten eller eventuellt säljaren.
"Det är inte svårt att fortsätta leverera trots råvarubrist, om man ändå bara lurar kunderna och häller i vad som helst i en vial"
Detta lär vi få besked om några månader antar jag när vi ser vilka som är kvar och levererar och vad de faktiskt levererar med färska analyser, inte 2 år gamla analyser av ett märke som har förfalskats där märket själva gått ut med och varför du inte ens du inte tog upp detta visar att du inte har koll eller är det kanske för att fickan ska fyllas som du inte ens tog upp det? vilket ju är vad du anklagar andra för. Du har dessutom helt missat poängen jag tog upp och det hade absolut inget att göra med någon specifik shop alls men det är inget jag lägger energi på att förklara igen för jag ser att du inte kommer förstå det ändå.
Undviker gärna fler diskussioner med dig för jag är inte intresserad av pajkastning och du är ju helt borta i konversationen och pratar om saker som inte hör ihop. Vill du klaga på Medi som märke så gör du det i forumet där märken tas upp. Vill du röda en shop du har handlat hos, så gör du det i tråden för shoppar. Det finns flera säljare som säljer Medi också, så jag förstår inte varför du inte nämner de också utan specifikt riktar in dig på en shop eller att jag har grönat.
Wow... alltså, jag säger bara wow.

Du är först med att kalla folk knarkare, socfall och allt möjligt... men har du ens tittat dig själv i spegeln? Det krävs fan ingen större självrannsakan för att inse att du är definitionen av det du själv spyr ur dig om andra. Du borde tatuera in lojal horunge i pannan och vara ärlig med vem du verkligen springer ärenden åt.
Du verkar fortfarande inte fatta det TerryCrewz... men det pinsamma här är inte någon annan än du. Du klamrar dig fast vid varenda jävla undanflykt för att försvara märket och shoppen, samtidigt som du kastar ur dig "pajkastning" åt höger och vänster så fort något inte passar in i din lilla bubbla. Annars är du så jävla snabb på att kränka folk.
Du har Medi Pharma inristat över bröstet och sitter här och predikar om att folk borde lägga mer pengar på "seriösa aktörer", samtidigt som du egentligen bara gör reklam för Apotekhuset. Alltså, snälla... kom igen.
Du är alltid först på bollen när det handlar om att snacka ner mindre säljare, men du av alla borde vara den sista som öppnar käften om vad som är seriöst och inte. Det är uppenbart att du inte har nån koll. Apotekhuset och kaptenen simmar i samma dyiga vatten... skillnaden är bara att kaptenen vad jag vet faktiskt levererar det som står på vialen, medan din älskade shop kör rena bedrägeriet.
Men ändå sitter du här och försöker få kaptenen att se ut som boven... samtidigt som du själv springer runt och horar ut dig för Apotekhuset. Det är så jävla genomskinligt att det nästan blir komiskt.
Och alla de där "knarkarna" du snackar ner... dom som labbar små batcher hemma i köket. Vet du vad? Jag skulle hellre ta deras grejer varje dag i veckan, för dom har fan mer koll än dom som står bakom den där oljan du glorifierar. Folk blir blåsta gång på gång, men du fortsätter prata om kvalitet. Det är skrattretande.
Och tack också för att du drog upp det där med "förfalskningar"... exakt vad alla bedragare säger när dom blivit avslöjade. När det inte längre går att snacka bort, då kommer klassikern... "någon har kopierat oss". Snälla. Tror du folk är dumma?
Och sen påstår du att jag inte vet vad du själv har kört från dom... du sitter och kallar andra för knarkare men har inte ens koll på vad du själv grönat och glorifierat. Läs dina egna inlägg för fan, minns innan du sitter här och spottar ur dig mer skit som inte stämmer ett dugg med verkligheten.
Men eftersom du verkar ha så jävla bra inblick i shoppen och märket... kan du då förklara en sak? Vem i hela helvete skulle ens vilja kopiera Medi Pharma? Av alla märken på marknaden... varför just den som gång på gång levererar skit?
Eller vänta... jag glömde inte det där. Det är ju inte ens nytt.
Det är gamla Phenom Pharma i ny förpackning. Samma folk, samma lurendrejeri. Det avslöjades redan då och inget har ändrats. Samma soppa, nytt lock.
Jag sa det i den stora tråden också. Jag visste hur det låg till men det var ett perfekt läge att peta in en FUP... bara för att visa svart på vitt vad det är ni håller på med.
Och att du fortfarande står kvar här och försvarar hela grejen trots analys och allt som kommit fram... det säger mer om dig än alla dina inlägg tillsammans. Det är bara tragiskt nu.
Och du, jag vet exakt vad som gäller här inne. Om du stör dig så anmäl, du har säkert redan gjort det ändå... så varför sitter du och leker minipolis också? Löjligt.
Och just det... jag höll nästan på att glömma. Du har ju alltid varit den där trogna rösten för Apotekboden... som sen blev Apotekhuset. Och så Phenom Pharma... som magiskt blev Medi Pharma. Samma skit, annan etikett. Och du? Du är exakt likadan som alltid... högljudd, köpt och helt jävla genomskinlig.
Och ja... det är väl "seriöst" att rebranda gamla skitmärken. Ännu seriösare av kunder som dig att råka följa exakt samma skit... fast med nytt namn.
Och sist men inte minst... eftersom du ändå sitter på hushboard... varför inte bara fråga Bjornisen hur hans upplevelse var med Medi Pharma? Du har ju "aldrig hört något negativt" så du måste varit både blind och döv men jag är rätt säker på att du vet.
Och nej... en sketen kurrapport legitimerar inte ett piss. Det är klassikern från shoppar, sponsra med produkter och få mycket legit reklam... Alla vet hur det går till.
Det blir ännu mer genomskinligt när man måste nämna märket i vartenda inlägg...Dags att vakna nu... på riktigt. VAKNA.
Kör vad du vill i kroppen... det är ditt val. Men lek inte dryg och efterbliven mot alla andra och kom inte hit och snacka om "seriösa aktörer" när du sitter och backar det som är forumets största scam just nu.
Och bara för att avsluta med en klassiker... här är ett guldkorn från dig som visar hur jävla köpt du är:
(FB) Drogshoppar - Dopningspreparat (Läs första inlägget!) (Nu raderad, eftersom du gick så långt att du även skulle snacka ner banlysta shoppar. Du går precis över alla gränser för att legitimera din skit)
Du radar upp hur andra shoppar hanterar beslag... men hoppar självklart över Apotekhuset. Sen säger du "Så bara en idiot skulle handla hos någon av dessa shoppar"...
Du är bara för mycket TerryCrewz. Den sista killen jag kommer ihåg som agera precis som dig gick det ju bra för?
(FB) Drogshoppar - Dopningspreparat (Läs första inlägget!). Med tanke på att du även svartmålat nämnda shoppen så hoppas jag samma öde händer dig.