2025-06-10, 20:46
Medlem
Postpersonalen har ju fått lagstöd för att kolla misstänkta paket. Vågar man beställa från nätet längre?
Citera
2025-06-10, 21:23
Medlem
Beställ på. Tusentals människor beställer allt möjligt varje dag.

Risken är forfarande väldigt liten att åka dit på det.
Citera
2025-06-11, 10:30
Medlem
Warhearts avatar
På eget ansvar. Det ryker paket dagligen, men förmodligen bara en smula av allt som beställs.
Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel
Postpersonalen har ju fått lagstöd för att kolla misstänkta paket. Vågar man beställa från nätet längre?
Citera
2025-06-22, 11:10
Medlem
Det är lite konstigt med terminal razziorna tycker jag, då det inte medför några följder för varken säljaren eller köparen, lagmässigt.
Läser dagligen om nya paket som dom tar, men man får bara en lapp i brevlådan att dom tagit det, så vad är då nyttan med det?

Mvh
Citera
2025-06-22, 21:05
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hormonized
Det är lite konstigt med terminal razziorna tycker jag, då det inte medför några följder för varken säljaren eller köparen, lagmässigt.
Läser dagligen om nya paket som dom tar, men man får bara en lapp i brevlådan att dom tagit det, så vad är då nyttan med det?

Mvh

Förmodligen för att skada säljare och f.f.a. köpare ekonomiskt. Det blir jobbigare att beställa olagliga preparat om mycket går förlorat.
Citera
2025-06-23, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Förmodligen för att skada säljare och f.f.a. köpare ekonomiskt. Det blir jobbigare att beställa olagliga preparat om mycket går förlorat.

Det är sant. Vet flera som börjat köpa live här i Stockholm nu ist.
Polisen fattar nog med att drar dom åt svångremmen fööör hårt byter marknaden plats bara, och man säljer mer live ist. Så blir nog inte värre än det är.
Citera
2025-06-23, 18:25
Medlem
Warhearts avatar
Är det narkotika och du har barn så kontaktas soc. Med AAS blir det som sagt ingen påföljd .
Citat:

Mvh
Citera
2025-06-23, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Är det narkotika och du har barn så kontaktas soc. Med AAS blir det som sagt ingen påföljd .

Aha ok.
Kan tänka mig statistiken är rätt justerad nu då med.
Minns du stora razzian i maj o juni förra året? 20 000 paket enbart med steroider på typ några veckor.
Det bara väller ut prepp i landet.
Läste en amerikansk artikel att Skandinavien har flest antal brukare i världen räknat till folkmängd då. 😁
Citera
2025-06-25, 08:49
Medlem
Citat:
Aha ok.
Kan tänka mig statistiken är rätt justerad nu då med.
Minns du stora razzian i maj o juni förra året? 20 000 paket enbart med steroider på typ några veckor.
Det bara väller ut prepp i landet.
Läste en amerikansk artikel att Skandinavien har flest antal brukare i världen räknat till folkmängd då. 😁

Knappast. Finns ju länder med en mycket mer öppen kultur kring aas, har för mig att många av brudarna på gymmen i Brasilien kör prepp.
Citera
2025-06-25, 21:23
Medlem
Warhearts avatar
Du vet att Brasilien har 212 miljoner människor va? Han sa räknat till folkmängd.

Citat:
Ursprungligen postat av TerryCrewz
Knappast. Finns ju länder med en mycket mer öppen kultur kring aas, har för mig att många av brudarna på gymmen i Brasilien kör prepp.
Citera
2025-06-26, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Du vet att Brasilien har 212 miljoner människor va? Han sa räknat till folkmängd.

Och jag pekade på kulturella skillnaderna. Det är helt enkelt mer accepterat med "saker" i andra kulturer. Tänk också på att i Sverige är det många moralpoliser och polisen som prioriterar helt fel.... medans i ett land som brasilien lär polismyndigheten knappast springa efter nån som tar lite testo, vilket automatiskt gör det lättare att testa.
Citera
2025-06-26, 10:47
Medlem
Har beställt vid fem tillfällen nu sen januari och inget paket av dessa har levererats. Samtliga beställningar har varit från olika shoppar. Så nu har jag gett upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in