Citat:
Ursprungligen postat av
serblovinhimself
Det fina med Idenex att dem kör reship på alla paket. Hade själv ett paket som inte dök upp för ett tag sedan, återkopplade och fick ett nytt skickat till mig, med spårbar leverans utan att jag bett om det.
Nu handlar jag bara genom deras Escrow tjänst där de får pengarna när kunden fått produkten. Förövrigt är Idenex den enda säljaren i hela Sverige som erbjuder Escrow just nu.
Idenex måste vara pionjärer i affärsstrategin ge kunden minimalt och ta betalt som om det vore guld. Marginalerna är på en nivå där knarkhandeln nog framstår som småskalig hobbyverksamhet. Jag gjorde en snabbkoll hos tre kinesiska leverantörer och fick pris för tio vialer 5 mg tirzepatid inklusive frakt för samma som Idenex tar för en vial tirzepatid.
Det är säkert jätteenkelt att erbjuda reship när man tar såna priser för så lite produkt. Och visst kommer säkert argumentet om tillverkat i Sverige men att importera råvaran och röra runt lite här hemma är väl snarare förpackat i Sverige. High tech labb låter bättre på reklamen än ett köksbord med våg och burkar.
Jag vill ändå ge en plus i kanten på en välgjord hemsida som ger ett bra intryck mot många andra.