2025-08-01, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33
Du ljuger! Jag är kvinna och befinner mig ensam i skogen flera gånger i veckan med främmande män bokstavligen flåsandes i nacken...
Löpning ute i friska luften i den härliga skogen resulterar inte enbart i en starkare och friskare kropp -det stärker även psyket och den logiska tankeverksamheten.

Visst KAN det hända att en man, kvinna eller en björn överfaller mig, liksom det även KAN hända att jag får ett fallande träd i skallen. Men det är inte särskilt sannolikt.

Tycker din inställning är ganska äcklig, vad får du ut av att misstänkliggöra män på detta vis?

Eh? var misstänkliggör jag enskilda män?
Fakta är fakta...över antal våldtäkter, mord, trakasserier etc etc och vilket kön de tär som mest står för detta, inget jag hittar på. Fakta är också fakta över hur många av kivnnor som frågades denna fråga som svarat björn...inget heller som jag hittat på.
Citera
2025-08-01, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88

Under den tid som 0 människor har dött på planeten Jupiter har miljardtals människor dött på planeten jorden.

Slutsats:

Det är farligare att befinna sig på jorden än på Jupiter.
fast nu går det ju inte likställa antalet 0 med antalet 3 000.
Citera
2025-08-01, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
fast nu går det ju inte likställa antalet 0 med antalet 3 000.

Vi kan skicka 3000 pers till Jupiter. Det kommer fortfarande vara betydligt fler som dött på jorden.
Citera
2025-08-01, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Och om du tittar igenom statistiken i Sverige så var det inga barn som dödades av vuxna tigrar det senaste året. Är det därför ett smartare val för en bebis att möta en vuxen tiger än exempelvis en kvinna eller man? Jag tror alla kan se vem som är dum i huvudet .

Det har ingen betydelse ditt pucko. Det bevisar inte på något sätt att det är ett smartare val att välja att möta en björn än en man.

Du sitter och snackar en jävla massa goja på det här forumet och jag börjar bli riktigt jävla less på det.

Varför går du inte och bosätter dig med vilda björnar då? Gör det, så slipper män se dig.

Tigrar existera inte i svensk fauna. Och just tiger tillhör nu den typ av rovdjur som faktiskt kan var farlig för människa. Människa är "snacks" för många tigrar. De fäller oss, rostar oss i en special airfryer och serverar oss med dippsås.
Hade du gått ut och frågat ex indiska kvinnor, vad vill du mest möta ensam i den indiska djungeln? En tiger eller en främmande man så låt mig gissa att svaret då kommer bli en man.

men nu gällde alltså frågan bear versus man.
Citera
2025-08-01, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Vi kan skicka 3000 pers till Jupiter. Det kommer fortfarande vara betydligt fler som dött på jorden.

Suck det är björnar som är ca 3 000 i Sverige...
Citera
2025-08-01, 19:56
Medlem
Citat:
Suck det är björnar som är ca 3 000 i Sverige...

Då var väl din invändning om att 0 inte är lika med 3000 helt irrelevant då, virrpanna.
Citera
2025-08-01, 20:00
Medlem
Citat:
Tigrar existera inte i svensk fauna. Och just tiger tillhör nu den typ av rovdjur som faktiskt kan var farlig för människa. Människa är "snacks" för många tigrar. De fäller oss, rostar oss i en special airfryer och serverar oss med dippsås.
Hade du gått ut och frågat ex indiska kvinnor, vad vill du mest möta ensam i den indiska djungeln? En tiger eller en främmande man så låt mig gissa att svaret då kommer bli en man.

men nu gällde alltså frågan bear versus man.

Och vad resulterar det i att tigrar inte existerar i svensk fauna? Jo, att inga attacker sker, för vi har ingen exponering. Precis på samma sätt har ingen dött på Jupiter, för det finns inga människor som lever på Jupiter.

Om exponering är en förutsättning för att skapa ett tidsfönster för en attack att ske, då borde väl du förstå att mindre exponering skapar färre tidsfönster för en attack att ske? Det borde väl du förstå.

Jag tror faktiskt du bara är på det här forumet för att sprida din propaganda och köra med så mycket oärliga metoder som möjligt för att försöka övertyga människor om ditt narrativ.

Jag uppmanar andra att börja ignorera Merapi i den här tråden. Varför? Diskussionen är avslutad och det är bevisat att hon har tänkt fel.

Jag misstänker att Merapis och andra feministers mål i den här tråden är att hålla på så mycket tills dess att tråden helt och hållet stängs.

Bättre att låta dem ha sina monologer i den här tråden.

Låt de manshatarna feministerna leva i förnekelse. Ju mer folk inser att de sprider osanning och tramsar, desto mer skadas deras anseende.
Senast redigerad av Pellefant775 2025-08-01 kl. 20:03.
Citera
2025-08-01, 20:14
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Och vad resulterar det i att tigrar inte existerar i svensk fauna? Jo, att inga attacker sker, för vi har ingen exponering. Precis på samma sätt har ingen dött på Jupiter, för det finns inga människor som lever på Jupiter.

Om exponering är en förutsättning för att skapa ett tidsfönster för en attack att ske, då borde väl du förstå att mindre exponering skapar färre tidsfönster för en attack att ske? Det borde väl du förstå.

Jag tror faktiskt du bara är på det här forumet för att sprida din propaganda och köra med så mycket oärliga metoder som möjligt för att försöka övertyga människor om ditt narrativ.

Jag uppmanar andra att börja ignorera Merapi i den här tråden. Varför? Diskussionen är avslutad och det är bevisat att hon har tänkt fel.

Jag misstänker att Merapis och andra feministers mål i den här tråden är att hålla på så mycket tills dess att tråden helt och hållet stängs.

Bättre att låta dem ha sina monologer i den här tråden.

Låt de manshatarna feministerna leva i förnekelse. Ju mer folk inser att de sprider osanning och tramsar, desto mer skadas deras anseende.

De enda som tramsar och borde ignoreras här är ni omogna jävla antifeminister. Snacka om att göra detta svårare än det hade behövt vara.

Många kvinnor svarade "bear" på den HYPOTETISKA frågan "man vs bear".

Varför det?

Jo för att minst 700 MILJONER kvinnor utsätts för sexuellt våld minst en gång i sina liv. I denna siffran ingår inte ens sexuella trakasserier.

700 MILJONER KVINNOR, minst.

Det är ingen underdrift att säga att kvinnor helt enkelt är lite på sin vakt mot män. VILKET DE OCKSÅ BORDE VARA MED TANKE PÅ VÅLDET SOM MÄN UTSÄTTER KVINNOR FÖR.
Senast redigerad av Jenny9 2025-08-01 kl. 20:18.
Citera
2025-08-01, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
De enda som tramsar och borde ignoreras här är ni omogna jävla antifeminister. Snacka om att göra detta svårare än det hade behövt vara.

Varför det?

Jo för att minst 700 MILJONER kvinnor utsätts för sexuellt våld minst en gång i sina liv. I denna siffran ingår inte ens sexuella trakasserier.

Det är ingen underdrift att säga att kvinnor helt enkelt är lite på sin vakt mot män.

ja men Jupiter du vet! Jupiter... där är det 0 kvinnor som utsätts för sexuellt våld...
Och Tigrar! tänk på tigrarna!

Citera
2025-08-01, 20:24
Avslutad
Citat:

Varför det?

Det är ingen underdrift att säga att kvinnor helt enkelt är lite på sin vakt mot män. VILKET DE OCKSÅ BORDE VARA MED TANKE PÅ VÅLDET SOM MÄN UTSÄTTER KVINNOR FÖR.

Tack vare män sker det i så liten omfattning. Män agerar på bred front för att förhindra sexuellt våld mot kvinnor. I tex Polisen, väktare, rättsväsendet, vård och i privatlivet så finns det massor av män som aktivt arbetar för att förhindra sexuellt våld mot kvinnor. Hade dessa män inte funnits så hade kvinnor blivit mycket mer utsatta.
Citera
2025-08-01, 20:29
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Tack vare män sker det i så liten omfattning. Män agerar på bred front för att förhindra sexuellt våld mot kvinnor. I tex Polisen, väktare, rättsväsendet, vård och i privatlivet så finns det massor av män som aktivt arbetar för att förhindra sexuellt våld mot kvinnor. Hade dessa män inte funnits så hade kvinnor blivit mycket mer utsatta.

Är du helt jävla dum i huvudet?

Tack vare män sker det i denna enorma omfattning.

I alla dessa olika yrkesgrupper finns det män som misshandlar och våldtar sina kvinnliga partners.

Dessutom jobbar det många kvinnor inom dessa olika yrkesgrupper också.

Din "poäng" är megakorkad.
Citera
2025-08-01, 20:37
Avslutad
Citat:
Är du helt jävla dum i huvudet?

I alla dessa olika yrkesgrupper finns det män som misshandlar och våldtar sina kvinnliga partners.

Dessutom jobbar det många kvinnor inom dessa olika yrkesgrupper också.

Din "poäng" är megakorkad.
0,03-0,1% av män döms för sexualbrott under ett år i Sverige. Alltså är det en mycket liten andel män som begår sexualbrott mot kvinnor. Även om vi tar hänsyn till mörkertal.

En förkrossande majoritet av dessa yrkesmän begår inte sexualbrott. Det ingår i deras yrkesbeskrivning att bekämpa sexualbrott mot kvinnor. Med andra ord är du helt ute och seglar i din generella beskrivning av män i dessa yrken som sexualbrottslingar. Bevisligen är det du som är dum i huvudet.

Jävlar vilken öm tå det var

Men verkligheten ser ut så. Det är tack vare män som kvinnor utsätts i så liten grad för sexualbrott. För kvinnor själva klarar inte av att förhindra det, det säger du ju själv. Att ni är små stackars offer.

Fyfan vad patetisk du är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in