2025-07-29, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Nej, de 19 araberna är nog bara påhittade. Trots att de finns med på film..

Alt på film är ju äkta...
Deep S propaganda är alltid sanning....
Citera
2025-07-29, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
Alt på film är ju äkta...
Deep S propaganda är alltid sanning....

Givetvis är bilderna på Mohammed Atta på flygplatsen fejk. Och telefonsamtalen inifrån planen. Självklart också när de flyger in i WTC. Som tusentals människor på gatorna inte förstod var hologram eller missiler. Fast no-more-scam, adaptern och onopono sitter inne på sanningen .
Citera
2025-07-29, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Givetvis är bilderna på Mohammed Atta på flygplatsen fejk. Och telefonsamtalen inifrån planen. Självklart också när de flyger in i WTC. Som tusentals människor på gatorna inte förstod var hologram eller missiler. Fast no-more-scam, adaptern och onopono sitter inne på sanningen .

Experter, fysiker, metallurgi-kunniga, brandexperter, demoleringsexperter, ingenjörer på höghus, arkitekter mm (massor) vet at dom byggen inte rasade pga bränder och flygplan. Därför finns föreningen AE911Truth med sina tusentals expert-medlemmar och titalls tusen supportmedlemmar.
Dessa har avslöjad NIST falskspel - fabrikerade förklaringarna.
Alt för mycket att ramsa upp här - ännu en gång...

Jag är bara en nolla i sammanhangen, men vet OM dessa experter, och vet hur dom nästan totalt utestängas från massmedia och vanliga debatter.
Ett korrumperad "cirkus" jobbar fortfarande bakom kulisserna för att inte sanningen skal kunne debatteras "för" offentligt.
Men när nån med interess/nyfikenhet upptäcker vad som finns av information som media har "passat på" i alla dessa år, då får dom en aha-upplevelse, kanskje den störste någonsin i deras liv. Sånt gör nåt med en...
Citera
2025-07-29, 22:53
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
Experter, fysiker, metallurgi-kunniga, brandexperter, demoleringsexperter, ingenjörer på höghus, arkitekter mm (massor) vet at dom byggen inte rasade pga bränder och flygplan. Därför finns föreningen AE911Truth med sina tusentals expert-medlemmar och titalls tusen supportmedlemmar.
Dessa har avslöjad NIST falskspel - fabrikerade förklaringarna.
Alt för mycket att ramsa upp här - ännu en gång...

Jag är bara en nolla i sammanhangen, men vet OM dessa experter, och vet hur dom nästan totalt utestängas från massmedia och vanliga debatter.
Ett korrumperad "cirkus" jobbar fortfarande bakom kulisserna för att inte sanningen skal kunne debatteras "för" offentligt.
Men när nån med interess/nyfikenhet upptäcker vad som finns av information som media har "passat på" i alla dessa år, då får dom en aha-upplevelse, kanskje den störste någonsin i deras liv. Sånt gör nåt med en...
Det debatteras mer eller mindre överallt. Det kommer upp dagligen på X och här och på andra ställen.

Känner du nån som blivit hotad av "cirkusen" så den ska sluta skriva om det här?
Citera
2025-07-30, 17:54
Avstängd
https://www.youtube.com/watch?v=_BmLJYI1qPM

Exposing The 9/11 Cover-Up | TMZ Investigates: The Fifth Plane

More than two decades after the September 11th attacks, chilling new claims are surfacing about a possible fifth plane intended to strike. While four hijacked planes carried out the devastating attacks, new information suggests another aircraft may have been part of the original plot — one that never reached its target. Was it grounded in time? Covered up? Or simply forgotten? This investigation digs into government documents, eyewitness accounts, and hidden details that may point to a fifth plane… and a deeper conspiracy.
Citera
2025-07-30, 18:35
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
https://www.youtube.com/watch?v=_BmLJYI1qPM

Exposing The 9/11 Cover-Up | TMZ Investigates: The Fifth Plane

More than two decades after the September 11th attacks, chilling new claims are surfacing about a possible fifth plane intended to strike. While four hijacked planes carried out the devastating attacks, new information suggests another aircraft may have been part of the original plot — one that never reached its target. Was it grounded in time? Covered up? Or simply forgotten? This investigation digs into government documents, eyewitness accounts, and hidden details that may point to a fifth plane… and a deeper conspiracy.

Är väl inte direkt nya påståenden? United airlines 23 handlar det väl om - här är i alla fall en artikel från 2011 om det: https://whyy.org/articles/the-5th-plane-to-be-seized-on-911-and-the-terrorists-who-got-away/
Citera
2025-07-31, 22:20
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
1. Kanske flögs dom faktiskt in, kanske byttes dom ut mot plan som klarar dessa manövrar och förstördes någon annanstans.
2. Döda
3. Nej
En sak som jag funderar på är att om planet som träffade Pentagon skulle vibrera sönder av flutter om det flög i 800km/h på så låg höjd.

Varför flög det inte långsammare isåfall?
Citera
2025-07-31, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
En sak som jag funderar på är att om planet som träffade Pentagon skulle vibrera sönder av flutter om det flög i 800km/h på så låg höjd.

Varför flög det inte långsammare isåfall?
Fråga inte mig, jag tror inte det var en Boeing 757 som träffade Pentagon.
Citera
2025-07-31, 22:26
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Fråga inte mig, jag tror inte det var en Boeing 757 som träffade Pentagon.
Men du måste väl ha en teori efter att ha varit med i den här diskussionen så länge?
Citera
2025-07-31, 22:29
Bannlyst
Citat:
Men du måste väl ha en teori efter att ha varit med i den här diskussionen så länge?
En missil, ett mindre plan, inget plan alls, hur ska jag kunna veta vilket?
Citera
2025-07-31, 22:36
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
En missil, ett mindre plan, inget plan alls, hur ska jag kunna veta vilket?
Jag tror inte du förstod frågan.

Vad jag frågar är eftersom de ville det skulle vara 757 så måste det varit bättre att använda en 757 och sänka hastigheten till nåt som planet klarade istället för att hålla på att krångla med att byta ut flygplanen och sprida ut kroppsdelar i ruinerna?
Citera
2025-07-31, 22:59
Bannlyst
Citat:
Jag tror inte du förstod frågan.

Vad jag frågar är eftersom de ville det skulle vara 757 så måste det varit bättre att använda en 757 och sänka hastigheten till nåt som planet klarade istället för att hålla på att krångla med att byta ut flygplanen och sprida ut kroppsdelar i ruinerna?
Det kan man tycka, fråga mig inte vad som egentligen hände eller hur det var planerat, jag har ingen aning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in