2025-07-28, 23:48
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KramOPuss
Fast din fråga inefattade väl inte att man fick välja exakt vem man skulle vara isåfall i grupp 1-6? eller?
Nej, slumpen avgör.

Vissa klarar sig andra inte. Man ska välja det som innebär mest drägligt liv eller chans till överlevnad.
Citera
2025-07-28, 23:52
Medlem
Karolin, kanske fått rida runt i gamla stan med karl XII.
Ingen behöver med flit missuppfatta.
Citera
2025-07-28, 23:53
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongfeeling
Karolin, kanske fått rida runt i gamla stan med karl XII.
Ingen behöver med flit missuppfatta.
En eller två hästar?
Citera
2025-07-28, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
En eller två hästar?
Tre
Citera
2025-07-29, 00:39
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Vi antar att du står med en historisk revolver mot din tinning. Du måste välja att förvandlas till en annan sorts människa och tas tillbaka eller fram i tiden. Vilket av följande skulle du välja?

1.Svart människa. USA på slutet av 1700-talet fram till mitten på 1800-talet.

2.Jude. Tyskland/Polen/Ungern 1942.

3.Kvinna. Valfritt arabland 1990-2025.

4.Sinnessvag. Vipeholms anstalt i Socialdemokraternas Sverige 1945-1955.

5.Karolin. Karl XIIs ryska fälttåg 1708-1709.

6.Etnisk svensk. Sverige år 2100.

Du måste motivera ditt svar och kom gärna med eventuella fördelar och ljusglimtar som kan finnas i en annars hopplös tid.

Du får inte välja något annat än det som är listat och inte ändra på några förutsättningar.

Nummer sex varenda jävla dag

Alla som säger annat är ideologiskt förblindade, känslostyrda mongon vars föräldar antagligen är släkt med varandra.

Sluta löjla er. Sverige går under för att ni tror att det är ett övergrepp att folk inte vill ligga med er. Har svårt att tänka mig nån riktigt svensk som skulle respektera nån som jämför "svensk man nu" med "svart slav i USA innan 1867 "

Skärp er mikrokukar. Väx upp.,
Citera
2025-07-29, 01:08
Medlem
JordenIsPlatts avatar
3 så klart.

Jag väljer att vara en saudisk prinsessa! BOOM! fuckin hacked son!
Citera
2025-07-29, 07:47
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=J37rYpT7rYs&list=RDJ37rYpT7rYs&start_radio =1

Här lyssna på Sabaton-
Inte nån den degenereras jude neger hiphop, bling bling in your as och håll käften när vi Svenskar gör musik negerfitta.

Svenskar marscherar fram. Vi skall ta ta tillbaka vårt fosterland. Lyssna på låten och bli rädd.
Senast redigerad av VastOstNorrSoder 2025-07-29 kl. 08:03.
Citera
2025-07-29, 08:47
Medlem
Citat:
Vi antar att du står med en historisk revolver mot din tinning. Du måste välja att förvandlas till en annan sorts människa och tas tillbaka eller fram i tiden. Vilket av följande skulle du välja?

1.Svart människa. USA på slutet av 1700-talet fram till mitten på 1800-talet.

2.Jude. Tyskland/Polen/Ungern 1942.

3.Kvinna. Valfritt arabland 1990-2025.

4.Sinnessvag. Vipeholms anstalt i Socialdemokraternas Sverige 1945-1955.

5.Karolin. Karl XIIs ryska fälttåg 1708-1709.

6.Etnisk svensk. Sverige år 2100.

Du måste motivera ditt svar och kom gärna med eventuella fördelar och ljusglimtar som kan finnas i en annars hopplös tid.

Du får inte välja något annat än det som är listat och inte ändra på några förutsättningar.
Okej vi går igenom alla alternativ pedagogiskt.

1. Du kommer att vara slav och slita på ett fält. Bli piskad när du missköter dig osv. Nej tack.

2. Ifall du inte kan fly till ett neutralt land som Schweiz eller Sverige. Så får du gömma dig. Men skulle innebära en otrolig paranoia över att några nazister ska få tag på dig. Isåfall är du nästan garanterat död. 1942 är fortfarande 3 år innan du är säker. Nej tack

3. Kvinna i valfritt arabland. Inte så kul. Inte lika illa som de 2 alternativ ovanför. Möjligen att Saudiarabien eller Förenta Arabemiraten med sin högre levnadsstandard kan vara något. Men fortfarande illa. Ett kanske här.

4. Inga roliga anstalter, psykisk tortyr, vara inlåst osv. Men om du klarar 10 år blir du utsläppt och får uppleva en bättre tid för Sverige innan allt gick utför. Helt ok alternativ.

5. Du skulle frysa arslet av dig. Men du får iallfall slåss som karolin. Inte lika illa som de två första alternativen. Men sämre än de två ovanför denna.

6. Sverige år 2100 vet vi inte än. Ja, islamister flyttar fram sina positioner. Men kan de verkligen inte hejdas? Bara svenskar vågar göra någonting. Jag skulle säga att denna kan vara helt ok. Vi vet inte helt enkelt.
Senast redigerad av Minotaur04 2025-07-29 kl. 08:50.
Citera
2025-07-29, 11:50
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VastOstNorrSoder
Du har en märklig humor din idiot lol Nej jag tänker inte vara nån nån negerslav eller förföljd jude. Vi är etniskt homogena vi Svenskar och på 800-talet var du och jag vikingar. Tog över Storbritannien, upptäckte Amerika. Leif Eiksson med kompass.

Kristna Vikingar tyckte dessa demoniska Soros var farligt så dom försökte förinta oss med med araber och niggers. Think again era vidriga globalistsvin.

Sverige är tillbaka, hela västvärlden vaknar upp. AFD i Tyskland tex.

Förstår att Svenska är ditt andraspråk, men du kan väl prova att svara på TS iaf?

Jag skulle välja jude, kan fortsätta mjölka den vite även när de är 150 år gamla, eller så kan deras små skrevgoblins ta över.
Citera
2025-07-29, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Förstår att Svenska är ditt andraspråk, men du kan väl prova att svara på TS iaf?

Jag skulle välja jude, kan fortsätta mjölka den vite även när de är 150 år gamla, eller så kan deras små skrevgoblins ta över.

Blev du sur på mig nu eller. När vi deporterar dig kommer det vara vara till Israel. Abslout inga gasläger, lita på mig.

Din variant av semit är ett mindre problem än araber och niggers, dom får inte befinna sig ii Europa
Citera
2025-07-29, 12:01
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VastOstNorrSoder
Blev du sur på mig nu eller. När vi deporterar dig kommer det vara vara till Israel. Abslout inga gasläger, lita på mig.

Din variant av semit är ett mindre problem än araber och niggers, dom får inte befinna sig ii Europa

Ja, blev lite sur, men nu tog du dig tid och fick ihop Svenskan. Förutom hur det fungerar med frågetecken?

Återstår gör dock frågan, vilka är "vi"? Och var tänkte du deportera en helsvensk? Kan skicka på PM om du inte vill juda.

Samt viktigaste: svara på TS
Citera
2025-07-29, 12:15
Medlem
Merwinnas avatar
3. Du skrev "valfritt" arabland, och då väljer jag förstås ett som har påverkats starkt av europeiska kolonialmakter, och där sharialagar inte längre tillämpas. T.ex. Marocko, Algeriet eller Egypten. Tror inte alls att det skulle vara så illa att vara kvinna där, faktiskt, om man inte tillhörde en ovanligt rabiat troende familj, så skulle man kunna bryta sig loss, på ensam ett tag, välja sin man själv...

Fast även om jag måste välja ett land i Arabiska Emiraten så satsar jag på det, för det är inte säkert att det kommer att bli en så svår tillvaro. Beror ju mycket på vem man blir bortgift med. Blir det en bra och trevlig man - och sådana finns faktiskt även där - så tror jag att jag skulle kunna inrätta mig rätt bra även i ett harem. Man kan ju också se det som att man inte BEHÖVER arbeta, utan har det ganska bra, man får vara med sina barn och behöver inte lämna bort dem på dagis, man kan nog fylla dagarna med kul saker tillsammans med sina systrar eller svägerskor. Titta på TV, dansa magdans för varandra, laga mat, baka, handarbeta... Abayan skulle inte vara ett SÅ stort problem för mig, det skulle förstås kännas fel med TVÅNGET, men jag har inte i sig något behov av att visa upp min kropp för främmande män. Det gjorde jag inte ens som ung, i Sverige, särskilt mycket.

Kan man bara föda ett par söner (the heir and the spare), så får man respekt och uppskattning av sin svärfamilj. Och på natten är man ensam med sin man i sängkammaren. Problemen kommer först om man blir bortgift med en elak eller oattraktiv man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in