2025-07-28, 22:01
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Vi antar att du står med en historisk revolver mot din tinning. Du måste välja att förvandlas till en annan sorts människa och tas tillbaka eller fram i tiden. Vilket av följande skulle du välja?

1.Svart människa. USA på slutet av 1700-talet fram till mitten på 1800-talet.

2.Jude. Tyskland/Polen/Ungern 1942.

3.Kvinna. Valfritt arabland 1990-2025.

4.Sinnessvag. Vipeholms anstalt i Socialdemokraternas Sverige 1945-1955.

5.Karolin. Karl XIIs ryska fälttåg 1708-1709.

6.Etnisk svensk. Sverige år 2100.

Du måste motivera ditt svar och kom gärna med eventuella fördelar och ljusglimtar som kan finnas i en annars hopplös tid.

Du får inte välja något annat än det som är listat och inte ändra på några förutsättningar.
Senast redigerad av Titanicsurvivor 2025-07-28 kl. 22:03.
Citera
2025-07-28, 22:10
Medlem
Sqrbankens avatar
Sköna alternativ, fick verkligen till en balanserad pest/kolera-ratio

Väljer 5, Karolin. Karl XIIs ryska fälttåg 1708-1709. Stupa som Karolin är respekt.
Citera
2025-07-28, 22:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Vi antar att du står med en historisk revolver mot din tinning. Du måste välja att förvandlas till en annan sorts människa och tas tillbaka eller fram i tiden. Vilket av följande skulle du välja?

Du måste motivera ditt svar och kom gärna med eventuella fördelar och ljusglimtar som kan finnas i en annars hopplös tid.

Du får inte välja något annat än det som är listat och inte ändra på några förutsättningar.

6.Etnisk svensk. Sverige år 2100. 🤣🤣🤣🤣 framtidens samer i stort sett
Citera
2025-07-28, 22:19
Bannlyst
Du har en märklig humor din idiot lol Nej jag tänker inte vara nån nån negerslav eller förföljd jude. Vi är etniskt homogena vi Svenskar och på 800-talet var du och jag vikingar. Tog över Storbritannien, upptäckte Amerika. Leif Eiksson med kompass.

Kristna Vikingar tyckte dessa demoniska Soros var farligt så dom försökte förinta oss med med araber och niggers. Think again era vidriga globalistsvin.

Sverige är tillbaka, hela västvärlden vaknar upp. AFD i Tyskland tex.
Senast redigerad av VastOstNorrSoder 2025-07-28 kl. 22:21.
Citera
2025-07-28, 22:19
Medlem
Inga roliga val men jag väljer kvinna i Indonesien alternativ Albanien och Bosnien-Hercegovina. Trots att det är muslimska länder så är dom sekulära, kvinnor får klä sig hur dom vill och dom får arbeta med det dom vill. Sen finns det annat skit i dom länderna men överlag så tror jag det blir bra som kvinna.
Citera
2025-07-28, 22:21
Avslutad
Jude helt klart, då hade jag kunnat emigrera och känna mig välkommen i ett homogent och etniskt rent och underbart Sverige.
Citera
2025-07-28, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Inga roliga val men jag väljer kvinna i Indonesien alternativ Albanien och Bosnien-Hercegovina. Trots att det är muslimska länder så är dom sekulära, kvinnor får klä sig hur dom vill och dom får arbeta med det dom vill. Sen finns det annat skit i dom länderna men överlag så tror jag det blir bra som kvinna.
Förstår hur du tänker, men dessa länder är inga arabländer, dock länder med en betydande andel muslimsk befolkning. Så det blir underkänt som svar.
Citera
2025-07-28, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor

Mig själv, just nu. Men nuet är svårfångat. Det räcker med att någon kliar sig på fitthåret så har verkligheten ändrats. Vissa förstår bara inte hur så skulle kunna vara fallet.
Senast redigerad av Snepz 2025-07-28 kl. 22:24.
Citera
2025-07-28, 22:24
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Det gällde inte muslimer. Utan Arabländerna.

Du får tänka dig in som kvinna i Saudiarabien. Skulle du ta det över ghettot i Warszawa 1942?
Citera
2025-07-28, 22:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElexirPharma
Jude helt klart, då hade jag kunnat emigrera och känna mig välkommen i ett homogent och etniskt rent och underbart Sverige.

Problemet är att dom flesta judar vill göra Sverige till en misär i det dom kallar multikulturalism. Dessa semiter hatar varrandra men dom vill ha dom här för att bekämpa Svensken...

Patetiskt, vi måste kasta hem dessa stackare.
Citera
2025-07-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElexirPharma
Förstår hur du tänker, men dessa länder är inga arabländer, dock länder med en betydande andel muslimsk befolkning. Så det blir underkänt som svar.

Sorry, jag missade det att det skulle vara arabländer, jag fokuserade på muslimska länder.

Mitt fel.

Jag chansar på Sverige 2100, kanske jag bli sista svensken.
Citera
2025-07-28, 22:33
Medlem
Precis
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem