2025-07-27, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjorten16
Vart står det om mitt drickande?

Lider du av extrem bakis eller är du onykter?

Kompisar är vuxna människor som sköter sina egna liv, vill dom dricka varje helg är det inte som stör mig, inte ens mitt bekymmer, jag var nykter även hela midsommar, har inga problem med en vit månad, mest troligt har du problem genom att du verka så rädd för TS ska peth testa dig o du kan inte hålla dig utan alkohol.

Du som har bristande läsförmåga, jag skrev abstinens och att peth värde låg på topp, dvs det är två olika saker, hur mår du egentligen? du verkar gilla o kasta skit, vad har gjort dig så negativ till livet o folk?
Jag mår utmärkt.
Men jag undrar hur du mår som sida upp och sida ner svamlar runt. För att på nåt sätt försvara en myndighet i ett ärende de själv pudlat i?
Du kommer inte ihåg vad du skriver.
Beskriver att du skadar dig själv och umgås med folk som verkar bete sig som alkoholister.
Samt att du aldrig svarar på huvudfrågan
Beror det på din demens eller din bristande förmåga att förstå grundfrågan?
2025-07-27, 19:25
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Vart står det om mitt drickande?

Lider du av extrem bakis eller är du onykter?

Kompisar är vuxna människor som sköter sina egna liv, vill dom dricka varje helg är det inte som stör mig, inte ens mitt bekymmer, jag var nykter även hela midsommar, har inga problem med en vit månad, mest troligt har du problem genom att du verka så rädd för TS ska peth testa dig o du kan inte hålla dig utan alkohol.

Du som har bristande läsförmåga, jag skrev abstinens och att peth värde låg på topp, dvs det är två olika saker, hur mår du egentligen? du verkar gilla o kasta skit, vad har gjort dig så negativ till livet o folk?
Du bevisar aldrig vad du påstår, och du bara slänger ur dig massa ordsallad. Utöver att fabulerar.

Kan du visa att TS praxis visar att det skyddar emot folk som kör påtagligt bakis?
2025-07-27, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Jag mår utmärkt.
Men jag undrar hur du mår som sida upp och sida ner svamlar runt. För att på nåt sätt försvara en myndighet i ett ärende de själv pudlat i?
Du kommer inte ihåg vad du skriver.
Beskriver att du skadar dig själv och umgås med folk som verkar bete sig som alkoholister.
Samt att du aldrig svarar på huvudfrågan
Beror det på din demens eller din bristande förmåga att förstå grundfrågan?
Det är du som inte förstår, visst vi alla kan förstå din sits med skada från en fyllekörning, men du vill ändå försvara den, handlar det som en variant av stockholmssyndromet?

Jag försvara inte myndigheten jag hänvisa vad staten o myndigheter får göra, men du verkar inte förstå varför dessa regler är skrivna som dom är, det är en skillnad.
Vi har olika kunskapsnivåer helt enkelt, men inte omöjligt det bara var ditt knä som förstördes vid fyllekörningen, du kanske slog i huvudet oxå? sedan för låg ålder osv fick du en skit dålig försäkring , visst vi förstår din bitterhet till systemet, men det fråntar inte hur verkligheten fungera.
2025-07-27, 19:41
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Det är du som inte förstår, visst vi alla kan förstå din sits med skada från en fyllekörning, men du vill ändå försvara den, handlar det som en variant av stockholmssyndromet?

Jag försvara inte myndigheten jag hänvisa vad staten o myndigheter får göra, men du verkar inte förstå varför dessa regler är skrivna som dom är, det är en skillnad.
Vi har olika kunskapsnivåer helt enkelt, men inte omöjligt det bara var ditt knä som förstördes vid fyllekörningen, du kanske slog i huvudet oxå? sedan för låg ålder osv fick du en skit dålig försäkring , visst vi förstår din bitterhet till systemet, men det fråntar inte hur verkligheten fungera.
Du försvarar myndigheten. Ja, det är olika kunskapsnivåer då dina är längs med golvet...

Du har inte hänvisat en enda sak, du vet inte vad det ordet innebär....

Du backar aldrig upp dina påståenden med konkret fakta, endast spekulation, fabulering och ordsallad.
2025-07-27, 19:44
Medlem
Citat:

Uppenbarligen lider du av någon extrem form av demens.
Du fortsätter svamlar runt utan att förstå grundfrågan.
Samt lägger in saker på mig som du troligen bara projekterar från dig själv.
Kan det bero på att du är rädd för att sjukvården skall höja ribban gällande vad som krävs för ett myndighetsbeslut vilket gör att du inte kan få sjukpenning för ditt självskadebeteende?
Som jag skrivit du har inte förstått forskningen du länkat till. Finns nämligen inget stöd för transportstyrelsens tidigare riktlinje. Vilket de själva förstått men inte du.
Om det beror på din demens eller bara bristande intelekt får du ta hjälp med.
2025-07-27, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Du bevisar aldrig vad du påstår, och du bara slänger ur dig massa ordsallad. Utöver att fabulerar.

Kan du visa att TS praxis visar att det skyddar emot folk som kör påtagligt bakis?
Det är ni som ska bevisa transportstyrelsen har fel, enda ni hänvisa till är enstaka forskare o mestadels en person från media vars enda uppgift är att locka er som läsare, o sväljer det med hull o hår.
Även om journalisten har 0 i juridiska kunskaper, det tyder på ni är lätt ledda,.

Skulle man gissa ursprung är det något vi vikingar tog med oss från öststaterna som trälar., den negativa inställning har inte gått ur trots tusen år har passerat. Men vi ser likande i black lives matter om det är en tröst så är ni inte ensamma.
2025-07-27, 19:51
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Det är ni som ska bevisa transportstyrelsen har fel, enda ni hänvisa till är enstaka forskare o mestadels en person från media vars enda uppgift är att locka er som läsare, o sväljer det med hull o hår.
Även om journalisten har 0 i juridiska kunskaper, det tyder på ni är lätt ledda,.

Skulle man gissa ursprung är det något vi vikingar tog med oss från öststaterna som trälar., den negativa inställning har inte gått ur trots tusen år har passerat. Men vi ser likande i black lives matter om det är en tröst så är ni inte ensamma.
Du har hundratals sidor med bevis.

Vi har varit igenom det här.

Det är något fel med din hjärna.
2025-07-27, 19:54
Medlem
Citat:
Du har hundratals sidor med bevis.

Vi har varit igenom det här.

Det är något fel med din hjärna.
Du mena med ditt bevis på 0,3 i peth värde, ja vart är den?
Bevisa det inte är en gräns.
både vi och våra grannländer använder sig av.
2025-07-27, 19:57
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Du mena med ditt bevis på 0,3 i peth värde, ja vart är den?
Bevisa det inte är en gräns.
både vi och våra grannländer använder sig av.
Det är det vi gjort. I hundratals sidor. Du kan kolla mina inlägg i ämnet.

Du, och TS har misslyckats med att bevisa att 0.3 påvisar att man utgör en trafikfara.
2025-07-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Uppenbarligen lider du av någon extrem form av demens.
Du fortsätter svamlar runt utan att förstå grundfrågan.
Samt lägger in saker på mig som du troligen bara projekterar från dig själv.
Kan det bero på att du är rädd för att sjukvården skall höja ribban gällande vad som krävs för ett myndighetsbeslut vilket gör att du inte kan få sjukpenning för ditt självskadebeteende?
Som jag skrivit du har inte förstått forskningen du länkat till. Finns nämligen inget stöd för transportstyrelsens tidigare riktlinje. Vilket de själva förstått men inte du.
Om det beror på din demens eller bara bristande intelekt får du ta hjälp med.
Jag har inga problem med systemet, jag berätta jag älskar svenska system, har även påpeka det är ett av världens bästa system, jag kan inte tänka mig något annat även om jag har två o välja mellan, då jag har dubbla nationaliteter.

Förstår inte vart du fått det ifrån?

Att du däremot inte förstår dig på är vad som gör dig rädd för systemet, det är oftast så reaktionen är, förstår man inte blir man rädd o tro det är en skandal.
Andra ser att det är lugnt, jag anpassar mig
2025-07-27, 20:04
Medlem
Citat:
Det är det vi gjort. I hundratals sidor. Du kan kolla mina inlägg i ämnet.

Du, och TS har misslyckats med att bevisa att 0.3 påvisar att man utgör en trafikfara.
Vad du ska göra är att visa något som håller i domstol o inte en massa svammel, vi har visat hur domstol dömer o vad dom går på, även att Linn har blivit dömd missbrukare och varför, finns inget som bevisa hon blivit fel dömd.
2025-07-27, 20:09
Medlem
Ajogens avatar
Citat:
Nej, det gör det inte.

Och därför var det en rättsskandal. Domen var felaktigt ställd. De bevisade inget missbruk.

Förvaltningsrätten bara kör på myndigheternas förordnande.

Chanslös mot myndigheterna?
FEM REFORMER FÖR EN RÄTTVISARE FÖRVALTNINGSPROCESS

https://centrumforrattvisa.se/wp-content/uploads/2024/11/Rapport-Chanslos-mot-myndigheterna-2024-11-12.pdf

– Det är inte rättssäkert och så får det inte gå till. Därför behövs det rättelse nu, säger Fredrik Bergman Evans, chef för organisationen.

https://www.tv4.se/artikel/2d6peSHLseWnyPSv92v0rO/dundrar-mot-kritiserade-alkotesterna-en-stor-raettsskandal

Citat:
Vad du ska göra är att visa något som håller i domstol o inte en massa svammel, vi har visat hur domstol dömer o vad dom går på, även att Linn har blivit dömd missbrukare och varför, finns inget som bevisa hon blivit fel dömd.
Domstolarna i förvaltningsrätten går på myndighetens förordnande.

De agerar kängurudomstol.

Det här är varför det är en sådan stor rättsskandal. Man får ingen rättvis prövning.

Jag garanterar dig att TS aldrig vunnit i den vanliga domstolen i det här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in