Citat:
Ursprungligen postat av
hjorten16
Jag har inga problem med systemet, jag berätta jag älskar svenska system, har även påpeka det är ett av världens bästa system, jag kan inte tänka mig något annat även om jag har två o välja mellan, då jag har dubbla nationaliteter.
Förstår inte vart du fått det ifrån?
Att du däremot inte förstår dig på är vad som gör dig rädd för systemet, det är oftast så reaktionen är, förstår man inte blir man rädd o tro det är en skandal.
Andra ser att det är lugnt, jag anpassar mig
Varför pudlar du då i dina senare svar.
Vad är det som gör att du försvarar ett felaktigt agerande. Dessutom länkar du till forskning som inte stöder agerandet,?
Jag kan bara tolka det som att du faktiskt inte förstod vad som du länkade till.
Ja jag är skeptisk till godtyckligt myndighetsutövande, och är inte överförtjust i att Sverige blir mer korrupt år från år.
Det är min bakgrund till att jag skriver mot dig som av någon anledning vill införa ett korrupt system som strider mot vetenskapen.
Vad är din bakgrund, förutom att du troligen lider av demens. Om man skall tolka dina inlägg.
En stor del av mitt dagliga värv har inneburit att granska forskningsrapporter och försvarat ny teknik inför myndigheter värden över.
Där kommer mina invändning i detta ärende.
Finns inget stöd I forskningen för transportstyrelsens tidigare riktlinjer.